niedziela, 5 czerwca 2016

AKTOR PAN JERZY ZELNIK MÓWI, ŻE ŚWIAT POWINIEN MIEĆ WOBEC NAS PEWNE WYRZUTY SUMIENIA

Pan Jerzy Zelnik nie mówi kto to jest ten świat który powinien mieć wobec nas pewne wyrzuty sumienia. Ja nie uważam, że można mieć wyrzuty sumienia za stworzenie człowieka opartego na rozumie w mózgu i energii na jakiej wykonuje się doskonałe czynności i odczuwa energię miłości. Ja wskazuję na doskonałość Stwórcy świata który stworzył wszystkie stworzenia doskonałe na Jego rozumie i że w naturze człowieka i wszechświata jest tylko energia życia. Pan Jerzy Zelnik mówiąc o wyrzutach sumienia mówi o słowach, a ja pytam dlaczego Pan Jerzy Zelnik i ludzie tak samo mówiący nie widzą słów ludzi oszustów mówiących, że mają prawo do ludzi i ich mienia i świata w którym żyjemy. Tak samo mówi naukowiec w programie "Zagadki wszechświata" , że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać. Ja widzę, że oszuści to ludzie mówiący, że mają prawo do świata i mienia jakie jest w naturze. Ci oszuści mają zapisane nawet ilość wszystkich zwierząt przez nich nie stworzonych, że to ich zwierzęta. Wszyscy posługujemy się myśleniem i jesteśmy uczciwymi na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, lub oszustami wypowiadającymi słowa oparte na kłamstwie. Słów na jakich oparta jest władza i kościół nie ma w naturze mózgu. W roku 2006 Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym i po za mną nie widzę ażeby ktoś reagował na to odkrycie. Dziennikarze komentujący to odkrycie piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce a nie piszą jaki mózg stworzony przez siebie mają ludzie wypowiadający inne słowa. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone słowa na umysłową chorobę. Czy to Stwórca tego mózgu powinien mieć wobec ludzi wypowiadających inne słowa wyrzuty sumienia jak mówi Pan Jerzy Zelnik. Dla mnie to doskonały Stwórca który oszusta wykazuje na umysłowej chorobie. W artykule w którym Pan Jerzy Zelnik mówi, że świat powinien mieć wyrzuty sumienia wobec nas, niektórzy aktorzy mówią, że ciągle nie wiadomo co jest dobrem, a co złem. Ja wskazuję, że jest rozwiązane w mózgu, gdyż słowa do czynienia dobra są oddzielone od słów do czynienia zła i energia oparta na wykonywaniu czynności dobra jest oddzielona od energii na jakiej wykonuje się czynności zła. Słowa do czynienia dobra to słowa oparte na decyzjach opartych na prawdzie, a słowa do czynienia zła to słowa oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. William Szekspir bardzo dobrze widzi słowa złoczyńcy i ustami Hamleta mówi, że mordercy potrafią się uśmiechać. Ja wskazuję na częste powtarzanie przez Polityków, że uczą się mowy ciała. Wskazuję, że inną mowę ciała ma się na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i jest to mowa ciała źle zachowującego się człowieka. Jesteśmy stworzeni na energii i ta energia w nas się zmienia jak wypowiadamy inne słowa jak oparte na prawdzie. Tylko dwóch ludzi zareagowało na odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i to bez wątpienia znawcy anatomii, gdyż byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia. Reagują też ludzie mędrcy jakimi są Genetycy, Znawcy Anatomii, wybitny Fizyk z Japonii i oni są Obserwatorami na moim Blogu. Profesor Anatomii na Uniwersytecie w Brazylii Pan James Tomaz-Marais wie, że po moich słowach trzeba mnie wpisać na listę anatomizando. Anatomizando to karmienie mózgu dobroczynnością. Nasz mózg jest mózgiem opartym na energii na jakiej wykonuje się czynności dobra. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którzy chcieli dobra zostali usunięci z Departamentu Zdrowia, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa nie otrzymali Nagrody Nobla. Człowiek który kłamie to źle zachowujący się człowiek. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że anatomia oparta na rozumie to anatomia oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na innej energii ma się inne zachowania i są to złe zachowania. To niezwykła mądrość Stwórcy wykazywać oszusta na energii jako źle zachowującego się. Na narzuconych słowach przez ludzi władzy i kościoła ludzie są oszustami. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonych na narzuconych słowach organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. To oszustom zgadzają się słowa do oszukiwania. Oszust to źle zachowujący się człowiek i ma on w sobie energię na jakiej ma zmienione zachowania na źle zachowującego się.  To energia wykazuje zachowania człowieka. Na rozumie w mózgu człowiek jest na energii na jakiej jest inteligentnym, dobrze zachowującym się człowiekiem. Jakie ma odruchy człowiek na energii opartej na rozumie można zobaczyć u Tancerza Pana Jacka Jeschke. To cudowne odruchy dające odczuwanie miłości. Głos podświadomości oparty na energii miłości można usłyszeć u piosenkarza Ukraińskiego pochodzenia śpiewającego głownie po rosyjsku Vitasa. Widać emocje miłości ludzi na jego koncertach. Energię miłości ma w sobie wielu z Laureatów Konkursu Chopinowskiego. Energię miłości ma wielu z Laureatów Konkursu Chopinowskiego i różnych innych Konkursów. Muzyka Amadeusza Mozarta czy Lidwiga Van Beetowena to energia natury. Fryderyk Chopin to mega energia miłości. Ludzie są takimi oszustami, że wymyślili, że są choroby genetyczne, a ja wskazuję, że ta genetyka oparta na energii opartej na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to choroby oparte na myśleniu kłamcy. Funkcjonujemy na myśleniu. W naturze mózgu nie ma myślenia do wykonywania woli ludzi, a prawie wszyscy ludzie mówią, że wykonują wolę ludzi. Ludzie wykonują wolę ludzi na nabytych w mózgu słowach opartych na kłamstwie na jakich wszyscy są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ja jestem w zachwycie z powodu rozumu mojego Stwórcy. Wyrzuty sumienia to mam ja jak wypowiedziałam inne słowa jak są w naturze mózgu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz