wtorek, 12 grudnia 2017

ŻYCIE JEST TYLKO NA SŁOWACH STWÓRCY

         ENERGIA ŻYCIA I ŚMIERCI WYKONUJE SŁOWA NA JAKICH JEST OPARTA

Życie to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Śmierć to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg odrzuca na umysł oparty na woli człowieka.
Człowiek jest umysłowo i psychicznie zdrowy na słowach jakie są w naturze mózgu. Tak samo wszystkie stworzenia są umysłowo i psychicznie zdrowe na zapisach jakie mają w mózgu. Wszystkie stworzenia naturalnie wykonują zapisy jakie mają w naturze mózgu, a wyłamali się ludzie bo przeszli na zapisy narzuconych słów przez siebie lub zgodzili się wykonywać słowa narzucone przez innych ludzi kłamców. Prawo ludzi i kościoła to słowa kłamców na jakich przywódcy polityczni i religijni są umysłowo i psychicznie chorzy i umysłowo i psychicznie chorzy są ludzie którzy wykonują słowa tych umysłowo i psychicznie chorych przywódców.
Co chwilę otrzymuję wiadomości, że na moim komputerze ktoś siedzi i ukrywa to co piszę. Z internetu otrzymuję zawiadomienia, że mam się chronić. a nie mówią, że przed głupimi. Zapłaciłam za internet i ma dobrze działać. To umysłowo chorzy ludzie których wyciągam z umysłowej choroby i energii uśmiercającej życie a ich stan już chyba jest taki, że umysłowa choroba przejęła władzę. Umysłowo chorzy ludzie przestali wprowadzać moje odkrycia w Google i oszukują na moim Blogu, Twitterze. Umysłowo chorzy ludzie piszą w Google przy nazwisku odkrywcy układu genetycznego pierwiastków Julianie Ochorowiczu, że to niechciany geniusz. Nie dopisują, że niechciany przez głupich. Mamy pełno umysłowo i psychicznie chorych ludzi wykonujących czynności uśmiercania swojego życia. Nawet ludzie przyznający Nagrody Nobla nie widzą, że zmieniona anatomia to umysłowo i psychicznie chory człowiek wykonujący czynności uśmiercania swojego życia. Kretyni zamiast wypowiadać słowa Boga to mówią, że wierzą w Boga. Trudno mi też na Uniwersytetach znaleźć ludzi opartych na rozumie. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon kilka lat otrzymywałam podziękowania za przysyłanie moich odkryć, ale umysłowo chorzy ludzie ich usunęli i wprowadzili umysłowo chorego który nie reaguje już na moje odkrycia bo mu się z jego umysłową chorobą nie zgadzają.
Po stanie medycyny która nie odróżnia systemów neurologicznych opartych na energii życia od systemów neurologicznych opartych na energii śmierci widać, że stan ludzi to wielka katastrofa z nabytymi systemami neurologicznymi opartymi na umysłowej chorobie na jakich wykonują czynności uśmiercania swojego życia. Świadczy to o długim życiu ludzi którzy zdążyli nabyć tyle systemów neurologicznych opartych na narzuconych przez nich słowach na jakich wykonują swoją wolę uśmiercania życia. Głupi wydają decyzje o uśmiercaniu innych a o siebie mówią, że modlą się do Boga. Cały sztab głupich ludzi wymyśla słowa i nazywa je dla biologii prawem. Biologia nie daje się oszukiwać i dobrze to widzi Fizyk prowadzący program o Fizyce kwantowej, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję, że w naturze wszechświata jest tylko energia rzeczywista i że jest oparta na rozumie. Wszystkie stworzenia na rozumie Stwórcy są rozumiejące, a ludzie na słowach wybieranych przez siebie przywódców stali się nie rozumiejącymi. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi, że przyszli do mnie dlatego, że nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję na mózg gdzie wprowadza tą nierozumianą mowę, że to umysłowa choroba na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, a ja że na psychiczną chorobę na jakiej człowiek wykonuje czynności uśmiercania swojego życia. Albert Einstein ma rozum i dobrze widzi mówiąc o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. W artykule "To nie Bóg się pomylił" stojący nad grobem mówią, że to pomylili się lekarze, a lekarze mówią, że leczyli zgodnie z procedurami ludzi władzy na jakich człowiek umarł. Kto wyleczy tylu umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Umysłowa choroba to dzieło ludzi oszustów którzy chcieli żeby ludzie wykonywali ich wolę. Gdybym opierała się na prawie oszustów to by ludzie nie doczekali się żebym wygrała dla nich sprawę. Ja słowa oszusta widzę natychmiast, ale oni wszyscy mówią, że ich słowa są dla biologii prawem. Większość z ludzi mówi, że wierzy w Boga, a jakaś kobieta napisała do mnie, że jest aż 2000 religii. Ludzie na tych religiach oparci są na innych słowach jak Stwórcy, a człowiek na innych słowach jak Stwórcy jest umysłowo chory. Pełno umysłowo chorych ludzi przychodzi do ludzi po pieniądze zgodnie z prawem. Ludzie kościoła żyją z wyłudzania pieniędzy i mówią, że zrzekli się emocji miłości. Ja wskazuję, że Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a zatem jak ludzie religii zrzekli się miłości to znaczy, że mają inne emocje, a inne emocje są zawarte w innych słowach jak Stwórcy. Odkryłam, że słowa nie istnieją bez emocji. Inne kochanie jak naturalne to gwałt na biologii. Biologia jest oparta na emocjach kochania i na prawdzie kocha jednego człowieka, a nie jak kłamcy wielu i uprawiają prostytucję. Oszukujący Posłankę z konkurencyjnej partii Poseł z partii PIS oszukiwał, że kocha a Posłanka widać, że po czasie zakochała się, a ja wskazuję, że można zakochać się w oszuście i wskazuję, że to zakochanie to uzależnienie od energii opartej na kłamstwie. Posłanka nabyła cierpienia na energii na jakiej zgodziła się na seks z oszustem. Tak się oszuści zabawiali w luksusowych hotelach, jeździli luksusowym samochodem, jedli w luksusowych restauracjach za przyniesione przez ludzi pieniądze o których nagrany Poseł mówi, że ciemnota to kupi. Natura mózgu nie jest ciemna bo jest oparta na rozumie, a ciemnego człowieka mózg wprowadza na ciemną energię o jakiej Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi, a ja mówię, że z wytworzenia przez kłamców. Kłamca jest ciemny. Kłamca jest oparty na tym co wymyślił a na wymyślaniu człowiek jest głupi. Podoba mi się jak jeden z ludzi zajmujących się wróżeniem napisał do mnie, że słucha co mówi człowiek i wie co go spotka na tym co mówi. Stan nabytej głupoty to prawidłowa kara dla oszustów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja doskonale widzę te rozbieżne cele w ustanowionym prawie, że to okradanie ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów, że ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo ja na niej widzę słowa złodzieja i bandyty i zaczęłam o tym pisać. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 podają, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach, a ja mówię, że oni zostali okradzeni. Nie jestem w stanie wystąpić w sprawach wszystkich ludzi i gdyby nie moje wygrane to przegrane w kraju byłyby bliższe 100%. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja im wskazuję, że to umysł złodzieja i bandyty znęcającego się na psychice który ma zmienioną anatomię od wykonywanych czynności jak to odkrył Neurobiolog Eric Kandel i za co słusznie otrzymał Nagrodę Nobla. Wskazuję, że ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ludzie władzy, że człowiek cierpi genetycznie i że to oszuści ze zmienioną anatomią. Przyznana Nagroda Nobla nie wyjaśnia jakie to wykonywane czynności od jakich zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że na wykonywaniu czynności na woli człowieka. Wskazuję, że anatomia wykonuje czynności na słowach Tego Kto ją stworzył i Kogo zapisy są w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia wiedzą co mają i jak wykonywać czynności na słowach na jakich ich systemy neurologiczne są oparte, a ludzie na systemach neurologicznych opartych na woli ludzi są głupi. Na woli ludzi ludzie zaglądają do przepisów nazywanych prawem oszustów którzy od jednego przepisu odwołują się do drugiego, od drugiego do trzeciego i tak w nieskończoność i jeszcze oszuści dodają, że ludzi nie zwalnia obowiązek znajomości wszystkiego co wymyślili. Zauważyłam, że wiele moich koleżanek i kolegów mówi, że wszystko się im zgadza to co mówię, ale nie wiedzą dlaczego później przechodzą na inne myślenie. Tak samo było z Sędziami bo zgadzali się z moim myśleniem, a jak się przyznałam, że to na naturalnej dla nas prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że ci ludzie mają dwa umysły z których na naturalnym się ze mną zgadzają, a na drugim z oszustami mówiącymi, że ich słowa są prawem. Wskazuję, że nie oszukali mózgu i funkcjonują na dwóch umysłach opartych na dwóch rodzajach systemów neurologicznych i że na systemach neurologicznych na naturalnym umyśle żyją, a na systemach neurologicznych na jakich wykonują słowa oszustów uśmiercają się.
Nie ma biologii nazywającej prawem słowa ludzi. Ci ludzie nazywający ich słowa dla biologii prawem chcieliby mieć głowę bo chcą przeszczepić, a ja mówię, że z braku rozumu na rozum nie przeszczepią bo po wypowiadanych słowach widać że głupi. Widać też po zmienionej energii jaką ma w siebie wprowadzoną, że głupi.
Głupi chciałby wygrać z rozumem Stwórcy, a Stwórca go wykazuje, że jest głupi.
Na rozumie Stwórcy każdy sam pracuje na swoje życie, a na braku rozumu kradną.
Umysłowo chorzy chcą emocji kochania a ludzie kościoła każą im przysięgać, że będą kochać. Ludzie kościoła skoro mówią, że są przedstawicielami Boga to powinni mówić, że jak oszukujesz, że kochasz to nie będziesz miał emocji kochania i twoja rodzina będzie cierpiała. Ludzie kościoła nie powinni znać słowa przysięga bo to nie słowa Boga. Ja piszę o naturalnych dla nas emocjach kochania i na Facebooku zobaczyłam setki ludzi chętnych do zawarcia ze mną związku małżeńskiego. Najczęściej ci chętni to ludzie wojska. Jeden z Generałów nawet tłumaczył się na mojej stronie, że on ma poważne zamiary. Oferowali mi największe pieniądze jakie sobie można wyobrazić i luksusowe warunki. Chcieli kupić emocje kochania, a tego się nie da. Albert Einstein pisze, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja szkoda, że nie mogę mu powiedzieć, że mężczyźni też, ale ci oparci na braku rozumu. Stwórca nie oparł nas na przysiędze, a na uczuciach na jakich wiemy kogo kochamy, a wiemy jak mamy rozum. Spotkanie się kochających się ludzi opartych na rozumie to widać, że graniczy z cudem. Ludzie w Egipcie ocaleli po zatopionej Atlantydzie wiedzieli, że człowiek oparty na rozumie to jakby cud bo wybudowali potężnego Sfinksa z ludzką rozumną twarzą. Ci ludzie wiedzieli, że człowiek jest taki sam jak zwierzęta bo Sfinks ma lwią podstawę, a tylko mówi. Głupi na ich zmienionej anatomii na energię śmierci zatonęli. To energia śmierci ich wciągnęła w śmierć, gdyż wykonała wolę głupich. Albert Einstein wskazuje na to samo. 
Zachciało się oszustom przejąć władzę nad mieniem Boga. Ogromna ilość ludzi zgodziła się przejść na wykonywanie słów oszustów i nabyli choroby umysłowej, psychicznej i energii uśmiercającej  życie. Zmienili ludzie swoją piękną naturę opartą na energii Stwórcy na różnego rodzaju brzydactwa wykonane z energii opartej na braku rozumu. Zmienili ludzie słowa na jakich człowiek jest mądry na słowa na jakich jest głupi. To energia wykonała ze słów kłamcy głupiego człowieka. Głupi człowiek to prawidłowa kara dla oszustów którzy nazwali ich słowa prawem dla mienia Stwórcy. Głupi człowiek to prawidłowa kara dla człowieka który przeszedł na nazywanie słów oszusta prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że człowiek to energia oparta na słowach i taką ma w sobie energię jak słowa w mózgu i że energia wykonuje słowa. Wskazuję na wykonywane czynności przez oszustów, że są na energii opartej na słowach oszustów jaka w nich pozostaje bo Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności. Mogą sobie ludzie wołać ratunku do Boga, a to nie Bóg wydał decyzję o przejściu na energię wykonującą słowa oszusta. 

                                                                                                        Barbara Paul
                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz