czwartek, 30 czerwca 2016

ZŁODZIEJE NAZWALI DLA PSYCHIKI PRAWEM SŁOWA DO OKRADANIA

Psychika jest oparta na słowach opartych na prawdzie na jakich ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Nieuczciwi ludzie wymyślili słowa do okradania ludzi i nazwali je innym prawem dla psychiki. Ludzie którzy przechodzą na wypowiadanie słów do okradania stają się złodziejami, albo okradzionymi. Ludzie którzy przechodzą na prawo ludzi robią się też bandytami bo zgodnie z prawem ludzi uczy się psychikę znęcania się na ludziach i zabijania psychiki. Firmy windykacyjne i komornicy zajmują się zawodowo znęcaniem się na psychice w celu wymuszenia od niej pieniędzy dla złodzieja. Są Sędziowie którzy wydają nakazy wykonywania słów złodzieja. Złodziej zdobywa pieniądze przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Ludzie którzy posługują się słowami jakie są w naturze mózgu uczciwie załatwiają pomiędzy sobą sprawy, a ludzie złodzieje nazwali prawem narzucone przez nich słowa przy pomocy których się okrada. Encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola i ja odkryłam, że tak jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam też, że inne prawo ludzi to prawo złodziei którzy mówią, że umowa to wykonywanie narzuconych słów. Złodzieje oszukują ludzi i zmieniają swoją wolę, a w czym przodują Banki i zatrudniają u siebie ludzi do wymuszania narzucanych przez nich słów nazywających siebie firmami windykacyjnymi. Złodzieje oszukujący w innych firmach zlecają wymuszanie narzuconych słów do Prawników opartych na narzuconych słowach i do Komorników, a Komornicy występują po wydanie nakazu wymuszania do Sądów. W taki sposób złodzieje zapanowali nad ludźmi i okradają ich z wszelkiego mienia. Złodziej wymyśla jakie narzucić słowa i nazwać je prawem i okrada wszystkich ludzi z pieniędzy. Narzucone słowa są oparte na kłamstwie i złodziej narzuca to kłamstwo w zamierzonym celu okradzenia tego komu słowa narzuca. Władza opiera się na prawie ludzi, czyli na słowach do okradania i z okradania ma budżet państwa i broń do zabijania ludzi. Dobytek złodziei jest oparty na narzucaniu do wykonywania słów opartych na kłamstwie. Mądry mózg wie, że narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele, a ja odkryłam, że mózg jest mądry bo wie, że innymi słowami jak uczciwy człowiek posługuje się złodziej. Mózg jest mądry bo złodzieja wprowadza na odczuwanie dokonanego złodziejstwa na jakim ma zmienioną anatomię na złodzieja i bandytę.
Prawo złodzieja i bandyty oparte jest na narzuconych słowach i stąd na ziemi mamy inne prawo ludzi jak Stwórcy.  Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że to przekład myśli na energię. Odkryłam też, że narzucone słowa to też przekład myśli na energię, ale na to moje odkrycie ludzie nauki i ludzie nazywający prawem słowa do okradania nie reagują. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że anatomia to energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a zmieniona anatomia to energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka i jest to anatomia zmieniona u złodzieja i bandyty. Odkryłam że zmieniona anatomia jest oparta na energii opartej na narzuconych słowach w mózgu i że ten narzucający słowa to złodziej i bandyta. Złodzieje i bandyci nazwali dla psychiki prawem narzucone słowa na jakich psychika jest zmieniona na złodzieja i bandytę. Człowiek który wykonuje słowa złodzieja i bandyty ma zmienioną anatomię na ofiarę. Zmieniona anatomia ofiary to cierpiąca psychika i cierpiące ciało. Zmieniona anatomia ma w mózgu narzucone słowa na jakich złodziej i bandyta wykonują swoje czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach opartych na kłamstwie.
Złodzieje i bandyci mówią, że wierzą w Boga, a ja odkryłam, że ludzie opierający się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wypowiadają słowa Boga.
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz