poniedziałek, 11 grudnia 2017

ZA POMAGANIE ZŁOCZYŃCOM NABYWA SIĘ ENERGII ZADAJĄCEJ CIERPIENIE I ŚMIERĆ

Stwórca wolę złoczyńców wprowadza na umysłową i psychiczną chorobę i wprowadza tam też wolę wykonywania słów złoczyńców. Trzeba wiedzieć czy człowiek któremu pomagamy jest człowiekiem który chce dobra czy zła, gdyż jeśli pomagamy człowiekowi który chce zła to nabywamy złej energii jaka nam zadaje cierpienie i z czasem śmierć. Wskazuję, że mamy Mózg Dobroczyńcy i że otrzymałam zawiadomienie od Profesora Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Wskazuję, że źli ludzie usunęli nazwisko profesora z Twittera od momentu w którym napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Wskazuję, że źli ludzie prowadzący Twittera wymazali u mnie Obserwatorów których na początku mojego pisania było tylu, że zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak długo nie pisałam to pisali do mnie Barbara pisz, pisz. Wskazuję, że na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a teraz pokazują, że bywa, że nikogo nie ma a opublikowałam ponad 5400 artykułów o funkcjonowaniu człowieka opartych na odkryciach naukowych. Wskazuję, że mózg wykazuje człowieka złego na złej energii opartej na słowach opartych na kłamstwie . Mózg wykazuje człowieka kłamcę na drugim umyśle w mózgu. Wskazuję, że sama doświadczyłam złamania kręgosłupa za obronę w sądzie człowieka czyniącego zło. Zrozumiałam to później kiedy usłyszałam jak wracaliśmy z rozprawy a on powiedział, że potrącił jakiegoś człowieka i że chciałby żeby on umarł. Ze złamanego kręgosłupa wyszłam i lekarz powiedział, że to cud mój stan po tym złamaniu. Ja przegrałam tą sprawę, a co mi pokazało, że energia nie pozwala wygrać złemu człowiekowi i jeszcze ja otrzymałam karę za pomoc złemu człowiekowi. Wskazuję lekarzom, że energia nie pozwala pomóc złemu człowiekowi i że jeszcze lekarz nabywa złej energii. Wskazuję, że każdy ma energię opartą na swoim myśleniu i nikczemny to człowiek który oskarża lekarza za złą energię jaką ma na swoim myśleniu. Tak wszystkim ludziom przekazuję ażeby zwracali uwagę na to czy wykonują czynności dla człowieka dobrego czy złego. Wykonywanie prawa ludzi i wiary w Boga to wykonywanie słów złych ludzi. Ludzie prowadzący programy o Watykanie mówią, że gdyby nie dobro czynione przez ludzi kościoła to trudno sobie wyobrazić wielkie zło jakie ci ludzie robią. Ja wskazuję że czynienie dobra ma inne systemy neurologiczne i czynienie zła ma inne systemy neurologiczne. Wskazuję na słowa Naukowców w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że w naturze wszyscy mamy Mózg Dobroczyńcy.
                                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz