sobota, 11 czerwca 2016

MISTRZ MÓWI ZROZUMIAŁĄ MOWĄ

Wszyscy ludzie na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu mówią zrozumiałą mową. Zwierzęta też rozumieją co do nich mówimy, a zatem są oparte na tych samych słowach na jakich się rozumie. Iwan Pawłow narzucał psu słowa i pies się zrobił głupim, gdyż na narzuconych słowach przestał wiedzieć o co chodzi i stał się czekającym na wydane rozkazy oparte na braku rozumu u tego kto rozkazy wydaje. Iwan Pawłow pod względem narzucania słów stał się głupim i pies na wykonywaniu narzuconych słów też.  Poseł Pan Jacek Kurski został nagrany jak mówił, że ciemnota to kupi. Pan Jacek Kurski ma rację mówiąc, że ciemnota to kupi gdyż ciemnota jest oparta na narzuconych słowach a na narzuconych słowach człowiek jest głupi. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi po energii opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, że jest pewny co do ich głupoty. Energia oparta na narzuconych słowach to energia na jakiej człowiek jest ciemny i nie wie o co chodzi i nie wie dokąd idzie. Ten stan ciemnoty jest oparty na narzuconych słowach na jakich człowiek nie rozumie o co chodzi. Odkryłam, że ten stan ciemnoty osiąga się na narzuconych słowach i że można go osiągnąć jak się nauczy prawa ludzi. Moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja też nie rozumiem, ale wiem, że niezrozumiałym językiem mówi oszust i ja w jego słowa nie wchodzę, a wskazuję, że to słowa oszusta. Ludzie nazwali prawem te niezrozumiałe dla ludzi paragrafy na jakich ludzie nie wiedzą o co chodzi. Ja wskazuję na ogromne ilości ludzi chodzących po ziemi którzy przestali wiedzieć co robią i dokąd idą w wyniku nauczenia się i wykonywania niezrozumiałej mowy zapisanej przez oszustów pod postacią paragrafów. Reprezentanci oszustów wykazują w tej chwili na moim Blogu po opublikowaniu mojego artykułu "Zaburzenie człowieka jest oparte na narzuconych myślach": Polska 5 osób i Niemcy 1. Ja widzę, że prawdą jest, że mistrzów jest mało. Mistrz wypowiada słowa Boga, a człowiek ciemny mówi że wierzy w Boga. Wypowiadanie słów Boga, a wiara w Boga to inne myślenie. W naturze mózgu nie ma myślenia na jakim można wierzyć w Boga. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga ale nikogo nie wskazują, że wypowiada słowa Boga. Ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu nie mają rozumu, a rozumu nie ma człowiek ciemny. Człowiek ciemny to człowiek który nie ma wiedzy. Znajomość słów do oszukiwania to nie jest wiedza. Ludzie oparci na rozumie mają wiedzę. Zobaczyłam dziennikarzy opartych na rozumie oglądając wczoraj program na Superstacji "Gilotyna". Prowadząca widzi, że ludzie kościoła to zupełnie ktoś inny jak Jezus, gdyż mówi, że kapłan ma 130 kg. wagi, strój od Armaniego a krzyż z drogocennymi kamieniami. Jezus tego nie miał, gdyż nie miał pieniędzy zdobytych przy pomocy narzucania słów. Nikt nie widział Kościoła Jezusa z drogocennymi rzeźbami, obrazami i innymi rzeczami. Jezus chodził sobie po ziemi i opowiadał ciemnym ludziom na jakich to słowach opartych na prawdzie ich stworzył. Prowadząca program "Gilotyna" też widzi, że nazywający siebie Ministrem Sprawiedliwości od stworzeń Boga Pan Zbigniew Ziobro mówi o jego sprawiedliwości w przyznawaniu pieniędzy na dzieci z zabranych innym ludziom. Ja wskazuję, że na myśleniu Boga nie zabiera się pieniędzy jednym ludziom i daje drugim, gdyż na myśleniu Boga każdy sam pracuje na swoje życie i nikogo nie okrada przy pomocy nazywania myślenia do oszukiwania prawem. Stwórca nie zna myślenia do oszukiwania.
W moim życiu miałam dużo pracowników i oni rozumieli co do nich mówię. Przyjmowałam studentów na praktykę i staż i oni rozumieli. Tylko jedna ze studentek powiedziała do mnie, że jej nie będzie potrzebne to czego ją uczę, gdyż ona kończy zarządzanie. Ona zatem nie chciała mieć wiedzy. Z dyrektorami w moim życiu pracowałam wieloma i 95% z nich miało rozum. Mieliśmy wspaniałe wyniki i ludziom żyło się dobrze. Jak się trafił dyrektor bez rozumu to przez rok zniszczył to co wytworzył przed nim dobry dyrektor. Ludzie bez wiedzy mają poparcie u ludzi którzy też nie mają wiedzy i tak doszło do stanu jaki widzi Albert Einstein, że tyle wytworzyli energii zaburzającej porządek, że już cały świat doprowadzili do stanu grożącej katastrofy. Ludzie którzy wykonują myślenie ludzi władzy są okradzeni z mienia i nie raz popełniają samobójstwa. Skutkiem okradzenia jest cierpienie i jak człowiek nie wie co ma robić to chodzi bez celu po ulicy albo popełnia samobójstwo. Ja wskazuję, że na rozumie w mózgu jest energia życia i że Albert Einstein widzi, że na tej energii jest uporządkowanie, a ja odkryłam, że to na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, ale ja na moim rozumie miałam zawsze porządek i wiem, że go ma każdy człowiek opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu. Wiem, że jest trudno znaleźć ludzi którzy mają porządek w mózgu i widać, że wykazywani u mnie Obserwatorzy oparci na rozumie to dziewięć osób na Blogu i 26 na Twitterze, a jest nas miliardy. Wiem, że jest więcej ludzi opartych na rozumie, gdyż mimo że jest około 3600 moich artykułów na moim Blogu i na Twitterze to nie wszyscy o tym wiedzą, a poza tym jasno widać, że na Twitterze wymazują u mnie Obserwatorów opartych na rozumie. Czasami do zera wszystkich wymażą. Jak piękne emocje miała jedna z moich pracownic dowiedziałam się od ludzi, którzy powiedzieli do mnie, że z tą moją pracownica jest coś nie tak bo płakała jak wycięli jej jarzębinę jaka rosła pod jej oknem. Powiedziałam na to, że jestem dumna z niej, że płakała, bo ja też bym płakała.
W swojej naturze wszyscy mamy emocje miłości i do wszystkiego co jest w naturze. Z nauczycielami jest różnie, gdyż jeśli są oparci na rozumie to są mistrzami, a jak na myśleniu narzuconym to uczniowie ich nie rozumieją. Jeśli mamy do czynienia z nie rozumieniem to albo nauczyciel nie rozumie, albo uczeń nie rozumie. Kto nie wyszedł z myślenia jakie jest w naturze mózgu ten rozumie. Mistrz z uczniem opartym na rozumie się rozumieją. Wielu z ludzi na narzuconym myśleniu poszło w wielkie nieznane i doszli do stanu w którym mówią, że życie oddali za kraj. Nikt jeszcze nie widział ażeby kraj umiał mówić. Ludzie którzy zabijają ludzi zabijają ludzi dla ludzi którzy ich nauczyli zabijania i powiedzieli im kogo mają zabijać, a zatem nie był to żaden kraj. Na narzuconym myśleniu powstało pełno nienormalnych ludzi którzy mają zmienioną anatomię na narzuconym myśleniu i na wykonywaniu narzuconego myślenia. Zmieniona anatomia jest oparta na nabytej przez człowieka energii opartej na narzuconym myśleniu na jakiej człowiek nie wie o co chodzi. Na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie mają wspaniałe talenty. Ludzie władzy wynagradzają ludzi za te talenty jakie otrzymali od Boga z pieniędzy zabranych innym stworzeniom Boga. Przekazuję ludziom opartym na rozumie ażeby nie przyjmowali pieniędzy zabranych ludziom, gdyż wchodzi się na złą energię. Pieniądze można przyjąć od danych dobrowolnie przez człowieka którego są to pieniądze. Jeśli opieramy się na rozumie to znajdą się pieniądze dla takiego człowieka.
Odkryłam, że Stwórca stworzył nas na swoim rozumie i że reaguje na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów. Jesteśmy stworzeni na energii opartej na rozumie i jak zmieniamy myślenie to wchodzimy na energię opartą na narzuconym myśleniu. Na energii oparte jest odczuwanie i na narzuconym myśleniu zmienia się odczuwanie na odczuwanie narzuconego myślenia. Na energii opartej na narzuconym myśleniu zmienia się człowiek na złoczyńcę i służącego złoczyńcy. Złoczyńca i służący złoczyńcy mają w mózgu narzucone myślenie i na nim zmienioną energię na jakiej mają zmienioną psychikę i ciało. Psychika i ciało są stworzone na energii jaka jest w naturze człowieka i jest ona oparta na rozumie w mózgu.
Naukowcy mówią, że kiedyś Stwórca był znudzony, gdyż wszystko doskonale działało. Ja wskazuję, że od czasu wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu we wszechświecie jest energia zaburzająca porządek na niewyobrażalną skalę a na niej pełno głupich ludzi. Głupi ludzie zrobili też głupimi wiele zwierząt i roślin, gdyż wprowadzili w nie energię opartą na braku rozumu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz