poniedziałek, 6 czerwca 2016

INNYMI SŁOWAMI JAK STWÓRCA POSŁUGUJE SIĘ BANDYTA

Bandyta mówi do stworzeń Boga, że dla nich jego słowa są prawem. Na moim Blogu wykazują, że tylko ludzie z Polski czytają o moim odkryciu, że mózg wprowadza narzucone słowa na złą energię. Na Twitterze przysyłają mi powiadomienia o przyzwoitych ludziach wchodzących jako Obserwatorzy a nie powiadamiają jak weszli jako Obserwatorzy ludzie zajmujący się nierządem. Przyzwoici ludzie wypowiadają słowa na jakich są przyzwoitymi ludźmi, a łobuzów jest tylu, że wykazują, że nikt nie czyta o moim odkryciu, że mózg wykazuje narzucającego słowa, że to bandyta znęcający się nad psychiką opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Złodzieje wymyślają słowa którymi narzucają ludziom, że są im winni pieniądze i wysyłają bandytów  zajmujących się wymuszaniem z firm windykacyjnych i komorniczych do znęcania się na psychice ludzi. Złodzieje mają pieniądze ze stosowania przemocy na psychice przy pomocy wymuszania od psychiki nazywania narzuconych słów prawem. Ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości widzą, że banki reklamują otrzymywanie kredytów i pożyczek bez zabezpieczeń a później oskarżają ludzi, że nie postępują zgodnie z prawem bankowym. Bandyci mają pieniądze na broń do mordowania ludzi ze stosowanej na ludziach przemocy przy pomocy nazywania narzuconych słów prawem. To bandytów nie obchodzi, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. To bandyci nie przyznają Nagrody Nobla dla Naukowców którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane słowa, że to rozbieżne cele. To bandyci nie reagują na odkrycie Alberta Einsteina, że energia śmierci jest oparta na narzuconych słowach przez ludzi. To złodzieje pracują u złodziei na myśleniu do okradania ludzi. Skąd banki mają miliardy zysków jak nie z okradzenia ludzi. Skąd jest budżet państwa i kościoła jak nie z okradzenia ludzi. Ludzie są stworzeni na słowach opartych na prawdzie przy pomocy których nikt nikogo nie okrada. Ludzie bandyci mówią do młodych chłopców, że dla ich psychiki ich myślenie jest prawem i uczą anatomię opartą na prawdzie ażeby służyła złoczyńcom. Ludzie bandyci nauczyli prawa opartego na narzuconych słowach na jakich prawnicy są wykonawcami woli złoczyńców. Wygrywałam wszystkie sprawy i nie chciałam wierzyć, że Sędziwie mogą wydawać wyroki postanawiające że ludzie mają wykonywać wolę złoczyńców. Skąd ludzie mają w mózgach tyle myślenia na jakim mówią, że prawem są słowa złodziei i bandytów. Profesor Anatomii na Uniwersytecie w Brazylii wie, że mózg jest oparty na słowach dobrych i wpisał mnie na listę anatomizando. Ludzie prowadzący mojego Bloga i Twittera wykazywali ludzi z ponad stu krajów świata dokąd nie zauważyli, że odkryłam, że mózg robi sprzeciw na słowa złoczyńców mówiących że świat jest ich. Ludzie z partii "Platforma Obywatelska", a teraz nazywających siebie "Prawem i Sprawiedliwością" mówią, że chcą przejąć władzę nad internetem z powodu złych zachowań ludzi, a ja wskazuję, że to Politycy mówią, że uczą się mowy ciała. Wskazuję, że inną mowę ciała ma wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparte jest ciało. Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo oparte na narzuconych słowach. Ile ci bandyci wytworzyli energii śmierci pokazuje odkrycie Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Bandyci z firm windykacyjnych i komorniczych zabierają ludziom pieniądze  i wyrzucają z domów, a banki mówią, że mają miliardy zysków. Były Minister Finansów w Polsce Pan Leszek Balcerowicz mówi, że  na Ukrainie też szybko sprawi, że będzie budżet państwa. W Polsce tak sprawił, że ludzie wzięli kredyty na roczne oprocentowanie, a wydał zarządzenie, że oprocentowanie zmieniło się na miesięczne. Zdanie zmienia złodziej. W encyklopediach jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a złodzieje zmieniają wolę i okradają stworzenia Boga oparte na uczciwości. Złodzieje żyją z okradania ludzi przy pomocy nazywania słów do okradania prawem. Mordercy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a nie mówią, że to cierpienie jest oparte na energii opartej na słowach tego kto nie stworzył genetyki a kim są ludzie mordercy narzucający słowa. To mordercy z Departamentu "Zdrowia" przysłali mi do spamu w roku 2015 odpowiedź na moje odkrycie, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach uśmiercają życie. Dyrektorów w Departamencie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 i zgadzało im się moje odkrycie, że anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu usunęli i wprowadzili morderców. Ludzie kościoła mówią, że są ich miliardy, a nie dodają, że nikogo wypowiadającego słowa Boga. Ludziom kościoła zgadzają się słowa ludzi władzy stosujących przemoc na psychice stworzonej przez Boga od których biorą pieniądze uzyskane przez ludzi władzy ze stosowania na psychice przemocy stworzonej na słowach Boga. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita< że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy, a ja przed powołaniem wojewódzkich sądów  mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie  Administracyjnym, a dane o wygranych w województwach mówią, że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 są przeze mnie. Mam wygrane z Ministrem Finansów i mam wygrane dla ludzi którzy zadzwonili do mnie m.in. z Nowego Jorku, że dowiedzieli się, że ja dla innych ludzi wygrałam to co oni przegrali. Wygrałam im i przysłali mi pieniądze mimo, że ich nigdy nie widziałam. Kiedy zaczęłam pisać do sądów, że na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu widzi się słowa złodzieja to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Zrozumiałam, że prawnicy którzy uzyskali tytuły na słowach narzuconych przez ludzi przegrywają bo im się zgadzają słowa złodziei. Oszuści zapewne chcieli sobie i swoim przyznać uprawnienia i ogłosili, że ten kto ma wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może dostać uprawnienia bez zdawania egzaminów na narzuconych słowach. Ja byłam tą osobą bo dla mnie nie jest żadnym problemem widzieć słowa złodzieja i bandyty. Młodzi chłopcy nie składają przysięgi krajowi, a bandytom napadającym na kraje. Na ponad sto krajów jakie były na moim Blogu Rosja była na piątym miejscu, a od czasu zamieszek na Ukrainie naraz niby przestali wchodzić ludzie z Rosji.  Jak zaczęłam pisać, że Rosja mimo, że jej się nie pokazuje przez ponad dwa lata utrzymuje się ciągle na piątym miejscu to zaczęli wprowadzać tak długo Hiszpanię aż Rosja przeszła na szóste miejsce. Pan Donald Tusk powiedział w Stanach Zjednoczonych, że to naiwne uważać, że nie będzie wojny.
Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że ci ludzie potwory mają w sobie złą energię uśmiercającą życie i kto wykonuje ich słowa cierpi i umiera.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz