środa, 15 czerwca 2016

ZŁĄ ENERGIĘ KAŻDY SAM MUSI Z SIEBIE USUNĄĆ

Wprowadzam na ziemi coś ludziom nieznanego ale opieram się na rozumie i odkryciach naukowych. Każdy z nas otrzymał w naturze mózgu rozum, a jak go utracił to zrobił to swoim myśleniem i do nikogo nie może mieć pretensji. Pomagajmy sobie bo jest pełno cierpiących ludzi, ale ja wskazuję na przyczynę cierpienia, że jest oparta na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Trzeba poznawać wiedzę i powinniśmy chcieć wiedzieć jak funkcjonuje nasz mózg i nasze ciało bo ja chciałam i wiem. Psychika i ciało są oparte na myśleniu i trzeba opierać się na myśleniu na jakim oparta jest psychika i ciało, a nie na wymyślonym myśleniu przez źle zachowujących się ludzi którzy nazywają wymyślone przez nich myślenie prawem.
Nasza psychika i nasze ciało są zdrowe na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam że  psychika i ciało przeszły na funkcjonowanie na myślenie narzucone przez człowieka. Nikt jeszcze nie widział psychiki i ciała stworzonych przez ludzi, a ludzie wykonują wolę ludzi władzy i różnych religii. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg jest przyczyną, że człowiek cierpi i umiera, a ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to człowiek zadał sobie cierpienie i śmierć. Systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka to nie jest myślenie Boga. Przeciwko narzuconemu przez ludzi kościoła, ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości myśleniu to Bóg wystąpił, a nie nim się posługuje. Napisałam tysiące pism do wielu ludzi zajmujących się nauką i adresy tych Instytutów i Akademii Nauk można nie raz zobaczyć na moim Blogu i ci ludzie milczą. Ja opieram się na odkryciach naukowych, a ci ludzie milczą. Ludziom którzy mają rozum zgadza się to co piszę i są oni u mnie Obserwatorami. Profesor Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii wie, że z powodu tego co piszę trzeba mnie wpisać na listę anatomizando. Dobrze nie wiem co znaczy anatomizando, ale tyle co sobie poszukałam to jest to karmienie mózgu dobroczynnością. Zamurowały mnie trochę słowa jednego z Laureatów Nagrody Nobla, który jest też Obserwatorem u mnie na Twitterze, że szpitale to miejsce diabła. Medycyna pomaga, ale ten człowiek ma rację. Oparty na rozumie dr Deepak Chopra jest Dyrektorem dwóch klinik w Stanach Zjednoczonych w której jedna jest oparta na medycynie naturalnej, a druga na medycynie konwencjonalnej. Ten mądry lekarz wie jakich ludzi trzeba leczyć medycyną naturalną, a jakim trzeba dać chemię bo inaczej umrą. Ten lekarz pisze, że prowadzi ludzi do doskonałości i ma rację i ja też to robię. Dr Deepak Chopra po systemach neurologicznych widzi jak funkcjonuje ciało, a ja wskazuję, że na myśleniu jakie człowiek ma w mózgu i że albo na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, albo na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wszyscy narobiliśmy sobie zła jeśli narzuciliśmy myślenie, a przerażającego zła narobili ludzie władzy i kościoła. Oni widać, że ze sobą współpracują bo ludzie kościoła namawiają ludzi na wykonywanie woli władzy, a władza im za to daje pieniądze. Kiedy poprzednia Premier Pani Ewa Kopacz dała ileś milionów dla kościoła, to ludzie z obecnej partii PIS mówili, że kościół i tak będzie stał po ich stronie i dzisiaj widzimy, że tak jest i że dają więcej. Pani Ewa Kopacz jest lekarzem, a ja mówię, że na myśleniu władzy nie ma mózgu, nie ma psychiki i nie ma ciała, a to co się dzieje w wyniku narzucenia myślenia to powstały głupi człowiek na nabytym w mózgu umyśle opartym na braku rozumu, chory psychicznie ten człowiek i z chorym ciałem. Tak, że mamy różnych lekarzy, którzy nie widzą różnych systemów neurologicznych opartych na różnym myśleniu. Podejrzewam, że ludzie władzy nie przekazali ludziom medycyny o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w ludziach są zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.  Naukowcy Ci nie dostali też Nagrody Nobla a co jest ukrywaniem przed ludźmi, że cierpią i umierają od wykonywania czynności na myśleniu ludzi władzy i kościoła i wszystkich innych ludzi narzucających słowa. Podoba mi się w Polsce zachowanie Prezesa Trybunału Konstytucyjnego i również zgadzającego się z nim Sądu Najwyższego, gdyż jest to dowodem na to, że nie zgadza się im myślenie ludzi władzy. Ja ciągle oczekuję na przysłanie mi z Sądu odpowiedzi na moje domaganie się prawa do wydawania mi postanowień przez ludzi władzy. Ja wskazuję na odkrycie naukowe które jest dowodem na to, że ludzie narzucający słowa powinni zapłacić ludziom odszkodowania za wymuszanie od psychiki wykonywania myślenia opartego na kłamstwie jakim posługują się ludzie narzucający słowa. Ci ludzie nie stworzyli ludzi, a wymuszają od ludzi uznawania ich myślenia za prawo. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla a ja rozsławiam tych ludzi pisząc od roku 2004 o ich odkryciu i piszę o nich dużą literą. Wszyscy powinniśmy szukać kto jest tym kto wyparł psychikę odkrytą przez Zygmunta Freuda. Ja wskazuję, że ta psychika która wyparła psychikę natury oparta jest na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu w mózgu i że ci ludzie świadomie wymyślają słowa i narzucają je ludziom do wykonywania. Iwan Pawłow świadomie wymyślał słowa i narzucał je psu do wykonywania i wyrządził psu krzywdę bo zabrał mu wolność i zrobił go wykonawcą swojej woli. To samo zrobili ludzie władzy ludziom. My wszyscy w naturze mamy dobrą wolę i nie spodziewamy się, że ktoś może chcieć wyrządzić nam krzywdę, ale nie zgadzają nam się słowa oparte na kłamstwie. Pracowałam w kontakcie z ustanowionym prawem i zajmowałam kierownicze stanowiska, ale mnie się słowa w ustanowionym prawie nie zgadzały. Występowałam przeciwko tym słowom zapisanym, że to prawo ludzi z powodu tego, że ludzie cierpieli od wykonywania tego prawa. Kiedy nie reagowali ani ludzie władzy ani wymiaru sprawiedliwości to poszukałam nazwisk zwierzchników kościoła i do nich też pisałam, że to nie Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ludzie ustanawiający prawo i wymuszający wykonywania tego prawa. Pisałam o spowiedzi, że ludzi wypowiadających słowa Boga nie ma z czego rozgrzeszać i że zatem są rozgrzeszani ludzie czyniący zło. Od czasu przyznania Nagrody Nobla dla Neurobiologa Ericka Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności  napisałam około 3600 pism, że to od wykonywania czynności zła zmienia się anatomia i że czynności zła wykonuje się na myśleniu opartym na kłamstwie. Milczenie jest wszystkich, a biorą od ludzi pieniądze mówiąc, że płacą im za czynienie dla ludzi dobra. Ja piszę dłużej jak te około 3600 pism, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy posługujemy się takim samym myśleniem na jakim nasza psychika utrzymywana jest w spokoju i odczuwaniu szczęścia. Piszę do sądów wiele lat, że encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a prawo ludzi mówi, że umowa to wykonywanie woli ludzi narzucających słowa. Piszę, że budżet państwa i kościoła powstał z narzucania ludziom słów. Piszę, że zmieniona anatomia to anatomia oparta na energii nabytej przez człowieka na narzuconych słowach i że jest to psychopata znęcający się na psychice, a wykonujący jego słowa to ofiara. Piszę, że śmierć zadawana jest powoli wykonywaniem narzuconego myślenia które niszczy zdrowe komórki i pewnego dnia człowiek umiera.
Ludzie kłamcy wymyślili, że powiedzą ludziom, że chorują genetycznie i że to wina Boga, a ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach przez człowieka to nie jest genetyka. Genetyka to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i nie ma zmian na tej energii. Ludzie z Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News są Obserwatorami u mnie na Twitterze bo im bez wątpienia się zgadza, że genetyka to energia jaka jest w naturze człowieka i wszechświata. Albert Einstein odkrył, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i że energia na jakiej oparta jest śmierć jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ludzie narzucający słowa świadomie prowadzą ludzi na śmierć. Zwolnienie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu jest na to dowodem i dowodem jest na to spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Na czele mienia Stwórcy opartego na energii życia stoją mordercy ludzi. Mordercy ludzi posługują się myśleniem opartym na energii uśmiercającej życie. Jezus na to wskazał, że decyzję o zadaniu cierpienia i śmierci wydają ludzie narzucający słowa.
To co ludzie muszą zrobić to przywrócić się na myślenie jakie jest w naturze mózgu gdyż na nim oparta jest energia życia. Nie wykonywać myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi, gdyż jest to myślenie oparte na kłamstwie. Wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że zła energia jest oparta na narzuconych zachowaniach i problemach. To ja odkryłam, że to zła energia, a przede mną Albert Einstein widzi to w całym wszechświecie. Ja odkryłam pochodzenie złej energii, że jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka i że na nim oparty jest umysł nieświadomy, a Albert Einstein już widzi, że jest pewny co do głupoty ludzi opartych na energii śmierci. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że zły człowiek ma w sobie złą energię i że ta zła energia utrzymuje się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa po to przyszedł na ziemię ażeby ludzi ostrzec przed wykonywaniem narzuconych słów. Ja wskazuję, że słowa są oparte na energii i że taką mamy w sobie energię jak słowa w mózgu. Człowiek narzucił słowa i znalazł się na złej energii i człowiek musi sam wyjść z tej złej energii. Żyjemy wiecznie i przychodzimy powtórnie na świat z dotychczasowym stanem swojego myślenia w mózgu. Nasza natura jest nienaruszalna i jest ona wieczna. Naukowcy którzy mówią, że mało znają gdyż tylko rzeczywistą energią widzą nienaruszalny stan energii opartej na słowach jej Stwórcy. Ja na to samo wskazuję w człowieku. Człowiek naruszył w sobie energię narzuceniem słów i sam musi z niej wyjść. Energia zajmuje się wykonywaniem naszych słów. Zła energia jest oparta na narzuconych przez nas słowach. Trzeba wyjść z tych słów zadających nam cierpienie i śmierć bo sami sobie to zrobiliśmy. Człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie widzi człowieka oszusta wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie które zrobiły go oszustem. Ogromna ilość ludzi nabyła przekonań opartych na kłamstwie na jakich chce wykonywać wolę ludzi. To stało się z psem Iwana Pawłowa. To moc energii jest tego przyczyną, gdyż słowa są oparte na energii. Człowiek przy pomocy kłamstwa uczynił zło i ma je naprawić. Ludzie narzucający słowa okradają ludzi z pieniędzy, a natura na to nie pozwala i trzyma w uzależnieniu od energii. Wszystkie nasze związki oparte na seksie nie opartym na miłości uzależniają nas od energii. Miłość jest oparta na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Energia wie kogo kochamy. Miłość jest naszą naturą i odczuwamy ją do wszystkich i do wszystkiego co jest w naturze, a kochanie to inne emocje i nasza natura wie jakie. Nie musimy nic w tym kierunku robić, ale jeśli zmieniamy myślenie to sami wprowadziliśmy siebie w stan niewiedzy.
Energia wykonuje nasze myślenie i jak narzucamy myślenie to robi nam zło. Trzeba przywrócić się na myślenie oparte na prawdzie i wtedy czujemy w sobie energię i wprowadźmy ją na usunięcie złej energii i powrót na wykonywanie naszego myślenia opartego na prawdzie. Wskazuję, że w stanie mózgu który nie zna słów energia wykonuje słowa jakie są w naturze mózgu i na niej nasza psychika jest szczęśliwa, a ciało zdrowe. Nie musimy szukać co jest dobre, a co złe, a tylko wypowiadać prawdę i wszystko reguluje się samo. Ludziom chorym trzeba pomagać i zanosić pieniądze do szpitali i innych pomagających ludzi, a nie dawać pieniędzy ludziom produkującym i kupującym broń do zabijania ludzi i ludziom którzy żyją jako pasożyty. Trzeba pomagać jak ktoś się zagubił, ale przywracaniem ludzi do wykonywania czynności dobra. Nie dawać pieniędzy dla ludzi czyniących zło. Człowiek czyniący zło posługuje się innym myśleniem jak myślenie do czynienia dobra i jest to myślenie oparte na kłamstwie.

                                                                                                    Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz