środa, 8 czerwca 2016

ZMIENIONĄ BIOLOGIĘ MA CZŁOWIEK, KTÓRY MA W MÓZGU NARZUCONE SŁOWA

Stwórca tak skonstruował mózg, że wypowiadane przez człowieka słowa przechodzą do mózgu, a mózg wykazuje je albo na umyśle opartym na prawdzie, albo na umyśle opartym na kłamstwie. Wprowadzenie przez mózg wypowiadania słów opartych na kłamstwie na umysł oparty na umyśle opartym na myśleniu opartym na kłamstwie jest przejściem człowieka na energię na jakiej nie ma biologii psychiki i ciała. Energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie zaburza psychikę i ciało, a człowiek jest umysłowo chory na umyśle opartym na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkrycia naukowe pozwoliły mi odkryć konstrukcję człowieka i przerażający stan ludzi oszustów posługujących się słowami opartymi na kłamstwie. Ci ludzie oszuści ustanowili na ziemi inne prawo jak oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu, gdyż oparte na słowach do oszukiwania. Ustanowione przez ludzi prawo mówi, że prawem jest wykonywanie słów oszusta. Na prawie opartym na słowach oszusta zmieniła się psychika na psychopatę i na wykonującego słowa oszusta na psychikę cierpiącej ofiary. Ludzie mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a w naturze nie ma myślenia na jakim można wierzyć w Boga. Ludzie w stanie natury wypowiadają słowa Boga. Ciekawe co mają w głowach te miliardy ludzi modlących się na świecie do Boga którzy nie chcą nawet słuchać o słowach jakie wypowiada Bóg. Prof. Tadeusz Kotarbiński wypowiada o Bogu wiele złych słów i mówi, że Bóg jest mściwy. Ja pokazuję stan ludzi na moim Blogu, że to w tej chwili 12 osób z Polski i jedna z Niemiec. Na Twitterze przed chwilą usunęli długo będącego u mnie Obserwatora Pilota i Nawigatora Tyree Gauger. Dokąd oszuści nie zorientowali się, że przedstawiam odkrycia naukowe, które pokazują, że mózg robi sprzeciw na słowa oparte na kłamstwie to z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a na Blogu wykazywali ludzi z ponad stu krajów świata. Na mojej poczcie nawet zabrali mi możliwość wprowadzania nowych adresów. Szkoda, że Tadeusz Kotarbiński nie może zobaczyć tych danych. Aktor Pan Jerzy Zelnik też mówi, że świat powinien mieć wyrzuty sumienia w sprawie ludzi. Ja mówię, że nie ma nic wspanialszego jak żyć na energii miłości i mieć rozum. Ludzie mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a nie dodają, że nazywają prawem słowa oszustów i znęcają się na psychice stworzeń Boga pracując dla oszustów. Ludzie przyznający Nagrody Nobla przyznali je dla wielu ludzi wymuszających od psychiki służenia im tak jak Iwan Pawłow, Pan Lech Wałęsa, Pan Barack Obama. Pan Lech Wałęsa mówił, że walczy z władzą, ale też stanął jako władza nad ludźmi. Nasza psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a na narzuconych słowach są zmienione na złoczyńcę i służącego złoczyńcy. Człowiek który mówi, że dla niego wykonywanie woli ludzi jest prawem to służący złoczyńców. Złoczyńcy dzielą się pieniędzmi uzyskanymi ze stosowania na ludziach przemocy z ludźmi którzy im służą. Złoczyńcy do jakich należał Adolf Hitler razem ze służącymi mu takimi jak Adolf Eichman wywozili wagonami ludzi na śmierć i mordowali ich w obozach śmierci. Ci bandyci wybudowali te obozy śmierci w zamiarze uśmiercania w nich ludzi. Napisałam o tym około 3600 pism do ludzi nauki, do ludzi władzy, do ludzi kościoła, do wymiaru sprawiedliwości i po milczeniu widać, że dla nich mordowanie ludzi jest normalnym. Ci ludzie dla których mordowanie ludzi jest normalnym mają zmienioną biologię na morderców. Ta zmieniona biologia jest oparta na energii opartej na narzuconych słowach w mózgu. Bandyci mówiący do ludzi, że ich myślenie jest dla ich psychiki prawem wzywają młodych chłopców na naukę mordowania ludzi i przebudowują ich biologię na morderców. Bandyci mówią do ludzi, że chorują genetycznie, a ja wskazuję, że ta przebudowana biologia jest na energii jaką ma w sobie bandyta i wykonujący wolę bandyty. Wskazuję dla ludzi którzy modlą się do Boga ażeby nie cierpieć, że cierpienie mają w sobie na energii opartej na narzuconych przez siebie słowach. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to okraść człowieka.
Rosyjski uczony prof. Leonid Wasiliew w jego książce "Tajemnicze zjawiska psychiki człowieka" zwraca uwagę na odkrycie mechanizmu wzajemnego oddziaływania kory mózgowej i narządów wewnętrznych. To Radzieccy fizjologowie I. Pawłow, a zwłaszcza K. Bykow odkryli mechanizm wzajemnego oddziaływania kory mózgowej i narządów wewnętrznych. Iwan Pawłow narzucał psu słowa i zrobił go wykonawcą woli człowieka i jak widać to znęcanie się na psychice psa nie przyczyniło się dla dobra ludzkości, a do zrobienia sobie przez złoczyńców wykonawców ich woli przez psychikę. Ci złoczyńcy tak samo znęcają się na psychice ludzi jak Iwan Pawłow znęcał się na psie. Gdyby odkrycie Iwana Pawłowa przyczyniło się dla dobra ludzkości to przy Nagrodzie Nobla powinno się ogłosić, że nie wolno znęcać się na psychice. Widziałam nie raz ludzi przyznających Nagrody Nobla u mnie na Twitterze i jak widać do dzisiaj moje odkrycie, że anatomia u znęcającego się na psychice jest zmieniona na psychopatę nie odnosi żadnego wrażenia na tych ludziach. Wielu ludzi władzy widziałam u mnie na Twitterze i wśród nich Pana Baracka Obamę, Papieża Franciszka, Pana Donalda Tuska, i żaden z nich nie mówi do ludzi że nie wolno znęcać się na psychice. Zamiast tego usłyszałam, że Papież Franciszek został zaproszony do Stanów Zjednoczonych i tam gdzie był mówił że mocno podkreśla, że człowiek ma służyć.
Ten mechanizm w człowieku jaki widzi Leonid Wasiliew ja wskazuję, że jest oparty na energii. Psychika jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsbirgu i Carnegie Mellon  pokazuje, że energia przeszła na wykonywanie narzuconych słów. Zatem wskazuję na to wzajemne oddziaływanie kory mózgowej i narządów wewnętrznych, że jest oparte na energii.
Wskazuję, że jak w mózgu ukazały się wypowiedziane inne słowa jak są w naturze mózgu to energia przeszła na wykonywanie narzuconych słów. W wyniku przejścia energii na narzucone słowa narządy wewnętrzne przeszły na energię opartą na narzuconych słowach i zaczęły cierpieć i umierać. Morderca to człowiek narzucający słowa. Cierpienie i śmierć są oparte na energii opartej na narzuconych słowach w mózgu.  
Zygmunt Freud widzi drugą osobowość w człowieku, a ja wskazuję, że jest ona oparta na narzuconych słowach w mózgu i opartej na nich energii i że jest to psychopata i służący psychopaty.
Wskazuję, że psychopata i wykonujący wolę psychopaty są oparci na słowach opartych na kłamstwie i że ich biologia jest zmieniona na energii opartej na narzuconych przez nich słowach.
Ludzie przyznający Nagrody Nobla powinni powiedzieć dlaczego Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla, a otrzymał Iwan Pawłow oparty na słowach jakie Naukowcy Ci odkryli, że są do rozbieżnych celów. Ludzie nauki do których wysłałam około 3600 moich artykułów powinni powiedzieć dlaczego milczą na moje odkrycie, że cierpienie i śmierć zadają ludzie narzucający słowa. Ludzie nauki powinni powiedzieć dlaczego nie reagują na odkrytą energię śmierci przez Alberta Einsteina, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ludzie kościoła powinni odpowiedzieć na pytanie na czym opierają swoje słowa, że cierpienie i śmierć zdaje Bóg.
Ludzie medycyny powinni odpowiedzieć na pytanie na czym opierają swoje słowa, że człowiek cierpi genetycznie, bo ja przedstawiłam dowód na to, że człowiek cierpi i umiera na energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka. Wskazuję, że energia oparta na narzuconych słowach przez człowieka to nie jest genetyka. Ja wskazuję, że genetyka jest oparta na energii życia, a zmiany genetyczne są oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć i te zmiany genetyczne są oparte na słowach wypowiedzianych przez człowieka innych aniżeli słowa na jakich oparta jest genetyka.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz