poniedziałek, 20 czerwca 2016

WYKONYWANIE WOLI ZŁOCZYŃCY UŚMIERCA ŻYCIE

W naturze wszechświata istnieje tylko energia życia. Wszystkie stworzenia na tej energii życia wykonują czynności. Te wykonywane czynności to wykonywanie Czyjejś woli. Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich żyją stworzenia są oparte na wykonywaniu woli Stwórcy. Poznałam odkrycia naukowe o mózgu i zobaczyłam, że mózg robi sprzeciw na wykonywanie narzuconych słów i że narzucone słowa wykonuje się na energii jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Napisałam o tym odkryciu ponad 3600 pism które wysłałam do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i zobaczyłam, że tych ludzi to nie obchodzi. Zatem ci ludzie posługują się myśleniem zadającym cierpienie i śmierć. Inne myślenie jak oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie, a na kłamstwie wykonuje się czynności zła, a na wykonywaniu czynności zła psychika cierpi a ciało umiera.
W naturze wszechświata wszystkie stworzenia wykonują czynności na woli ich Stwórcy, a w wyniku wypowiadania słów opartych na kłamstwie przez ludzi ludzie przeszli na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię z powodu wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to wykonywanie czynności zła na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim wykonuje się wolę kłamców. Kłamca to złoczyńca i na wykonywaniu woli kłamcy wykonuje się czynności zła. Zmieniona anatomia to wszystkie chore, cierpiące ciała i chora psychika od wykonywania czynności zła na wykonywaniu woli ludzi kłamców. To myślenie na jakim wykonuje się czynności zła zgadza się ludziom kościoła którzy namawiają stworzenia Boga do wykonywania woli ludzi. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i trzeba Go prosić ażeby nie cierpieć i umierać. Ja wskazuję, że ludzie kościoła namawiają na wykonywanie woli ludzi władzy, a ludzie władzy życia nie stworzyli. Psychika i ciało nie są stworzone przez ludzi i nie są stworzone na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim wykonuje się inną wolę jak oparta na myśleniu opartym na prawdzie wola Stwórcy. Nikt jeszcze nie znalazł w prawie ludzi decyzji opartych na prawdzie. Decyzje zapisane, że to prawo ludzi są oparte na kłamstwie, gdyż kłamstwem jest, że ludzie mają prawo do ludzi, do mienia jakie mają ludzie i do mienia jakie jest w naturze. Ludzie ustanawiający prawo to świadomi kłamcy, gdyż mają zapisane, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a ludzie są stworzeni na myśleniu opartym na prawdzie. Ja jestem dowodem na to, że jak się przyznałam, że wygrywam sprawy na myśleniu opartym na prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ludzie władzy i ja posługujemy się myśleniem i w naturze mózgu jest u ludzi takie same myślenie. Sędziowie opierają się na myśleniu i dopóki się nie przyznałam, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzę słowa złodzieja to Sędziowie się ze mną zgadzali bo mam wygrane wszystkie sprawy. Kiedy się przyznałam zostałam oskarżona o nieznajomość skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną i przesłałam na to dowód jakim jest wzór skargi kasacyjnej jaki dostałam od Sędziego NSA na szkoleniu. Napisałam, że znam skargę kasacyjną, ale robię na nią sprzeciw gdyż są w niej zapisane słowa o nakazie uznawania za prawo słów narzuconych przez ludzi władzy. Pisałam, że ludzie na wykonywaniu tych słów opartych na kłamstwie cierpią i umierają i są okradani. Do dzisiaj milczą. Jezusa za Jego wolę mówienia prawdy przybili do krzyża, a ja napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za opieranie się na myśleniu opartym na prawdzie to już lepsze. Nie miałam zamiaru przejść na wykonywanie woli złoczyńców.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa po to przyszedł na ziemię ażeby ludziom przekazać ażeby nie wykonywali myślenia opartego na kłamstwie bo na energii opartej na kłamstwie jest cierpienie i śmierć. W jakiego Boga wierzą miliardy ludzi świadczy milczenie na odkrycie, że mózg wykazuje sprzeciw na wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy a na moje odkrycie myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu pierwsi zrobili sprzeciw.
Złoczyńcy nauczyli się mówić, że są dobrze zachowującymi się i u nich dobre zachowywanie to wymuszać pieniędzy przy pomocy zaburzania psychicznego spokoju ludziom i zajmowania ich wynagrodzeń i kont bankowych. Zawodowo zaburzaniem psychicznego spokoju zajmują się firmy windykacyjne i komornicy.  Nie dali ludziom niczego, a przychodzą po pieniądze i mówią, że to zgodnie z prawem ludzi opartym na kłamstwie. William Szekspir ustami Hamleta też widzi, że złoczyńca potrafi się uśmiechać. Ludzie na myśleniu natury nie napadają na ludzi w celu wymuszenia od nich pieniędzy. Ludzie na myśleniu natury mają odczuwanie miłości do ludzi i nie oszukują przy pomocy uśmiechania się, że są dobroczyńcami. To co ludzie mają na wykonywaniu myślenia złych ludzi zapisanego jako ich inne prawo jak prawo Stwórcy to zmienioną anatomię na cierpiącą i umierającą. To wykonywanie słów złoczyńców zadaje cierpienie i śmierć. Na czele mienia Stwórcy stoją złoczyńcy posługujący się myśleniem którego wykonywanie powoduje, że psychika i ciało cierpi i umiera. Złoczyńca obiecuje dobro, a czyni zło. Ludzie wpłacili na emerytury, a ci co obiecali im dobro zajmują ich pieniądze uważając, że to oni decydują o pieniądzach jakie mają ludzie. Złoczyńcy przyznali sobie prawo do pieniędzy jakie mają ludzie i przysyłają im zawiadomienia, że zajęli ich wynagrodzenia, emerytury, konta bankowe i komornicy wyrzucają ludzi z domów jak ludzie nie mają pieniędzy na to co wymyślili ludzie władzy. Ludzie władzy wymyślili, że ludzie mają mieć pieniądze na to co oni wymyślili i jak nie mają to wymierzają im kary i wyrzucają z domów na ulicę. Ludzie władzy nic nie mówią jakie oni zarobili pieniądze na wykonywaniu czynności dobra. Nie mówią bo nie wykonują czynności dobra, a okradają z dobra. Dobrze, że mózg wykazuje zmienioną anatomię u złoczyńcy. Ludzie kościoła mówią, że to szatan namawia do wykonywania jego woli i że jest niewidzialny, a ja wskazuję, że to widzialni ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że szatan jest stworzony przez Boga a ja mówię, że szatan to człowiek w naturze oparty na myśleniu Boga, a przeszedł na myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego czyni zło stworzeniom Boga. Jezus wystąpił przeciwko tym szatanom narzucającym słowa i odkryłam, że mają oni zmienioną anatomię na psychopatów znęcających się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli złoczyńców.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz