czwartek, 9 czerwca 2016

ENERGIA ZABURZAJĄCA CZŁOWIEKA JEST OPARTA NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Wykonujący wolę jego Stwórcy mózg robi sprzeciw na słowa do oszukiwania. Systemy neurologiczne jakie Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami to systemy neurologiczne zajmujące się słowami do oszukiwania. Stwórca nas stworzył uczciwymi ludźmi opartymi na słowach opartych na prawdzie. Swoje brudny łapy wciągnęli na Stwórcę ludzie oszuści. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów, gdyż narzucane słowa są potrzebne do oszukiwania. Narzucający słowa to oszust, a wykonujący narzucane słowa to służący oszusta. Psychika i ciała ludzi są zaburzone energią opartą na słowach do oszukiwania utrzymującą się na zaburzonym mózgu słowami do oszukiwania. Ludzie władzy nie mają żadnego prawa do ludzi, a wymyślili, że mają. Tak jak napisałam wcześniej ażeby ludzie na otrzymane pismo z nakazem wykonywania woli człowieka zgłosili to do sądu, że to oszust który nie ma do nas prawa. To co zrobili ludzie władzy to nazwali słowa do oszukiwania prawem, a ludzie przyznali im prawo do siebie wykonywaniem słów oszustów. Nie ma ludzi którzy mają prawo do ludzi, a ludzie którzy mówią, że mają prawo do ludzi to ludzie posługujący się słowami do oszukiwania. Jezus wystąpił przeciwko założonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła z powodu wymyślenia przez tych ludzi słów do oszukiwania. Ludzie narzucający słowa oszukują ludzi przy pomocy narzucania słów, a jak człowiek się zgodzi to oszust z wykonującym słowa oszusta przechodzą na uzależniającą ich energię. To samo stało się z Iwanem Pawłowem i psem którego Iwan Pawłow oszukiwał. Fizjologowie I. Pawłow, a szczególnie K. Bykow odkryli Mechanizm wzajemnego oddziaływania kory mózgowej i narządów wewnętrznych, a ja odkryłam, że ten mechanizm jest oparty na energii opartej na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że to oszust z pozwalającym na oszukiwanie siebie wzajemnie na siebie oddziaływają i odkryłam, że na słowach opartych na energii jaka jest w naturze mózgu ludzie współpracują ze sobą. Odkryłam, że mamy energię opartą na słowach jakie są w naturze mózgu na jakiej ludzie ze sobą współpracują i odkryłam, że mamy energię opartą na słowach gdzie nie ma współpracy a jest uzależnienie od słów do oszukiwania. To uzależnienie od słów do oszukiwania odkryłam, że jest oparte na zaburzeniu psychiki. Prof. Leonid Wasiliew w jego książce pt. "Tajemnicze zjawiska psychiki" widzi to wzajemne oddziaływanie psychiki i wskazuje, że widzi też to Zygmunt Freud widząc dwie osobowości w człowieku. Odkryłam, że ta druga osobowość w człowieku jest oparta na słowach do oszukiwania i wykonywaniu słów do oszukiwania. Ludzie nie usłuchali swojego Stwórcy którego znamy jako Jezusa i nabyli w sobie drugiej osobowości opartej na narzuconych słowach jaką to osobowością jest człowiek który oszukuje i człowiek który wykonuje słowa narzucone przez oszusta. Na narzuconych zachowaniach i problemach jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele ludzie mają w sobie drugą osobowość na jakiej są umysłowo i psychicznie chorzy. Te "Tajemnicze zjawiska psychiki" o jakiej pisze Leonid Wasiliew to psychika oparta na słowach do oszukiwania. Tajemnice ma oszust. Nikt nie znajdzie na myśleniu Stwórcy jakie jest w naturze mózgu tajemnic. Ludzie władzy i kościoła mają tajemnice i te tajemnice są oparte na słowach do oszukiwania. Spowiedź i rozgrzeszania są oparte na słowach do oszukiwania. Ludzie wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu nie mają się z czego spowiadać. Dawno odkryłam, że energia oparta jest na słowach i że energia to psychika. Psychika na energii jaka jest w naturze nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Takie mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na energii i w naturze wszechświata jest tylko energia, Ta energia jaka jest w naturze to energia miłości oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzi wypowiadających słowa jakie są w naturze mózgu łączy odczuwanie energii miłości. To o tej energii miłości mówił Jezus, a nie jak piszą na obrazach z Jezusem ludzie, że Jezus jest miłością. Miłość jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa oparte na prawdzie o jakich Jezus mówił, że na nich nas stworzył, a ludzie kościoła i władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. To oszust nie wie co to jest prawda. Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę z zawartymi w niej treściami podświadomością, a podświadomość to energia natury. Ta energia natury nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że brak rozumu jest oparty na słowach do oszukiwania i wykonywaniu słów do oszukiwania. Mechanizm wzajemnego oddziaływania kory mózgowej na narządy wewnętrzne to mechanizm oparty na uzależniającej energii opartej na słowach do oszukiwania. Na tej uzależniającej energii występuje osobowość która oszukuje i która wykonuje słowa oszusta i znaleźli się oni na tych słowach z ich psychiką pod władzą energii opartej na słowach do oszukiwania. Ludzie w bankach pożyczający ludziom pieniądze pożyczają ludziom to co im ukradli ludzie władzy. Ludzie pożyczający pieniądze i wymuszający ich "oddawania" jak firmy windykacyjne i komornicy to ludzie żyjący z wymuszania pieniędzy jakie zostały ludziom ukradzione przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Ludzie władzy mają stąd pieniądze na broń do zabijania ludzi i naukę zabijania ludzi i naukę okradania ludzi. To stąd pochodzi uzależniająca energia oparta na słowach wymyślonych do oszukiwania ludzi.  Uzależnienie jest od energii opartej na słowach do oszukiwania i jest to uzależnienie od władzy, od wykonywania woli władzy, od zakochania, od różnych potraw, od alkoholu, od narkotyków, itp.  Alkohol nie powoduje złych zachowań, gdyż złe zachowania są oparte na narzuconych słowach w mózgu. Człowiek który ma drugą osobowość jest źle zachowującym się. Wskazuję, że tak jak współpracują ze sobą ludzie na słowach opartych na prawdzie i jak oszukują się na słowach opartych na kłamstwie, że te zachowania są oparte na systemach neurologicznych, Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z  nich zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja wskazuję, że to na tych systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi zachowaniami i problemami zmienione są odruchy człowieka na jakich ma zmienioną mowę ciała. Odkryłam, że zmieniona mowa ciała jest oparta na słowach do oszukiwania. Prezydent Miasta Elbląg przysłał mi wezwanie do zapłaty podatku od nieruchomości, a z powodu mojego nie wykonywania tego wezwania złożył sprawę do sądu, a sąd wydał nakaz wykonywania słów Prezydenta, a Komornik zajął moją emeryturę, a Zakład Ubezpieczeń wykonuje wolę oszusta. Napisałam do Sądu, że wnoszę o przysłanie mi dokumentu na prawo do wydawania mi postanowień przez Prezydenta Miasta, przez Sąd. przez Komornika i przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, gdyż ja mówię, że ci ludzie posługują się słowami do oszukiwania. Napisałam, że proszę o przysłanie mi dokumentu na to, że mój mózg, psychika i ciało funkcjonują na słowach tych ludzi którzy wydają mi nakazy wykonywania ich woli. Dodałam, że odkrycia naukowe dowodzą, że mózg jaki mam wykazuje narzucającego słowa że to oszust i że wykazuje wykonującego narzucane słowa, że to sługa oszusta, a ja wykonawcą woli oszusta nie chcę być i nie chcę mieć mózgu opartego na umysłowej chorobie i psychiki i ciała opartych na psychicznej chorobie.
Odkrycia zmienionego funkcjonowania człowieka mógł dokonać ktoś taki jak ja kto znał myślenie jakie zaburza mózg i zna myślenie na jakim oparty jest mózg, a przede wszystkim kto robi sprzeciw na słowa do oszukiwania. Zobaczyłam dwa umysły w mózgu oparte na dwóch rodzajach myślenia i dwie osobowości które mają dwa umysły w mózgu. Zobaczyłam te dwie osobowości u Sędziów u których wygrywałam wszystkie sprawy, a zatem zgadzali się z moim myśleniem i zobaczyłam, że znają też myślenie władzy kiedy przyznałam się, że na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu widzi się słowa jakimi posługuje się oszust. Po tym moim przyznaniu się wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja napisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to samo.
Wskazuję na zaburzenie mózgu słowami do oszukiwania i zaburzenie psychiki i ciała energią opartą na słowach do oszukiwania na jakich człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że wszystkie chore psychiki i wszystkie chore ciała są oparte na słowach do oszukiwania w mózgu. Wskazuję, że na energii opartej na słowach do oszukiwania człowiek ma zmieniona mowę ciała na danego rodzaju oszusta. Mowa ciała jest oparta na energii, a energia na słowach. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. To te zapisy widzi Zygmunt Freud w psychice którą nazwał podświadomością, a ja odkryłam, że ta psychika jest wyparta i stłumiona energią opartą na słowach do oszukiwania. Dawno piszę, że nasz Stwórca stworzył nas na słowach opartych na prawdzie, a tylko dwóm ludziom jacy w roku 2011 byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce zgadzało się myślenie na jakim stworzona jest nasza psychika i ciało. Widzę ludzi Obserwatorów u mnie jakimi są Genetycy, znawcy Anatomii, wybitny Fizyk z Japonii, ale maleńko tych przyzwoitych ludzi opartych na rozumie. Ludzie oszuści mówią, że ludzie są chorzy genetycznie, a ja mówię, że nie ma ludzi chorych genetycznie. Genetyka to energia oparta na rozumie i na tej energii nie ma chorób i nie ma wykonywania woli ludzi. Wola człowieka jest oparta na słowach do oszukiwania i mózg wykazuje tą osobowość opartą na woli człowieka, że to złoczyńca i wykonawca woli złoczyńcy.
Druga osobowość w człowieku oparta jest na słowach do oszukiwania. Druga osobowość jest oparta na wykonywaniu woli człowieka i ta wola człowieka jest oparta na słowach do oszukiwania. Druga osobowość w człowieku jest oparta na energii opartej na słowach do oszukiwania. Albert Einstein mówi, że energia na jakiej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę oparta jest na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty, a ja odkryłam, że ta głupota jest oparta na słowach do oszukiwania.  

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz