niedziela, 12 czerwca 2016

ENERGIA WYMIERZAJĄCA CZŁOWIEKOWI SPRAWIEDLIWOŚĆ

Natura wszechświata to energia. Ta energia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na rozumie jej Stwórcy. Energię wytwarzają też słowa narzucone przez człowieka i odkąd człowiek narzuca słowa ma w sobie energię opartą na narzuconych przez niego słowach. Ta energia oparta na narzuconych przez człowieka słowach wymierza człowiekowi sprawiedliwość, gdyż słowa narzucone przez człowieka są do czynienia zła. Energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka to zła energia ponieważ jest oparta na słowach do czynienia zła. Ludzie mają na tych słowach do czynienia zła ustanowione prawo i na nim w sobie zakrzywienie w energii na jakiej cierpią i umierają. Do wykonywania tego prawa ludzi namawiają ludzi ludzie kościoła. Nikogo z ludzi nie widać reagujących na moje odkrycie zakrzywienia w energii, że jest oparte na narzuconych słowach przez człowieka i że na tej energii oparte jest cierpienie i śmierć. Nikogo z ludzi nie widać reagujących na moje odkrycie, że uzależnienie psychiki i ciała jest oparte na energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka. Jest to dowodem na to, że ludzie zanoszą pieniądze dla ludzi którzy świadomie zadają im cierpienie i śmierć.
W naturze mózgu jest tylko myślenie Stwórcy i na nim jest oparta energia życia. Mózg wykazuje, że od momentu wypowiedzenia przez człowieka innego słowa jak jest w naturze mózgu w mózgu pojawił się umysł oparty na słowach narzuconych przez człowieka, a psychika i ciało znalazły się na energii wytworzonej słowami narzuconymi przez człowieka. Na to moje odkrycie też milczą ludzie nauki. Na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa nie ma reakcji ludzi nauki. Reakcję ludzi widać jak napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż odtąd przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a po wizycie u mnie zainteresowanego moimi odkryciami poprzedniego Ministra wymierzającego stworzeniom Boga sprawiedliwość otrzymałam dwa pisma z Departamentu Zdrowia już z innym podpisem i wskazującym na to, że tej nowej Dyrektor zgadza się funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka jakie go uśmiercają.
Każdy człowiek sam wydaje swoje decyzje, a mózg wie do czego służą, gdyż wie na jaką energię decyzję wprowadzić. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy a ja odkryłam, że te decyzje są oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że one zajmują się myśleniem opartym na kłamstwie na jakim człowiek cierpi i jak nie naprawi uczynionego zła to pewnego dnia umiera. Śmierć następuje w momencie w którym energia oparta na kłamstwie zrobi zator i krew nie może przepłynąć do innych organów. Na energii opartej na kłamstwie człowiek cierpi ponieważ uczynił zło przy pomocy wypowiedzenia słów opartych na kłamstwie.
Na energii opartej na prawdzie człowiek odczuwa energię miłości. Ten człowiek który ma w sobie energię miłości widać, że ma rozum, jest inteligentny i jego poruszanie wydziela energię miłości.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz