niedziela, 19 czerwca 2016

SŁOWA WSPÓŁPRACUJĄ Z ENERGIĄ, LUB SĄ POD WŁADZĄ ENERGII

Stan natury człowieka to energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Pomiędzy słowami, a energią jest współpraca. Stan oparty na rozumie w mózgu, to stan na jakim oparta jest równowaga w energii. Dowodem na to, że jest jeden Stwórca jest stan równowagi w energii wszechświata. Dowodem na to kto zaburzył ten stan równowagi w energii jest myślenie narzucone w mózgu na jakim oparte jest zakrzywienie w energii. Współpraca narządów w człowieku jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tej energii opartej na rozumie w mózgu człowiek ma odruchy natury i są to odruchy inteligentnego człowieka. Te odruchy człowieka są w nim zmienione na narzuconych słowach w mózgu pod jakich względem człowiek jest źle zachowującym się człowiekiem. Na energii jaka jest w naturze człowieka oparte są emocje miłości. Tak samo jest u zwierząt. Zwierzęta mają też emocje miłości oparte na rozumie w mózgu.
Narzucone myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie wypowiada się słowa Boga, a na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mówią, że wierzą w Boga. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają ustanowione swoje inne prawo jak prawo Stwórcy, ale mają to myślenie z nabycia w mózgu i na nim są pod władzą energii. Ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i kiedy zobaczyłam dane opublikowane w gazecie "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach, to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na myśleniu opartym na prawdzie i wtedy widzi się słowa kłamcy. Kiedy zaczęłam o tym pisać to Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o zabranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję na mózg, że to ja wygrałam, bo ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie są pod władzą energii. Prawnik oparty na woli człowieka to kłamca. Ja jestem prawnikiem opartym na woli Stwórcy opartej na myśleniu opartym na prawdzie. Człowiek wyraża swoją wolę przy pomocy myślenia, a mózg inne myślenie jak jest w naturze mózgu wprowadza do umysłu opartego na kłamstwie na jakim człowiek przeszedł na funkcjonowanie na energii opartej na kłamstwie.
Na energii opartej na kłamstwie człowiek ma złe emocje, gdyż energia oparta na kłamstwie nie ma układów z pierwiastków na jakich są emocje miłości i energia życia.

                                                                                               Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz