niedziela, 10 grudnia 2017

OSZUŚCI PISZĄ NA NAGROBKACH, ŻE TO BÓG UŚMIERCA

Ja wskazuję na dowód jakim jest na słowach Boga tylko energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków na jakim oparte jest życie stworzeń Boga. Wskazuję, że energia śmierci jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Wskazuję na dowód na zmienioną anatomię na energię śmierci, że jest oparta na woli człowieka. Wskazuję że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg odrzuca wolę człowieka na energię śmierci bo taka jest wola człowieka. Prof. Dariusz Dudka jest oskarżany przez rodzinę Ministra Sprawiedliwości od 11 lat za śmierć Jerzego Ziobry, a ja wskazuję dla Dariusza Dudki i wszystkich innych lekarzy, że wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk przyszedł do mnie w roku 2013 zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycie. że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci i za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z pozdrowieniami na moje wskazywanie, że energia śmierci jest oparta na woli człowieka i otrzymuję takie pozdrowienia do dzisiaj. Ja przekazuję moje odkrycia do Departamentu Zdrowia i oddzielnie do Ministerstwa Zdrowia w których piszę, że dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci i przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję aż do roku 2013 kiedy to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk. Wskazuję, że wizyta u mnie później wybranego Ministrem Sprawiedliwości Pana Cezarego Grabarczyka była w wyniku napisania przeze mnie, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na tym wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie.  Wskazuję ludziom medycyny na moje artykuły w których piszę, że Ministerstwo uśmiercające życie nazywa siebie Ministerstwem Zdrowia i że otrzymuję pozdrowienia od morderców życia. Wskazuję ludziom medycyny, że mordercy  wiedzą, że uśmiercają ludzi bo nie wpisują w Google moich o tym odkryć i pokazują na moim Blogu, że prawie nikt nie czyta o moim odkryciu, że na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu funkcjonujemy tylko na energii życia. Wskazuję prof. Dariuszowi Dudka i wszystkim lekarzom takim jak on, że ci co go oskarżają to świadomi mordercy. Wskazuję, że wraz z usunięciem z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora w roku 2013 przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję na to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca wolę człowieka na systemy neurologiczne uśmiercające życie. Wskazuję na świadomych morderców którzy spowodowali, że na moim Blogu wykazują że czyta niewielka ilość ludzi a dokąd nie zobaczyli, że odkryłam, że mordują życie dotąd na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Wskazuję na świadomych morderców którzy przy przyznanej Nagrodzie Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela nie ogłosili, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne wykonujące uśmiercanie życia oparte na woli człowieka. Wskazuję, że prawo ludzi i wiara w Boga to nie są słowa na jakich oparta jest biologia, a są to słowa morderców życia.
                                                         
                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz