piątek, 15 grudnia 2017

NIEPRAWIDŁOWOŚCI W MÓZGU SĄ W UMYŚLE KŁAMCY

W naturze mózgu są słowa na jakich w mózgu i ciele jest wszystko prawidłowe. Systemy neurologiczne na słowach jakie są w naturze mózgu utrzymują zdrowie i życie człowieka przy pomocy współpracujących ze sobą narządów. Zaburzenie tej współpracy narządów jest oparte na narzuconych słowach przez kłamcę który ma w mózgu umysł z nabycia oparty na słowach kłamcy i na słowach kłamcy utrzymują się systemy neurologiczne zaburzające pracę organizmu. W systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu wszystkie komórki są komórkami życia. Komórki uśmiercające życie są w systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Zaburzenia w mózgu są oparte na energii  zawartej w słowach kłamcy. Kłamca to złoczyńca i na jego słowach ma w sobie z nabycia energię zadającą cierpienie i śmierć. Anatomia to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy jakie mózg odrzuca na drugi umysł w mózgu jaki jest umysłem kłamcy. Dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na inne systemy neurologiczne. Odkryłam, że to na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel, że się zmienia od wykonywanych czynności, a ja że od wykonywanych czynności na słowach kłamcy.
Odkryłam, że słowa są oparte na pierwiastkach i układy słów wytwarzają energię i energia zadająca cierpienie i śmierć jest wytworzona słowami kłamcy który ma na nich w sobie z nabycia zmienioną anatomię opartą na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności uśmiercania życia. Człowiek który wykonuje słowa kłamcy nabywa umysłowej choroby tak jak kłamca narzucający słowa i psychicznej choroby na zmienionej anatomii opartej na energii uśmiercającej życie.  Albert Einstein o energii śmierci we wszechświecie mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że na ludzkim umyśle człowiek jest głupi i chory psychicznie. Ludzie władzy i kościoła oraz wymiaru sprawiedliwości opartego na słowach kłamcy wymuszaniem i karaniem za nie wykonywanie słów kłamców spowodowali, że prawie wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy albo na cmentarzach. Do psychicznej choroby z których najgroźniejszą jest schizofrenia przyczynili się ludzie kłamcy władzy i kościoła nauczaniem psychiki słów kłamców. Psychika i ciało na mózgu natury są zdrowe oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Układ genetyczny pierwiastków odkrył Polak Julian Ochorowicz i oszuści piszą o nim w Google, że to niechciany geniusz, a moje odkrycia przestali wpisywać w Google od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam, że w słowach kłamcy są złe emocje oparte na energii uśmiercającej życie.
Na słowach ludzi kłamców oparta jest wytworzona przez nich energia śmierci która topi lodowce i w ten sam sposób zatonęła Atlantyda. To topienie lodowców jest oparte na wytwarzanej złej energii słowami kłamców. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a zatem zła energia jest na innych myślach jak stworzona jest natura wszechświata. Zwierzęta są myślące i ludzie na tym samym myśleniu w naturze co zwierzęta. Ta wytworzona energia śmierci to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Albert Einstein odkrył w naturze wszechświata tylko energię życia, a ja odkryłam, że w naturze człowieka jest tylko energia życia i że jest oparta na słowach Stwórcy człowieka i wszechświata jakie mamy w naturze mózgu. Biolog prof. Piotr Słonimski uważany za twórcę genetyki mitochondrialnej mówi, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Zatem genetyka ma jednego Stwórcę. Wszystkie stworzenia na słowach Stwórcy wykonują wolę Stwórcy, a tylko ludzie mają  w mózgu z nabycia słowa oparte na kłamstwie i na nich wytworzoną energię na jakiej wykonują wolę kłamców uśmiercania życia. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja odkryłam, że to umysł złoczyńcy wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia wytworzona słowami kłamcy i o nią kłamca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę i na tych słowach jest umysłowo chory. Należy odróżnić słowa kłamcy od wykonującego słowa kłamcy ponieważ kłamcy stosują przemoc na psychice wymuszaniem wykonywania ich woli. Są ludzie którzy chcą wykonywać wolę złoczyńców, a czego przykładem jest Adolf Eichman który mówił w sądzie, że wywoził ludzi wagonami na śmierć zgodnie z prawem Adolfa Hitlera. Ludzie nie powinni wykonywać słów kłamców, ale Iwan Pawłow stosowaniem na psychice psa przemocy pokazuje, że psa głodził i zamykał aż zaczął wykonywać wolę złoczyńcy.
Ludzie władzy i kościoła tak chcą uśmiercać życie, że nie pomaga przesłanie moich ponad 5400 artykułów opartych na odkryciach naukowych. Program religia odrzuca moje artykuły w których wskazuję na słowa Boga jakie mamy w naturze mózgu, a drugim najczęściej odrzucającym moje odkrycia jest Ministerstwo Edukacji nauczające słów kłamców na jakich już dzieci nabywają umysłowej i psychicznej choroby. Moje odkrycia odrzuca też program "Hala odlotów"  w którym można usłyszeć, że pytają polityków jakiej kultury od nich oczekują. Jaka ta kultura polityków widzi William Szekspir w "Hamlecie", że morderca potrafi się uśmiechać, a Stanisław Wyspiański w "Weselu" Miałeś chamie złoty róg, został ci się jeno sznur. Takich słów mędrców którzy widzą złodziei i bandytów mogę przedstawić bez liku i przedstawiam w moich książkach i ponad 5400 artykułach opublikowanych na moim Blogu, Twitterze i ponad rok na Facebooku. Na Facebooku wymyślili wyprowadzenie mnie z Facebooka na pewno za zbyt duże poparcie u ludzi mądrych.
 Na Facebooku zobaczyłam też jakby napad na moje słowa przez ludzi z Jesus Daily pokazujących ociekającego krwią Jezusa, a nic nie mówiących tak jak inni ludzi religii, że to dzieło ludzi morderców. Ludzie z Koranu to aż adres do mnie znaleźli i nie raz pisali, że ich religia jest prawidłowa. Ja wskazuję, że na słowach Boga nie ma żadnej religii, a jest wypowiadanie słów Boga. Wiara w Boga to słowa wprowadzone przez kłamców występujących przeciwko Bogu. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz