niedziela, 26 czerwca 2016

Z GŁUPIM SIĘ NIE WALCZY TYLKO NIE WYKONUJE JEGO SŁÓW BO NABĘDZIE SIĘ GŁUPOTY I NA NIEJ CIERPIENIA

W naturze mózgu mamy rozum. Natura jest oparta na energii życia. Albert Einstein widzi w naturze energię życia o której mówi, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna  siła życia, ale widzi tez z nabycia grawitacyjną siłę  o której mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że jest pewny co do głupoty ludzi na jakich ta siła jest oparta. Ja wskazuję, że ludzie w naturze mózgu mają rozum, a dali się namówić na wykonywanie słów ludzi nie opierających się na rozumie. Ludzie nabyli głupoty na wykonywaniu słów ludzi nie opartych na rozumie. Na wykonywaniu czynności na umyśle opartym na braku rozumu na całym świecie są pełne szpitale ludzi i pełno różnych ośrodków pomocy i pełno ludzi potrzebujących pomocy i ludzi bezdomnych na ulicach. Na całym świecie widać tłumy ludzi protestujących na myślenie ludzi władzy, a ja nie protestuję tylko wskazuję, że to myślenie do oszukiwania. Ja się nie kłócę z oszustem tylko wskazuję na jego słowa zapisane, że to prawo, że przy pomocy tego myślenia okradają ludzi którym mówili, że za wybranie ich będą otrzymywali dobro. Każdy przepis nazywany prawem ludzi jest wymyślony, a wymyślony dlatego ponieważ na słowach jakie są w naturze mózgu nie można okradać. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Wyobrazić sobie  można jak bogato żyliby ludzie gdyby nie zanosili pieniędzy dla ludzi którzy nazwali myślenie do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. Ogromna ilość ludzi dała się oszukać, tak jak Posłanka z partii PO przez Posła z partii PIS. Ja trochę też dałam się oszukać, ale rozpoznałam, że to słowa oszustów i zrobiłam na nie sprzeciw. Ludzie mają chorą psychikę i chore ciała na słowach do oszukiwania jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wszyscy ludzie wykonujący czynności na myśleniu ludzi władzy i kościoła wykonują czynności na słowach do oszukiwania. Zajmującą się wiedzą o podświadomości opartą na nauce Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakie bezwiednie podporządkowuje się nieznanemu nam myśleniu. Ja znam to myślenie, a co widać i znają ludzie którzy są Obserwatorami na moim Blogu o których piszę, że są oparci na rozumie. Jest to Fizyka oparta na rozumie na jakiej opierał się Albert Einstein i opiera się Obserwator u mnie na Twitterze Takeda_Hroyuki, to Anatomia oparta na rozumie na jakiej opiera się Antonei BCoska, to Medycyna Genetyczna, Pediatria oparta na rozumie na jakim opiera się John Belmont, to oparci na rozumie Genome Top News, Genomics Top News, to Genetics Top News, to genome_gov, to genome biology, to Genome Medicine, to oparty na Anatomii opartej na rozumie James Tomaz-Morais, specjalista wielu nauk, który zawiadomił mnie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. To wielu innych ludzi opartych na rozumie których nazwiska nie raz wymieniam że są u mnie Obserwatorami. Mało zostało ludzi z ludzi w naturze wszystkich opartych na rozumie. Tak mało ludzi opartych na rozumie było też wtedy kiedy zatonęła Atlantyda i ci którzy ocaleli wybudowali potężnego Sfinksa z oznaczoną w nim rozumną ludzką twarzą, że jest Boskiego pochodzenia. Reszta to byli tacy sami ludzie ze złą energią jak widzi Albert Einstein o których pisze, że jest pewny dwóch rzeczy; Wszechświata i ludzkiej głupoty, chociaż ma wątpliwości co do wszechświata. Ja mówię, że wątpliwości co do wszechświata Albert Einstein ma co do tego opartego na braku rozumu, gdyż ten oparty na rozumie ma stan stały.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz