środa, 22 czerwca 2016

JESTEŚMY ENERGIĄ KTÓRA ZAJMUJE SIĘ WYKONYWANIEM NASZYCH SŁÓW

W stanie naszych mózgów kiedy nie wypowiadaliśmy słów mieliśmy w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Teraz Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazują nam, że mamy w sobie systemy neurologiczne które zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Jest to dowód na to dlaczego zmieniły się nasze ciała. To energia w nas się zmieniła jeśli przeszliśmy na wypowiadanie słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Rozbieżne cele wykonujemy przy pomocy innych słów jak są w naturze mózgu. Te inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oparte na kłamstwie. Przeciwko tym słowom opartym na kłamstwie wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Jezus wystąpił przeciwko organom władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi z powodu narzucenia przez ludzi stojących na czele tych organów wykonywania przez ludzi słów opartych na kłamstwie. Jezus swoim cierpieniem i śmiercią wskazał, że narzucone słowa zadają psychice i ciału cierpienie i człowiek cierpiąc umiera. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja po odkryciach naukowych odkryłam, że Jezus wiedział, że ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie są zmienieni na psychopatów którzy chcą zadawać cierpienie i śmierć. Wskazuję na Drugiego Pilota z Lufthansy, że on opracował uśmiercenie ponad 150 pasażerów i wiedział w którym miejscu chce to zrobić gdyż w tym czasie namówił Pierwszego Pilota do wyjścia do toalety. Drugi Pilot zaplanował, że uśmiercenie ludzi ma być w miejscu w którym on kiedyś mieszkał. Tak samo zaplanował śmierć ludzi których wystrzelił Andreas Brevik. Adolf Hitler zaplanował uśmiercenie milionów ludzi. Ludzie to robią przy pomocy myślenia i im nie pomoże zamknięcie ich w więzieniu, gdyż więzienie nie zmienia decyzji człowieka. Nie byłoby ludzi złoczyńców gdyby wymiar sprawiedliwości wymagał naprawienia uczynionego zła. Jezus wystąpił przeciwko wymiarowi sprawiedliwości opartemu na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. W Polsce widzimy sprzeciw Trybunału Konstytucyjnego na wykonywanie woli władzy i to jest bardzo dobre. Sędzia tak samo jak każdy inny człowiek wydaje decyzje albo oparte na prawdzie albo oparte na kłamstwie i dlatego trzeba pilnować ażeby Sędziowie nie wydawali wyroków że ma się wykonywać wolę kłamcy. Kłamca to złoczyńca i mózg reaguje na słowa kłamcy wprowadzeniem go na energię jaka wykonuje wolę kłamcy. Ludzie którzy giną muszą mieć w sobie energię śmierci. To energia uśmierca życie i jest to energia oparta na kłamstwie. Ta energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to energia zajmująca się uśmiercaniem życia. Wskazuję, że ta energia jest oparta na wykazywanych przez mózg słowach, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że jak człowiek zgodził się na wykonywanie słów kłamcy to wprowadza w siebie energię opartą na kłamstwie. Ażeby człowiek zgodził się na wykonywanie słów kłamcy to musi podjąć decyzję o wykonywaniu słów kłamcy i te słowa wchodzą do mózgu człowieka i na nich człowiek wykonuje narzucone słowa na energii opartej na kłamstwie która zadaje mu cierpienie i śmierć. Wskazuję, że systemy neurologiczne o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami są w człowieku od momentu w którym w mózgu ma wprowadzone narzucone słowa. Na tych narzuconych słowach człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Te narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie i na nich człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że ludzie kłamcy wprowadzili do szkół myślenie oparte na kłamstwie i jak dzieci i wszyscy inni ludzie uczą się tego myślenia to idą w stronę zakładu psychiatrycznego. Choroba psychiczna jest oparta na narzuconym myśleniu. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i psychika jest zmieniona na słowach narzuconych przez człowieka. My nie wiedzieliśmy, że zgodzenie się na wykonywanie słów narzuconych przez kłamców zmieni w nas energię i zaczniemy cierpieć i umierać, ale my nie powinniśmy wykonywać woli ludzi gdyż oni nas nie stworzyli. Jesteśmy stworzeni na słowach jakie są w naturze mózgu i ja wielki ukłon składam przed Stwórcą za tak doskonałą konstrukcję człowieka która zmienia się wraz z narzucaniem słów. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Energia jaką widzi Albert Einstein, że na niej grozi śmierć jest oparta na narzuconych słowach przez ludzi. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów dotąd mieli w sobie tylko energię życia. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów w naturze wszechświata nie było cierpienia, a nie było dlatego ponieważ psychika funkcjonowała na słowach jakie są w naturze mózgu. W roku 2000 Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że w stanie mózgu który nie zna słów nikt nie wykonywał woli ludzi i że zmieniona anatomia jest na wykonywaniu narzuconego myślenia przez ludzi. Wskazuję, że to energia zmieniła się w człowieku w wyniku wykonywania myślenia opartego na kłamstwie i jest to energia śmierci. Wszystkie cierpiące psychiki i ciała są oparte na energii opartej na kłamstwie. Kiedy znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to odpowiedziałam, że psychika przeszła na wykonywanie myślenia organów skarbowych i żeby zobaczył, że u niego na oddziale leżą też urzędnicy skarbowi. Wskazuję na słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, że one są na systemach neurologicznych na jakich psychika jest umysłowo chora. Wskazuję, że kłamca i wykonawca woli kłamcy mają swoje systemy neurologiczne na jakich funkcjonowanie przeszli. Wskazuję, że w tych systemach neurologicznych nie ma energii życia i dlatego psychika cierpi. Ta psychika na narzuconych słowach jest nienormalna. Psychika jest oparta na energii i na energii opartej na kłamstwie jest nienormalna.
Wskazuję ludziom że energia wykonuje nasze słowa. Powinniśmy zrobić sprzeciw na wykonywanie woli władzy i ja to robiłam. Występowałam przed sądami w obronie ludzi których ludzie władzy okradli przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Na pisma nakazujące mi wykonywanie woli władzy pisałam i piszę, że proszę przysłać mi prawo do mnie, gdyż inaczej jest to napad na mnie. Wielu ludzi nie chce wykonywać woli władzy, ale samo zanoszenie pieniędzy jest wykonywaniem słów opartych na kłamstwie. Wielu ludzi mówi, że chce mieć spokój i płaci, a ja wskazuję, że ludzie tracą psychiczny spokój wykonywaniem słów opartych na kłamstwie bo psychika przechodzi na myślenie oparte na kłamstwie. Z odkryć naukowych wynika jakby od czasu wypowiadania słów przez ludzi nie było mózgu w którym byłyby tylko słowa oparte na prawdzie. Ja jednak widzę u mnie jako Obserwatorów na Twitterze Genetyków z Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News, Genome_gov, Genome Biology, Genome Medicine. Widzę Fizyka bez wątpienia tak jak Albert Einstein opartego na energii natury Takeda_Hroyuki, widzę Antone BCsoka. prof. Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Harvarda, widzę Johna Belmont prof. Medycyny Genetycznej i Pediatry i widzę profesora Anatomii Humana Jamesa Tomaz- Morais na Uniwersytecie w Brazylii, który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Ja wskazuję, że nie ma chorób genetycznych, gdyż genetyka jest niezmienna. Wskazuję, że choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów a to nie jest genetyka tylko energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka.
Wskazuję ludziom na odkrycia naukowe dowodzące, że każdy człowiek sam decyduje o swoim losie gdyż energia jaka jest w nas wykonuje nasze słowa. Żyjemy wiecznie. Ludzie władzy i kościoła narobili na ziemi przerażającego zła i to oni wymyślili, że są choroby genetyczne ażeby ludzie nie wiedzieli, że ich uśmiercają. Ja wskazuję reakcję na moje odkrycie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów aniżeli są w naturze mózgu jaką było usunięcie z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest anatomia i spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Dokąd nie napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to otrzymałam z Uniwersytetu Carnegie Mellon około czterystu podziękowań. Z Uniwersytetu Cambridge otrzymuję podziękowania do dzisiaj i mam ich ponad 3500.  
Na myśleniu opartym na kłamstwie powstali źli ludzie. Zły człowiek jest skutkiem wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Słowa są oparte na energii i taką mamy w sobie energię jak słowa w mózgu. Trzeba zaprzestać wykonywanie słów kłamców i powrócić na wypowiadanie naturalnych dla nas słów jakie są w naturze mózgu na jakich mamy rozum, emocje miłości i energię życia.
Wskazuję, że słowa narzuca się świadomie, gdyż człowiek je wymyśla i narzuca do wykonywania, i że skutkiem ich narzucenia jest znalezienie się człowieka na umyśle na jakim stał się nieświadomym. Wybitni Psychiatrzy i Naukowcy Karol Jung i Zygmunt Freud widzą nieświadomy stan ludzi chorych psychicznie o których Karol Jung pisze, że są uzależnieni od myśli, i wskazuję na Zygmunta Freuda, że odkrył psychikę z zawartymi w niej treściami którą nazwał podświadomością, a ja odkryłam, że ta psychika jest oparta na rozumie, a wyparł ją człowiek narzucający słowa który ma w mózgu z nabycia umysł oparty na braku rozumu.

                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz