czwartek, 9 czerwca 2016

SYSTEMY NEUROLOGICZNE ZAJMUJĄ SIĘ WYKONYWANIEM SŁÓW NA JAKICH SĄ OPARTE

Budowa człowieka jest oparta na systemach neurologicznych. Te systemy neurologiczne na jakich jest oparta budowa człowieka współpracują ze sobą. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne które zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Naukowcy Ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich współpracują ze sobą i że są systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na narzuconych zachowaniach i problemach w mózgu nie współpracują ze sobą i odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach zajmują się narzuconymi słowami, a systemy neurologiczne oparte na problemach zajmują się problemami. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych występuje narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa. Odkryłam, że systemy neurologiczne współpracujące ze sobą są oparte na słowach opartych na prawdzie, a systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów są oparte na słowach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie powstała w podświadomości druga osobowość która jest kłamcą. Naukowcy w roku 2006 odkryli, że posiadamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Dziennikarze komentujący to odkrycie piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, ale nie mówią jaki to mózg mają ludzie na narzuconym przez nich myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kłamcy nie mają swojego mózgu, a ten który mają wykazuje ich, że są kłamcami. Myślenie oparte na kłamstwie w mózgu jest, a na nim Podświadomość oddziela osobowość powstałą na myśleniu opartym na kłamstwie. Podświadomość to systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Osobowość jaką odrzuca Podświadomość jest oparta na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu w mózgu. Osobowość oparta na rozumie jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie, a osobowość oparta na braku rozumu jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Lekarze psychiatrzy mają zajęcie z psychiką opartą na kłamstwie. Lekarze psychiatrzy są oparci na rozumie lub na braku rozumu. Chory psychicznie jest zależny od słów jakie wypowiada Psychiatra i od decyzji Psychiatry. Ludzi opartych na rozumie na jakim oparta jest psychika znaleźć jest bardzo trudno. Prawo ludzi jest oparta na braku rozumu i psychiatria ma zajęcie na wiele wieków. Nawet gdyby chory psychicznie został wyleczony to wraca do świata opartego na braku rozumu. Znam osoby które pracowały w urzędach skarbowych chore na schizofrenię i jak wracały do pracy to szybko wracały do szpitala psychiatrycznego. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja powiedziałam, że kontrolujących też ma na oddziele psychiatrycznym. Wskazuję, że ten kontrolujący i kontrolowany są chorzy psychicznie na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję, że kontrolujący i kontrolowany to druga osobowość w Podświadomości oparta na braku rozumu. Pisałam nie raz do Sądów, że mogliby przyczynić się do zapobieżenia w drodze ludzi do szpitali i zakładów psychiatrycznych gdyby nie chcieli nazywać prawem słów oszustów, a wymagali od oszustów naprawiania krzywd wyrządzonych psychice ludzi od której wymuszają wykonywania woli ludzi czyniącym im zło. Napisałam tysiące pism do ludzi nauki, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to anatomia zmieniona na systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem czynności zła na myśleniu opartym na kłamstwie jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Reakcji nie ma. Odkryłam, że nie reagują ludzie którzy mają przekonania, że wykonuje się wolę kłamców. Na tych przekonaniach opartych na kłamstwie ogromna ilość ludzi to druga osobowość w Podświadomości jaka jest osobowością pod względem myślenia opartego na kłamstwie umysłowo i psychicznie chora. Ci ludzie kłamcy mówią, że są chorzy genetycznie a ja mówię że systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to nie jest genetyka. Chory człowiek jest oparty na systemach neurologicznych opartych na swoim myśleniu opartym na kłamstwie. Gdyby człowiek usunął kłamstwo na jakim oparta jest choroba to by wyzdrowiał, ale ja często widzę przekonania ludzi o wykonywaniu woli kłamców. Niektórzy mówią, że tak zawsze było, a ja mówię, że dopóki ludzie nie wypowiadali słów zawsze było, że była w nich tylko energia życia oparta na rozumie w mózgu. Na wykonywaniu woli ludzi człowiek ma inne przekonania i są to przekonania oparte na kłamstwie. Wśród ludzi z różnych partii politycznych widać, że kłócą się pomiędzy sobą, a co znaczy, że mają w mózgu różne decyzje oparte na kłamstwie. To samo dotyczy ludzi popierających myślenie przywódcy danej partii. Na tej samej zasadzie oparte są wszystkie sekty. Każda sekta oparta jest na myśleniu. Im silniejsze myślenie oparte na kłamstwie tym silniejsze przekonania oparte na kłamstwie. Siła tych przekonań jest oparta na energii. Powtarzanie decyzji powoduje siłę decyzji, gdyż decyzje są oparte na energii. Energia jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie lub na kłamstwie. Energia oparta na prawdzie to energia oparta na słowach Stwórcy. Nikt z nas nie wymyśla decyzji opartych na prawdzie gdyż one są dla nas naturalnymi. Powtarzanie kłamstwie powoduje utrwalanie się choroby psychicznej i choroby opartej na energii opartej na kłamstwie. Ludzie po wiele lat wykonują czynności na myśleniu władzy i nabywają różnych chorób gdyż utrwala się w nich energia oparta na kłamstwie jakie wykonują. Ludzie narzucający kłamstwo to wstrętni oszuści bo oni wymyślają te słowa do oszukiwania ludzi. Ludzie kościoła mówią, że szatan namawia do czynienia zła i że jest niewidzialny. Ja mówię, że ludzie namawiający do zła są widzialni i ludzie kościoła namawiają ludzi do wykonywania woli złoczyńców jakimi są ludzie władzy. Jest ogromna ilość ludzi namawiająca do wykonywania czynności zła i są to ludzie okradający ludzi, gwałcący ludzi, zabijający ludzi. Ludzie to robią przy pomocy słów, a ja wskazuję, że na tych słowach mają systemy neurologiczne jakie zajmują się wykonywaniem dla nich ich słów opartych na kłamstwie. Ludzie wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie wprowadzają w siebie energię na jakiej stają się psychicznie chorzy i mają chore ciała, a więc energia wykonała dla nich ich wolę. Wszystkie czynności wykonujemy na energii i jak wykonujemy je na energii opartej na kłamstwie to wykonujemy dla siebie zło. Seks z kłamcą to uczynienie sobie zła, gdyż seks jest oparty na energii opartej na prawdzie, a na energii opartej na kłamstwie wprowadza się w siebie cierpienie. Energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie oparta jest na miłości i ludzie wszyscy odczuwają do siebie miłość na energii opartej na prawdzie. Kochanie jest też oparte na emocjach jakie są w systemach neurologicznych opartych na prawdzie i narządy oparte na tych systemach neurologicznych reagują na człowieka którego kochają. Są różne emocje oparte na miłości, gdyż inne do rodziców, inne do dzieci, inne do przyjaciół, inne do osoby którą się kocha. Na energii Stwórcy jest w emocjach porządek oparty na porządku w decyzjach w mózgu. Trzeba wypowiadać słowa Stwórcy i wszystko się wie i jest się szczęśliwym i zdrowym. Nie byłam osobą zawsze wypowiadającą tylko prawdę, ale nie dużo miałam tych słów skoro moje przekonania są tak silne, że rozwiązałam funkcjonowanie człowieka i nie zmieniło moich przekonań to, że byłam sama w tych swoich przekonaniach i sama odmawiałam wykonywania woli władzy.
Odkryłam sprawiedliwość Stwórcy jaką jest odczuwanie swoich decyzji.
Serdecznie pozdrawiam Obserwatorów u mnie  prof. Fizyki Takeda_Hroyuki, Prof. Anatomii Antone B.Csoka, prof. Medycyny, Genetyki i Pediatrii Johna Belmont, ludzi z Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News. prof. Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii Jamesa Tomaz-Morais który zawiadomił mnie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Ja wiem, że Państwo macie myślenie oparte na rozumie i wspaniałych emocjach i gdybyście znali prawo ludzi to wiedzielibyście tak jak ja, że przyczyną wszelkiego zła jest myślenie ludzi kłamców których jest tak dużo, że aż myślenie oparte na kłamstwie nazwali innym prawem na ziemi jak prawo oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Gdyby Zygmunt Freud i Albert Einstein znali prawo ludzi to też wiedzieliby, że to ci ludzie przyczynili się do wprowadzenia na ziemi energii zadającej cierpienie i śmierć. Albert Einstein to widzi. Wiem, że źli ludzie usunęli u mnie spośród Obserwatorów wielu wspaniałych ludzi i pozdrawiam wszystkich i opartego na wspaniałych emocjach  Tay Zonday o którym się pisze, że napisał być może najczęściej w tej chwili słuchaną piosenkę na świecie która jest na You Tubie. Pozdrawiam serdecznie Obserwatorów jakich jeszcze nie wymazali Donnę Ross, Brandona Steiner, Broward Art Club, Rainy Daze, Educationnal Snacks, Jolantę Hofa, Random Pics, Healthy YOU, Hillarious Text Falis. Mildy Interesting, Animal Planet, Earth Pics, Comedy Posts, Interesting Facts, Creative Ideas, Adeline Arjad, Bren & Mike, Ilasin sap, Nesh Sherii, Mollie Hunt, oraz Obserwatorów na moim Blogu, którzy najczęściej nie podają nazwisk, ale jest wśród nich wytwarzająca wspaniałe produkty Barbara Skiepko. Pozdrawiam jak najserdeczniej Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i dobra ludzi Pana Wojciecha Kłosińskiego i Marka Dąbrowskiego, oraz ludzi z Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy przysłali mi około czterystu podziękowań i ludzi z Uniwersytetu Cambridge którzy przysłali mi około 3600 podziękowań i ciągle przysyłają.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz