niedziela, 31 grudnia 2017

LECZYĆ TRZEBA MYŚLENIE BO NA NIM ZBUDOWANY JEST CZŁOWIEK

NORMALNY CZŁOWIEK ZBUDOWANY JEST Z SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH OPARTYCH NA SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU.

NIENORMALNY CZŁOWIEK ZBUDOWANY JEST Z SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH OPARTYCH NA SŁOWACH JAKIE MÓZG WYKAZUJE NA DRUGIM UMYŚLE W MÓZGU NA JAKIM CZŁOWIEK JEST UMYSŁOWO CHORY.

Natura człowieka zbudowana jest z systemów neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Rozum oparty jest na słowach opartych na prawdzie. Systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek utrzymują się na słowach jakie są w naturze mózgu.

Mózg zajmuje się otrzymywanymi od człowieka myślami i inne jak są w naturze mózgu wprowadza na drugi umysł w mózgu i równocześnie powstają systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach. Na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu oparta jest psychiczna choroba i ta psychiczna choroba oparta jest na słowach na jakich człowiek jest umysłowo chory.
Zakrzywienie w energii w naturze wszechświata jakie widzi Albert Einstein, że to energia śmierci to systemy neurologiczne oparte na umysłowej chorobie i dobrze widzi Albert Einstein mówiąc o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty ponieważ ta energia śmierci utrzymuje się na drugim umyśle w mózgu opartym na słowach opartych na kłamstwie na jakich człowiek jest głupi.
Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na drugim umyśle w mózgu na jakim człowiek jest głupi. Człowiek jest głupi na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na drugim umyśle w mózgu.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów i wskazał, że na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Odkryłam, że cierpienie i śmierć to energia zawarta w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez niego słowa oparte na kłamstwie.
Prof. Medycyny Pan Wojciech Bielecki nie przyjął odznaczenia od wybranego przez ludzi Prezydentem Pana Andrzeja Dudy i bardzo dobrze zrobił ponieważ Pan Wojciech Bielecki chce ażeby człowiek funkcjonował na systemach neurologicznych na jakich oparta jest biologia. Biologia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a wynaturzenie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ludzie nazywający prawem i wiarą w Boga słowa ludzi są umysłowo i psychicznie chorzy. Przyczyna umysłowej i psychicznej choroby to słowa oparte na kłamstwie. Tak samo jak profesorowi Medycyny Panu Wojciechowi Bieleckiemu zgadza się funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, tak samo zgadzało się Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 Panu Wojciechowi Kłosińskiemu i Panu Markowi Dąbrowskiemu gdyż każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 przysyłali do mnie co jakiś czas zapytania czego od nich oczekuję. Te zapytania przychodziły do mnie do roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł partii "Platforma Obywatelska" niby zainteresowany moją wiedzą, ale gdyby było to prawdą to kupiłby jakąś książkę, a żadnej nie kupił. Jego cel był inny bo wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że reagują dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon.
To, że medycyna nie widzi oddzielonych systemów neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka jest dowodem na wielki stan ludzi jako kłamców. Niektórzy z ludzi przy zakupie moich książek mówili, że władza była zawsze, a ja mówię, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów wszyscy wykonywali czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a nie na słowach oszustów którzy nazwali na ziemi prawem i wiarą w Boga słowa oszustów. Mózg oszukać się nie dał bo oszustowi stworzył oddzielny umysł na jakim wykonuje czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje swoje słowa oparte na kłamstwie na jakich jest umysłowo i psychicznie chory. Oszust ma zmienioną anatomię o energię zawartą w słowach kłamcy. Oszust nie ma mózgu, a ma umysł w mózgu u Tego Kto dał mu życie.
Emocje kochania są zawarte w systemach neurologicznych jakie są przekładem słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Oszust kłamie, że kocha bo w słowach opartych na kłamstwie nie ma emocji kochania. Kocha człowiek wykonujący seks na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości i że nie wiedzą tak samo jak ludzie władzy co to jest prawda. Ludzie kościoła mówią, że ludzie idą po śmierci do Boga, a ja mówię, że to kłamcy bo mózg nie chce kłamcy bo go odrzuca na umysł oszusta.
Medycyna dobrze widzi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, ale ci którzy mówią, że to choroby genetyczne to kłamcy bo te choroby to systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy. Nie ma chorób genetycznych. Genetyka to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta na słowach Stwórcy genetyki.

Zygmunt Freud odkrył psychikę natury gdyż nazwał ją podświadomością. To kłamcy nazwali naturę podświadomością, gdyż natura jest świadoma. Zygmunt Freud mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że ludzi trzeba leczyć z oszukiwania i wykonywania słów oszustów bo na nich zachorowała psychika. Psychoanaliza to odczuwanie myślenia i dobrze to widzi Zygmunt Freud. Psychika jest oparta na prawdzie. Psychika to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i na nich wypowiada słowa Stwórcy oparte na prawdzie. Psychika oparta na prawdzie jest oparta na energii na jakiej człowiek rzeczywiście jest. Na energii zawartej w słowach kłamcy człowieka nie ma.
Ludzie prowadzący internet pokazują mi, że ludzi którzy nie są oszustami prawie nie ma i że mam im płacić za ochronę przed oszustami. Oszustami są oni bo nie wpisali setek moich odkryć w Google, wymazują Obserwatorów u mnie na Twitterze, a na Blogu ludzi o których wcześniej podawali, że czytali dany mój artykuł. To oszuści wymazali z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka Jamesa Tomaz-Morais który mi przysłał zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Nie mają oszuści odwagi wymazać u mnie z Twittera wybitnego profesora Medycyny Genetycznej i wielu nauk medycznych Johna Belmont. Oszuści prowadzący Facebooka mówią, że im się coś nie zgadza, a pokazują moje zdjęcia w Google jakie opublikowałam tylko na Facebooku.
Mamy nowych ludzi w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu jacy są oszustami zbudowanymi z systemów neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania na jakich wykonują ich wolę umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Dużo mamy oszustów, że aż ich słowa nazwali na ziemi prawem i wiarą w Boga. Bóg nas nie stworzył na różnych słowach na jakich oparte są różne partie polityczne i różne religie. Bóg wypowiada słowa oparte na prawdzie na jakich otrzymaliśmy ciało oparte na Jego słowach. Oszuści powinni iść po mózg i ciało do oszustów których słowa nazywają prawem i wiarą w Boga.
                                                                                                           Barbara Paul
                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz