piątek, 15 grudnia 2017

ENERGIA WYKONUJE WOLĘ MÓZGU

NIE MOŻNA MIEĆ PRETENSJI DO LEKARZY, ŻE ENERGIA WYKONAŁA WOLĘ CZŁOWIEKA I CZŁOWIEK UMARŁ.

Ciało to energia wykonująca wolę mózgu. Ciało na energii opartej na woli Stwórcy żyje, a na woli człowieka umiera. Człowiek jest zbudowany na systemach neurologicznych wykonujących wolę Stwórcy. Człowiek na swojej woli ma systemy neurologiczne wykonujące jego wolę. Wola Stwórcy to wola życia. Psychika na słowach Stwórcy jest oparta na woli życia. Wolą człowieka jest wymuszać wykonywania jego woli, a wymuszanie zadaje odczuwaniu cierpienie, bo psychika jest oparta na wolnej woli. Wolna wola to inna energia i wymuszana wola to inna energia. Wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że myśli zmieniają morfologię i ja wskazuję, że inna morfologia jak oparta na wolnej woli to morfologia zabijająca życie. Cieszyć się z lekarzy z wolą czynienia dobra bo chcą pomagać, ale lekarz nie może zmienić woli człowieka który chce zadawać cierpienie i na tej energii umiera. Oczywiście są lekarze którzy chcą uśmiercać a na co dowodem jest usunięcie ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy chcieli życia ludzi i przysłali mi każdy z nich z osobna w roku 2011 pisma z wyrazami szacunku i uznania i przysyłali aż do roku 2013 co jakiś czas zapytania czego od nich oczekuję. Oczekiwałam ażeby ludzie powrócili na systemy neurologiczne na jakich człowiek żyje. Kiedy napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich oparte jest życie to zaczęłam otrzymywać z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie czynności na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka to śmierć. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności na jakie to odkrycie wskazuję, że to wykonywane czynności na woli człowieka które wykonują tą wolę człowieka i go uśmiercają. Wskazuję, że to ludzie władzy wprowadzają ludzi w śmierć wymuszaniem wykonywania ich woli zadającej odczuwaniu cierpienie i śmierć. To dlatego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że to energia zadająca cierpienie i śmierć. Nie pomoże lekarz na wolę człowieka uśmiercania życia. Życie oparte jest na wiedzy, a wiedza zawarta jest w rozumie na jakim oparta jest nasza budowa. Wskazuję na zło robione przez ludzi prowadzących internet zaburzających działanie mojego komputera, a czym wskazuję, że uśmiercają swoje życie. Oszuści wykazują, że jakby ludzie nie chcieli żyć bo pokazują na moim Blogu w tej chwili trzy osoby. Ja wskazuję na moje zdjęcie na Facebooku pod którym było ponad dwa tysiące wpisów ludzi z serduszkami, kwiatami, pięknymi ukłonami i nawet koronami i tronami. Wskazuję na nakładki jakie ogromna ilość ludzi wprowadziła na moje zdjęcie o których piszą z wielu krajów świata, że to popularne nakładki. Nie jestem w stanie wymienić tych nakładek, ale kilka wymienię: VEFA EURO U21 z napisem Polska Gola. SPRING dodana przez Dolly Partons, Kocham Puszczę dodana przez Obrońców Puszczy, Budżet Obywatelski Krakowa, Venezuela 7 estrallas -dookoła mojej głowy pokazują piękne gwiazdki, Estrallas dodana przez ART monero, Eu amo ser mae -serce na moim zdjęciu, Shiny -pełno gwiazdek na moim ubraniu, piszą, że ta nakładka jest popularna, Emojii dodana przez Emmanuel Garcia. Piękne słoneczka dookoła na moim zdjęciu, Paper Hearts -dodana przez Facebook, Flowers frame de cor-dodana przez Mary Lena-pełno kwiatów nałożonych na moje zdjęcie, America is Beautiful i przy moim zdjęciu flaga amerykańska- napisałam w odpowiedzi na to, że jestem z Polski.
Nakładek jest bardzo dużo, ale na Facebooku pokazali je tylko dwa razy.
Wskazując na lekarzy wskazuję, że w każdym zawodzie mamy ludzi dobrych i złych. Naszą naturą jest wola czynienia dobra. Wie o tym profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais gdyż przysłał mi na Twittera zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg dobroczyńcy to źli ludzie wymazali nazwisko profesora. Widać, że nie mają odwagi wymazać u mnie z Twittera profesora Medycyny Genetycznej Johna Belmont, wymazali długo będącego u mnie Obserwatorem Antonei, BCsoka prof. Anatomii Genomics na Uniwersytecie Hovard.
Wskazuję na słowa Naukowców występujących w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję na tych złych ludzi, że wypowiadają słowa oparte na kłamstwie jakie nazwali prawem i wiarą w Boga i ludzie którzy wykonują ich słowa nabywają energii zadającej im cierpienie i śmierć. Ci źli ludzie przyznali sobie prawo do mienia Stwórcy. Wskazuję na doskonałą konstrukcję człowieka która słowa oparte na kłamstwie wprowadza na umysł oparty na woli człowieka i energię zadającą cierpienie i śmierć, gdyż wolą człowieka kłamcy jest zadawanie cierpienia i śmierci. Biologia to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Słowa jakie mózg odrzuca na wolę człowieka to nie jest biologia, a ci mordercy mówią w kościołach, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ludzie władzy, że człowiek cierpi genetycznie. Mordercy nie mówią, że nie ma genetyki opartej na ich słowach.
                                                                                                   Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz