sobota, 11 czerwca 2016

ZABURZENIE CZŁOWIEKA JEST OPARTE NA NARZUCONYCH MYŚLACH

Zakrzywienie w energii w człowieku i we wszechświecie jest oparte na narzuconych myślach przez ludzi. Każdy człowiek ma swoje zakrzywienie w energii oparte na narzuconych przez niego myślach. Mózg odrzuca narzucone myśli na umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka i na energię opartą na myśleniu narzuconym przez człowieka. Systemy neurologiczne o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami to systemy neurologiczne oparte na umyśle opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że to myślenie narzucone przez człowieka jest do oszukiwania. W jednym z moich wcześniejszych artykułów artykuł zatytułowałam, że zaburzenie człowieka jest oparte na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że umysł natury jest oparty na słowach do uczciwego postępowania, a umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka jest oparty na myśleniu do oszukiwania.
Prowadzący program "Zagadki wszechświata" mówi, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać. Ja tak mówiącym naukowcom i innym ludziom pokazuję przykład innego myślenia jak jest w naturze mózgu na jakim wykonuje się wolę ludzi. Wolę ludzi wykonuje się na prawie ustanowionym przez ludzi. Ustanowione prawo to myślenie wymyślone przez ludzi i to wymyślone myślenie jest w mózgu na umyśle opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Przykładów myślenia zapisanego, że to prawo ludzi, że jest to myślenie oszustów mogę podawać bez liku. Po pierwsze to prawo nie wyjaśnia dlaczego jest w nim zapis, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli nieznanym myśleniu naturze mózgu. Mózg to nieznane dla niego myślenie wykazuje na drugim umyśle w mózgu opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. To prawo ludzi mówi, że mienie jakie jest w naturze jest ich, że mienie jakie mają ludzie jest ich, że mają prawo do ludzi. To prawo ludzi oparte jest na wydawaniu poleceń i nakazów ludziom i to pod groźbą kar za jego nie wykonywanie. Zatem ludzie nazywający swoje myślenie prawem wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie przez ludzi opartych na myśleniu opartym na prawdzie myślenia opartego na kłamstwie. Nikt jeszcze nie widział prawa ludzi do wydawania ludziom decyzji, postanowień, wyroków, zakazów, nakazów. Ludzie kościoła mówią, że Bóg stworzył drzewa z nakazami, że nie wolno z nich zrywać jabłek i mówią, że przez to, że pierwsi ludzie Adam i Ewa złamali ten zakaz to wszyscy ludzie przez nich noszą grzech pierworodny. Ja wskazuję, że zakaz wydaje się przy pomocy myślenia a na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości wydania zakazu. Nikt też nigdy nie widział drzew w naturze z zakazami od Stwórcy korzystania z tych drzew. Nikt nigdy nie widział w ludzkich mózgach myślenia Adama i Ewy które powodowałoby, że człowiek cierpi. Zatem to myślenie kościoła jest oparte na oszukiwaniu ludzi. Myślenie do oszukiwania zgadza się ludziom władzy kościoła do dzisiaj gdyż namawiają ludzi stworzonych przez Boga prawdomównymi na wykonywanie woli ludzi oszustów. Do wykonywania woli ludzi potrzebne jest inne myślenie, a inne myślenie jak oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie, a myślenie oparte na kłamstwie służy do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że narzucone zachowania i problemy mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a ja mówię, że oszust z uczciwym mają rozbieżne cele. Odkryłam ten rozbieżny cel człowieka oszusta jakim jest życie z okradania innych ludzi. Odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie do oszukiwania na jakim oszuści narzucają słowa, a ludzie którzy to prawo wykonują mają problemy. Problem jest skutkiem oszustwa. Występowałam przed sądami w problemach ludzi którzy wskazywali mi na przepis prawa który był przyczyną ich problemu. Ja tylko przeczytam wskazywany mi przepis nazywany prawem i natychmiast widzę słowa oszusta. Wygrywałam wszystkie sprawy a ponieważ nie chciałam wierzyć, że Sędziowie mogą być oszustami zaczęłam dopisywać w skargach i mówić, że wszystkie problemy ludzi rozwiążemy opierając się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Sędziowie wystąpili przeciwko temu mojemu myśleniu i oskarżyli mnie o to, że nie znam skargi kasacyjnej. Pokazałam, ze znam skargę kasacyjną i pokazałam jej wzór jaki dostałam od Sędziego NSA na szkoleniu, ale że występuję przeciwko tej skardze kasacyjnej ponieważ jest ona ukierunkowana na zabieranie ludziom pieniędzy przy pomocy zapisu, że wymyślone słowa są prawem. Mózg ma rację, że narzucający słowa ma rozbieżne cele bo przy ich pomocy okrada. ODKRYŁAM, ŻE WYKONYWANIE PRAWA LUDZI POWODUJE, ŻE JEST SIĘ OKRADZIONYM. Pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a ustanowione prawo mówi, że ludzie mają wykonywać wolę narzucającego słowa. Budżet Państwa i Kościoła jest zdobyty przy pomocy narzucania słów. Stwórca o tym wiedział i dlatego wystąpił przeciwko ludziom okradającym ludzi przy pomocy narzucania słów. W naturze mózgu nie ma słów na jakich można wykonywać wolę ludzi a ludzie którzy wymyślili te słowa to oszuści. Przedstawiam zatem prowadzącemu program "Zagadki wszechświata", że narzucone myślenie zapisane, że to prawo ludzi jest do oszukiwania, a w naturze mózgu nie ma myślenia do oszukiwania. Wszystkie moje sprawy jakie prowadziłam, a jest ich ogromna ilość pokazują, że ja na swoim myśleniu jakie jest w naturze mózgu bezbłędnie wskazuję na słowa oszusta. Wskazuję na działanie Ministra Finansów Pana Leszka Balcerowicza który wprowadził dla ludzi którzy mieli kredyty, że nie będzie tak jak mają w umowie, że oprocentowanie jest roczne, a on zamienia je na miesięczne. Czy to jest myślenie natury mózgu o którym prowadzący program "Zagadki wszechświata" mówi, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać, czy jest to decyzja Pana Leszka Balcerowicza. Wskazuję na skutek tego oszustwa jakim jest utrata przez ludzi ukradzionych im pieniędzy, utrata domów które budowali i ruina przedsiębiorstw w których ludzie mieli pracę. Pieniądze z oszustwa przeszły do oszustów nazywających pieniądze z okradania budżetem państwa. Wskazuję, że wielu ludzi w wyniku tej decyzji o zmianie oprocentowania z rocznego na miesięczne popełniło samobójstwo. Zatem śmierć była skutkiem czyjej decyzji: natury mózgu, czy człowieka który naturze mówi, że jego myślenie dla natury jest prawem. Moi klienci dla których prowadziłam sprawy zauważyłam, że leczą się psychicznie lub leżą na onkologii  Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu a moi klienci leczyli się z powodu wymuszania od ich psychiki wykonywania woli oszustów. Psychika jest oparta na uczciwości a prawo ludzi na nieuczciwości. Ja przy pomocy mojego myślenia odebrałabym wszystkie ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem, ale sama nie dałabym rady wystąpić we wszystkich sprawach ludzi, no i przyznałam się, że opieram się na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich wiem kto jest oszustem.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, ponad dwa tysiące lat temu wystąpił przeciwko narzucaniu myślenia i utworzonym na narzuconym myśleniu organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a ludzie są stworzeni na wypowiadaniu słów Boga. Ludzie modlą się w kościołach na całym świecie do Boga ażeby nie cierpieć, a cierpią na wypowiadaniu innych słów jak słowa Boga. Te inne wypowiadane przez ludzi słowa są w mózgu a na nim umysłowo chory człowiek, a na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało. Na tej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek ma złe emocje. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. W naturze wszechświata jest tylko energia i to na tej energii oparte są emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu. Te emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu to emocje miłości. Te emocje miłości odczuwają ludzie którzy mają w mózgu rozum. Dobrze widać te emocje w tańcach ludzi i widać jak w programie "Taniec z gwiazdami" ci ludzie mówią, że nie chcą wychodzić z tego programu bo byli na cudownych emocjach miłości. Oceniająca taniec pani Iwona Pawlowic mówi, że nie wie czym kierują się widzowie głosujący, a ja mówię, że odczuwaniem. Głosujemy na tego kogo odczuwanie czujemy. Chodzimy na koncerty Chopinowskie ażeby odczuwać emocje wygrywane przez Uczestników Konkursu Chopinowskiego. Tłumy ludzi szczególnie w Japonii chodzi na koncerty Vitasa ażeby czuć naturalne emocje jakie on wyśpiewuje swoim głosem opartym na energii natury. Taniec wykonywany przez Jacka Jeschke to odczuwanie wychodzącej z jego ciała energii miłości. Jacek Jeschke mówi, że uczy się u mistrzów, a ja mówię, że Jezus mówił uczcie się u mistrzów. Ażeby uczyć się u mistrzów to trzeba mieć rozum, gdyż człowieka który nie ma rozumu się nie nauczy. Ludzie którzy uczą się myślenia do oszukiwania nabywają złych emocji i stają się ludźmi złymi.
To człowiek decyduje o tym jakie wypowiada słowa. Jesteśmy stworzeni na odczuwaniu wspaniałych emocji a jak wydajemy decyzję opartą na wymyślonych myślach to wchodzimy w energię opartą na złych emocjach. Tego człowieka nie nauczy się poruszania opartego na rozumie bo ma wprowadzoną energię opartą na narzuconym myśleniu. Widać, że Politycy często mówią, że uczą się mowy ciała. Ja mówię, że na słowach do oszukiwania ma się zmienioną mowę ciała. Młodzi chłopcy którzy nauczyli się w wojsku zabijania ludzi mają zmieniona mowę ciała na bandytów. Wskazuję dla prowadzącego program "Zagadki wszechświata", że ludzie władzy którzy mówią do młodych chłopców, że zgodnie z prawem mają nakaz zgłaszania się do odbycia służby wojskowej to oszuści, gdyż ci młodzi chłopcy nie mają mózgu, psychiki i ciała stworzonego prze ludzi oszustów którzy mówią, że ich myślenie do oszukiwania jest na ziemi prawem.
Zaburzenie człowieka jest oparte na narzuconych myślach wymyślonych przez człowieka i na wyrażeniu przez człowieka zgody na wykonywanie wymyślonego i narzuconego myślenia przez innego człowieka lub innych ludzi.

                                                                                             Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz