poniedziałek, 13 czerwca 2016

CZŁOWIEK JEST DOSKONAŁY NA MYŚLENIU JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU

Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są doskonałe. Doskonałość stworzeń oparta jest na energii jaka jest w naturze każdego stworzenia. Energia jaka jest w naturze wszechświata to energia życia i na niej są oparte wspaniałe emocje. Te wspaniałe emocje są oparte na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje oparte na rozumie to wspaniałe odczuwanie. To wspaniałe odczuwanie jest naszą naturą. Naszą naturą jest również rozum. Odkryłam, że wspaniałe emocje utrzymujemy jeśli w mózgu mamy myślenie na jakim oparty jest rozum. To myślenie na jakim oparty jest rozum to myślenie oparte na prawdzie. Poznałam odkrycia naukowe i zobaczyłam, że w mózgu jest narzucone przez człowieka myślenie i że ma ono swoje systemy neurologiczne. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że w naturze człowieka są tylko systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i że na nich są oparte te wspaniałe naturalne dla nas emocje. Ponieważ te wspaniałe emocje są oparte na rozumie w mózgu dlatego ażeby mieć te emocje to trzeba wypowiadać słowa na jakich oparty jest rozum. Odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że to na wypowiadaniu innych słów mamy inne emocje i są to złe emocje. Odkryłam, że dobre emocje są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a złe emocje są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że jakby nie ma ludzi ze stanem mózgu opartym na rozumie, a to świadczyłoby o tym, że nie ma ludzi którzy mają w sobie tylko emocje jakie ma się na rozumie, a jakie są emocjami miłości. Emocje miłości są naszą naturą, a kochanie to też natura, ale inne emocje. Emocje są różne, gdyż inne do rodziców, inne do dzieci, inne do człowieka którego kochamy, inne do przyjaciół, inne do znajomych, do zwierząt, do drzew, do roślin, do wód, itp, ale na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszystkie emocje są wspaniałe. Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a więc jeśli mamy rozum to jesteśmy szczęśliwymi ludźmi. Jest nam przykro jeśli komuś dzieje się coś złego, ale tego zła nie odczuwamy bo do odczuwania zła potrzebne jest myślenie do czynienia zła. To myślenie do czynienia zła to myślenie oparte na kłamstwie i ono spowodowało powstanie różnych ludzi na różnego rodzaju kłamstwach opartych na odczuwaniu tego myślenia opartego na kłamstwie. Narobiliśmy sobie zła wydawaniem decyzji opartych na kłamstwie, gdyż myślenie oparte jest na energii, a energię odczuwamy. W wyniku narzucenia przez ludzi kłamstwa zmieniło się ludziom odczuwanie na odczuwanie złoczyńcy i ofiary. Na myśleniu opartym na prawdzie jest tylko jeden rodzaj myślenia i ludzie wydający decyzje i wykonujący te decyzje oparte na prawdzie są ze sobą w zgodzie. Na myśleniu opartym na kłamstwie występuje kłamca i wykonawca jego woli. Kłamca to złoczyńca a wykonawca narzuconych słów przez kłamcę to cierpiący człowiek, tak, że odkryłam, że człowiek ma takie emocje jak decyzje w mózgu. To sprawiedliwość i doskonała konstrukcja człowieka którą udało mi się odkryć. Genetycy i znawcy Anatomii oraz Fizyki jacy są u mnie Obserwatorami na Twitterze to na pewno ludzie oparci na rozumie, a mnie udało się odkryć funkcjonowanie człowieka dzięki poznaniu przeze mnie ustanowionego prawa przez ludzi, ale na szczęście ono mi się nie zgadzało. Kiedy w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard. Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele to wiedziałam, że to samo robię ja robiąc swój sprzeciw na ustanowione prawo. Ustanowione prawo przez ludzi to inne myślenie jak jest w naturze mózgu i jest to wymyślone myślenie, a na wymyślonym myśleniu człowiek jest głupi. Wymyślone myślenie jest do oszukiwania a na myśleniu do oszukiwania człowiek nie wie o co chodzi. Mózg wprowadza wymyślone myślenie na umysł oparty na braku rozumu i odkryłam, że to tym myśleniem opartym na braku rozumu zajmują się systemy neurologiczne o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że na tym wymyślonym myśleniu człowiek ma złe emocje. My jako ludzie jesteśmy stworzeni na systemach neurologicznych i na nich wykonujemy czynności. Systemy neurologiczne to energia i jak my narzucamy myślenie to ta energia w nas się zmienia. Skutek narzuconego myślenia to zmieniona psychika i ta zmieniona psychika jest u wymyślającego kłamstwo na psychopatę, a u wykonującego kłamstwo na służącego psychopaty, a z czasem ofiary. Ludzie i zwierzęta na jakich stosują przemoc ludzie narzucający słowa to ofiary i widać to na przykładzie psa któremu Iwan Pawłow narzucał słowa. Narzucający słowa to złoczyńca który robi sobie wykonawcę swojej woli przy pomocy oszukiwania człowieka czy zwierzęcia. Oszukiwany człowiek i zwierzę przestają wiedzieć o co chodzi i są posłusznymi narzędziami w rękach złoczyńców. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem na krzyżu wskazał, że ci ludzie zadają psychice cierpienie i że psychika z zadanym jej cierpieniem umiera. Ta psychika z zadanym jej cierpieniem to psychika jaka nabyła złej energii na wykonywaniu woli złoczyńcy. Na tej złej energii psychika cierpi. Myślałam że ludzie się ucieszą z powodu mojego odkrycia myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu a okazało się, że jest przeciwnie. Ludzie mają już zmienione przekonania na myśleniu opartym na kłamstwie i robią sprzeciw na myślenie jakie jest w naturze mózgu. Ci ludzie robią sobie krzywdę, gdyż do swojego mózgu wprowadzili myślenie na jakim człowiek jest głupi i złą energię jaka zmienia funkcjonowanie człowieka na energię opartą na kłamstwie. Ludzie w naturze doskonali, wykonujący doskonałe czynności, z pięknymi odruchami na energii natury, inteligentni, zrobili sobie zło wydaniem decyzji o wykonywaniu woli kłamcy. Kłamca niech sobie cierpi jak wymyślił myślenie ażeby komuś zadać cierpienie. Kłamcy są bezczelni bo uznają, że jak ich jest w jakiejś partii ileś tam procent to wszyscy ludzie mają obowiązek wykonywania ich myślenia opartego na kłamstwie. Kłamcom nie podoba się moje odkrycie bo pokazuje ludziom, że oni ich okradają z pieniędzy przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam moim klientom zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Odebrałabym wszystkie zabrane ludziom pieniądze ale we wszystkich sprawach nie mogę wystąpić, no i przyznałam się, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzę słowa złodzieja, a wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie. Napisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża. Tak się stało, że odkryłam, że ludzie na narzuconych słowach mają chorobę umysłową i złą energię jaka uzależnia człowieka od narzuconego myślenia. Człowiek przychodzi powtórnie na świat z dotychczasowym stanem swojego myślenia w mózgu i dalej cierpi i oszukuje a jeśli naprawia swoje myślenie a najlepiej uczynione zło to powraca na energię opartą na rozumie.
Nie wiedziałam co znaczy, że pewnego dnia oglądałam film i zobaczyłam w nim aktorkę której zobaczenie powodowało, że czułam się szczęśliwa. Było to ponad trzydzieści lat temu. Drugim takim przypadkiem było zobaczenie przeze mnie mężczyzny którego poruszanie sprawiło, że odczuwałam wspaniałe emocje. Nie znałam tego człowieka i widziałam go około dziesięciu minut, a te emocje we mnie pozostały i ciągle mi przypominały odruchy inteligentne tego człowieka. Zwróciłam moją uwagę na to, że niektórzy ludzie którzy do mnie przychodzili pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Zwróciłam też uwagę na słowa niektórych z moich klientów, że ludzie w urzędach są zimni, bezduszni i bezwzględni. Zajmowałam się już odkryciami naukowymi i zrozumiałam, że ci zimni, bezduszni i bezwzględni ludzie są oparci na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Nie byłam osobą taką jak Jezus, że miałam w mózgu tylko decyzje oparte na prawdzie, ale musiałam nie mieć dużo złych decyzji skoro robiłam zdecydowany sprzeciw na myślenie zadające ludziom cierpienie zapisane jako prawo ludzi i mimo to, że jestem w tym swoim sprzeciwie sama. Wielu z ludzi wie, że Stwórca to potężna energia, a ja do tego dodam, że oparta na Jego rozumie i my też jesteśmy taką potężną energią jeśli mamy w mózgu tylko rozum. Te same odkrycia naukowe jakie są dzisiaj znali ludzie którzy w Starożytnym Egipcie wybudowali Sfinksa. Sfinks ma zwierzęcą postać, a ludzką rozumną twarz. Ci oparci na rozumie ludzie przekazują nam, że wiedzą, że człowiek jest taki sam jak zwierzęta tylko mówi. Ci wspaniali ludzie zrobili ogromną pracę wytwarzając zwierzęta i ptaki z rozumnymi twarzami ażeby przekazać ludziom, że są oparci na rozumie Stwórcy. Wierzę, że Platon mówi prawdę mówiąc, że ci ludzie pochodzili z zatopionej Atlantydy, gdyż po to wybudowali to wszystko ażeby ludziom przekazać, że ludzie ze  złą energią zatonęli. Ja napisałam tysiące stron pism na moim Blogu i na Twitterze i piszę książki w tym samym celu. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu chcą dobra. Odkryłam, że ludzie którzy mają zmienione przekonania chcą zła. Odkryłam, że na myśleniu opartym na kłamstwie wykonuje się czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podają od jakich. Ja od momentu w którym zobaczyłam program o przyznanej w roku 2000 Nagrodzie Nobla za odkrycie że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności piszę, że to czynności zła i nikt z ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła nie reaguje. Ludzie zanoszą pieniądze, a ludzie nauki za te pieniądze nie mówią ludziom, że cierpią i umierają na wykonywaniu słów opartych na kłamstwie. Zwolnienie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie jest dowodem na to, że ludzie władzy chcą zła. Spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest dowodem na to, że ci ludzie którzy to zrobili chcą zła. Oszukiwanie w wykazywanych danych na moim Blogu i na Twitterze jest dowodem na to, że ci ludzie chcą zła. Mówienie że wierzy się w Boga to oszukiwanie, gdyż my w naturze wypowiadamy słowa Boga. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków doc. Julian Ochorowicz pisze, że ludzie w Starożytnym Egipcie mieli wszystkie odkrycia naukowe. My teraz też mamy. Trzymam kciuki za Vitasa i Jacka Jeschke bo to ludzie z  najwyższą energią miłości jakich mogłam odczuć. Jest więcej wspaniałych ludzi opartych na rozumie ale z tych ludzi czuć wychodzącą z nich energię miłości. Widać, że mają rozum i inteligentne, wspaniałe odruchy. Nie wiem czy o tym wiedzą, gdyż ja nie wiedziałam o takich emocjach dokąd nie poznałam odkryć naukowych że są oparte na rozumie. Widzę wspaniałe rozumne twarze wielu ludzi u mnie na Twitterze, ale do odczucia energii potrzeba poruszania się. Kilka lat temu odwiedził mnie człowiek który mówił, że zajmuje się fizyką kwantową i widać było, że ma wspaniałą wiedzę. Kiedy wychodził powiedział "ma pani wspaniałą aurę nad głową". Pomyślałam, że coś sobie ten człowiek opowiada, ale kiedy poznałam wiedzę księdza Andrzeja Klimuszki to zrozumiałam, że są i tacy ludzie którzy widzą to czego inni nie widzą. Różne mamy umiejętności na myśleniu jakim się posługujemy i trzeba wychodzić z myślenia opartego na kłamstwie jakie kala naszą doskonałą naturę na jakiej wszyscy jesteśmy geniuszami opartymi na rozumie ze wspaniałymi emocjami miłości. Wyjście z energii opartej na kłamstwie nie jest proste, gdyż energia trzyma w uzależnieniu od uczynionego zła i powoduje doświadczanie uczynionego zła. Należy nie wydawać żadnej decyzji opartej na kłamstwie i nie wykonywać woli kłamców, gdyż nie wyjdzie się z cierpienia i doświadczania nieszczęść. Trzeba powrócić na myślenie natury i szukać zrobionego przez siebie zła i samemu sobie powiedzieć, że tego się nie robi. Energia oparta na rozumie wie czy mówimy prawdę i jeśli jest to prawda to przywraca energię na prawidłową. Nie wszystko możemy naprawić, ale to nasza wina zmieniona w nas energia. Energia jest oparta na decyzjach i jak wydamy prawidłową decyzję to energia powraca na prawidłową decyzję, a to przywraca zdrowie i odczuwanie szczęścia. Wskazuję na Biochemik prof. Marię Szulc która pisze, że chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli nauczyła się głosu podświadomości i pisze, że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji. Ja odkryłam, że to odpowiednie natężenie, odpowiednia intonacja i odpowiednia modulacja to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparty jest głos podświadomości i jest to głos natury. Wszyscy w swojej naturze mówimy tym samym głosem o energii podświadomości. To tą psychikę opartą na energii podświadomości odkrył Zygmunt Freud, że jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że tym kto ją wyparł i stłumił jest kłamca. Kłamca mówi innym głosem opartym na innej energii i jest to głos fałszywy. Ludzie oparci na rozumie wyczuwają ten fałsz, gdyż jest niezgodny z ich tonem głosu który słychać na wielu wspaniałych koncertach.
W naturze nie ma fałszu. Natura jest doskonała oparta na doskonałym porządku w energii opartej na porządku w decyzjach w mózgu. Człowiek oparty na rozumie wypowiada piękne słowa i nie wypowiada żadnego słowa za dużo, ani za mało.

                                                                                          Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz