czwartek, 14 grudnia 2017

MÓZG WYKAZUJE, ŻE W SŁOWACH KŁAMCY ZAWARTY JEST CEL JAKIM JEST OKRADZENIE

Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że tym celem jest okradzenie. Bez żadnego problemu natychmiast po przedstawieniu mi sprawy przez mojego klienta widzę słowa złodzieja zapisane, że to prawo. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na drugim umyśle w mózgu opartym na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że te inne słowa wypowiada złodziej. Odkryłam, że na umyśle Stwórcy jesteśmy uczciwymi ludźmi, a inne słowa wypowiada złodziej. Przekazuję ludziom przyznającym Nagrody Nobla i wszystkim ludziom mówiącym, że zajmują się odkryciami naukowymi o biologii, że biologia to uczciwy człowiek oparty na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a wyszedł z biologii złodziej i bandyta wypowiadający słowa przy pomocy których okrada i zabija. Wskazuję na dowód już zresztą nie raz, że jest Stwórca gdyż mózg wykonuje Jego wolę i słowa oszusta wprowadza na zmienioną anatomię na jakiej wykonuje słowa oszusta.
Prawo ludzi to nie jest żadne prawo a wymyślone przez oszustów słowa do okradania ludzi i ich zabijania na organizowanych przez oszustów wojnach. Wskazuję dla ludzi medycyny opartych na rozumie, że systemy neurologiczne na jakich oparta jest nasza budowa są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa Boga.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz