piątek, 17 czerwca 2016

ANATOMIA JEST ZMIENIONA O ENERGIĘ OPARTĄ NA KŁAMSTWIE

Anatomia to natura i człowiek w stanie natury miał w sobie tylko energię opartą na myśleniu opartym na prawdzie. Nasz Stwórca prawidłowo reaguje wprowadzeniem myślenia opartego na kłamstwie na energię na jakiej odczuwa się kłamstwo. Nasz Stwórca lipy nie robi, a co widać w naturze wszechświata, że wszystko jest w nim doskonałe. Wszyscy ludzie w stanie natury mają doskonałą energię opartą na myśleniu opartym na prawdzie na jakiej wykonuje się doskonałe czynności. Naturalne odruchy człowieka to odruchy oparte na energii jaka jest w naturze człowieka. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy są doskonali, tak jak Stwórca. Ja nie jestem Stwórcą, ale każdy z nas coś odkrywa, a ja odkryłam słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu i że na nich oparta jest energia na jakiej człowiek ma doskonałe odruchy i wypowiada słowa oparte na energii natury. Na energii natury mówimy głosem o energii podświadomości. Człowiek, który mówi innym głosem mówi głosem o energii opartej na kłamstwie. Biochemik Maria Szulc przemawiała głosem o energii podświadomości do ludzi uzależnionych od myśli i robiła to ponieważ chciała ażeby ludzie nie cierpieli na uzależnieniu od myśli. Maria Szulc nie zwraca swojej uwagi na to, że uzależnienie od myśli jest oparte na energii. Nie zwraca na to również uwagi Psychiatra i Naukowiec Karol Jung, który mówi, że człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie ponieważ jest uzależniony od myśli. My idziemy i wszystko co robimy robimy dzięki energii jaką w sobie mamy i ci ludzie którzy idą i nie wiedzą dokąd idą mają w sobie złą energię na której idą i nie wiedzą dokąd idą. Ja wskazuję, że ci ludzie są pod władzą energii i że ta energia jest oparta na myślach i że te myśli są narzucone przez człowieka. Ludzie na energii opartej na rozumie są oparci na wolnej energii, a zatem stan energii w człowieku jest zależny od jego myślenia. Otrzymałam na Facebooku List do Pana Boga w którym jego autor pisze, ażeby Pan Bóg pomógł wygrać ten mecz Polakom, bo uważa, że Pan Bóg ma słabość do Niemców. Ja napisałam komentarz, że Stwórca nikogo nie wyróżnia, gdyż każdy ma od Stwórcy taką samą energię opartą na rozumie w mózgu na jakiej wykonuje doskonałe czynności. Teraz do tego jeszcze dodam, że każdy na energii opartej na słowach Stwórcy jest doskonały i jego ciało funkcjonuje doskonale. Nasze ciało funkcjonuje doskonale na energii opartej na rozumie w mózgu. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że w mózgu jest narzucone myślenie i że na tym myśleniu funkcjonujemy na systemach neurologicznych opartych na tym narzuconym myśleniu i wskazuję na uzależnienie od myśli, że to na tej energii jest oparte to uzależnienie. Wskazuję, że na tych narzuconych słowach człowiek wykonuje wolę ludzi, a człowiek który wykonuje wolę ludzi jest kłamcą, gdyż w naturze mózgu nie ma myślenia człowieka którego wolę wykonuje i do tego ciągle innego. Człowiek który mówi, że ma prawo do człowieka to kłamca. Ludzie wiedzą, że ludzie ich nie stworzyli a nazywają słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi, że są prawem. Wskazuję na stan człowieka co się porobiło z tym człowiekiem na wprowadzonych do mózgu słowach na jakich kłamie, że ma prawo do ludzi, do mienia jakie jest na ziemi i do mienia jakie mają ludzie. Przecież ci ludzie to kłamcy. Ja też weszłam w to kłamstwo, ale ono mi się nie zgadzało i to tak mocno, że pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i z czasem kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia zapisanego, że to prawo ludzi. Kiedy zaczęłam występować przed sądami to pomyślałam, że teraz Sędziwie się ze mną zgodzą i kłamcy przestaną ludziom zadawać cierpienie. Wygrywałam wszystkie sprawy, a nie widziałam, że ktoś z moich tysięcy koleżanek i kolegów też wygrywa. Sprawy sa oparte na myśleniu. Z Sędziami opieramy się na myśleniu. Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie zgadzali się z moim myśleniem i wszystkie sprawy miałam wygrane. Od roku 2004 powołali Wojewódzkie Sądy i kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" że w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa oszusta. Kiedy zaczęłam o tym pisać to reakcja była taka, że zostałam oskarżona o nieznajomość myślenia ludzi władzy. Wskazuję na mózg co robi na to myślenie władzy, gdyż wprowadził je na umysłową chorobę i na energię opartą na tych słowach i człowiek stał się uzależnionym od narzuconych przez siebie myśli. To uzależnienie jest oparte na energii. Wszyscy widzimy, że na prawie ludzi wykonuje się wolę ludzi i ci ludzie wymyślają to myślenie i wymyślają je w określonym zamiarze jakim jest okradzenie ludzi. Ja odbierałam moim klientom pieniądze zabrane im przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Miałam pełno przypadków, że ludzie dzwonili z innych krajów i mówili, że dowiedzieli się, że ja dla innych ludzi wygrałam to co oni przegrali. Wygrałam dla tych ludzi którzy przedtem przegrali i ludzie zaczęli do mnie przychodzić w sprawach cywilnych, a ja miałam uprawnienia do występowania tylko przed sądami administracyjnymi. Ludzie zaczęli dawać mi propozycje, że zapłacą i mnie i prawnikowi który ma uprawnienia i ten prawnik będzie mówił to co ja napiszę. Ja mogłabym bardzo bogato żyć gdyż żadnym problemem nie jest dla mnie widzieć słowa przy pomocy których się oszukuje, ale moja natura robi sprzeciw na oszukiwanie. Po odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg robi sprzeciw na słowa oparte na kłamstwie zobaczyłam, że ja robię to samo. Ja napisałam do ludzi prowadzących przeciwko mnie dochodzenie, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za opieranie się na prawdzie to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża. Zobaczyłam koszmar na ziemi oparty na nazwaniu myślenia opartego na kłamstwie prawem dla ludzi opartych na prawdzie. To świadome postanowienie, że ludziom opartym na prawdzie wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a to prawo oprzeć na kłamstwie. Wskazuję na to co robi mózg na to nazwanie prawem myślenia opartego na kłamstwie, że wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów i wprowadza człowieka na energię na jakiej odczuwa myślenie przy pomocy którego okrada drugiego człowieka. To okradanie jest na wielką skalę, gdyż prawie wszyscy ludzie zanoszą pieniądze ludziom mówiącym, że prawem jest myślenie oparte na kłamstwie. To dlatego Naukowcy nie widzą ani jednego mózgu z utrzymanym stanem myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu zareagowali dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którym na pewno musiało się zgadzać to co pisałam, że dzieje się z psychiką, że cierpi na wykonywaniu słów do oszukiwania. Oszuści ich zwolnili i spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Stało się to od momentu w którym napisałam że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem przedstawiałam ludziom dowód na przyczynę zmienionej anatomii jaką są słowa oparte na kłamstwie ludzi którzy oszukują ludzi w zamierzonym celu ażeby wykonywali ich wolę. Skutek przejścia ludzi na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie to zmieniona anatomia na wykonującą wolę kłamców. Co można powiedzieć o tych ludziach tak wstrętnie zachowujących się wobec Tego Kto dał im życie i pozwolił żyć w Jego doskonałym świecie jak to, że to nikczemni ludzie.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz