wtorek, 7 czerwca 2016

BRAK ROZUMU TO ODPOWIEDŹ STWÓRCY NA WYDAWANIE PSYCHICE POSTANOWIEŃ I NA WYKONYWANIE TYCH POSTANOWIEŃ

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Naukowcy Ci też odkryli że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi i że na nim oparta jest władza i różne religie oraz wymiar sprawiedliwości. W Polsce widzę sprzeciw Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego na myślenie władzy, a zatem ludziom tym nie zgadza się myślenie oparte na kłamstwie. Widzę też inne Sądy przyjmujące to co piszę, a zatem też im się zgadza myślenie oparte na rozumie. Ludzie są stworzeni na myśleniu Stwórcy, a mówią, że dla nich myślenie ludzi władzy jest prawem. Wskazuję co Stwórca robi na to myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi, że mózg je wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że na tym braku rozumu ludzie mają swoje odczuwanie oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg  rozbieżnymi celami. Wskazuję, że na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek ma ciało z energią w której nie ma życia. Zawsze pisałam, że podoba mi się rozum mojego Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że na słowach narzuconych przez człowieka jest brak rozumu który też nie istnieje bez emocji, ale to złe emocje. Te złe emocje oparte na braku rozumu to nienawiść do Stwórcy i Jego stworzeń. Ci ludzie mówią, że nie ma Boga i mają rację, że na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma Boga. Nie ma też psychiki i ciała na myśleniu pochodzącym od człowieka, a jest ciało powykręcane we wszystkie możliwe strony i chore na energii opartej na słowach pochodzących od człowieka. Po wydawaniu postanowień dla psychiki i wykonywaniu postanowień ludzi którzy nie mają prawa do psychiki widać, że ludzie są występującymi przeciwko Bogu. Ludzie kościoła mówią, że są ich miliardy, a na odkryte przeze mnie myślenie Boga jakie jest w naturze mózgu robią sprzeciw. Ludziom kościoła zgadza się myślenie ludzi władzy, gdyż namawiają stworzenia Boga do wykonywania woli ludzi a nie Boga. To wyjątkowo wstrętne mówić, że reprezentuje się Boga, a namawiać do wykonywania woli ludzi znęcających się na psychice stworzonej przez Boga. Wskazuję na mózg, że on wie jakie to myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi, gdyż je odrzuca i wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Nie mają ludzie ciała na narzuconym przez siebie myśleniu. Oszukują, że wierzą w Boga na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu wypowiadają słowa Boga. Wiele lat temu odkryłam funkcjonowanie człowieka i nie ma mi kto przyznać Nagrody Nobla. Na pewno dostałabym Nagrodę Nobla od Genetyków którzy są u mnie Obserwatorami. od profesora Fizyki Takeda Hroyuki, od profesora Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Harvard Antonei BCsoka, od profesora Medycyny i Genetyki Johna Belmont i od wielu innych opartych na rozumie ludzi i ze wspaniałymi emocjami jak Tay Zonday. Nie zależy mi na pieniądzach, ale gdybym dużo miała to wynagrodziłabym Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i że tymi narzuconymi słowami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że w tych systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu nie ma życia i stąd cierpienie i śmierć. Albert Einstein dostał dwie Nagrody Nobla ale pisze, że gdyby miał jeszcze raz żyć to wolałby być hydraulikiem lub domokrążcą. Ja mówię, że dobrze, że był ktoś taki jak Albert Einstein który odkrył, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia, a na słowach narzuconych przez ludzi i szczególnie w rządach jest energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja mam przyjemność odkrycia, że w mózgu jest myślenie na jakim człowiek jest głupi i jest to myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz