środa, 15 czerwca 2016

ŻYCIE OPARTE JEST NA ENERGII, A ENERGIA NA MYŚLENIU

Natura wszechświata to energia. Wszyscy w stanie w którym nie wypowiadaliśmy słów wykonywaliśmy czynności i nie wiedzieliśmy, że są one oparte na myśleniu. Teraz mamy odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Czynności wykonujemy na energii. W naturze wszechświata nic nie ma oprócz energii. Wszyscy w stanie natury wykonywaliśmy czynności na energii natury i nie wiedzieliśmy, że w mózgu mamy jakieś myślenie. Ja dokładnie nie pamiętam w którym roku odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, ale od roku 2000 zaczęłam o nim pisać. Pisałam do ludzi nauki, ale milczeli. Po jakimś czasie napisała do mnie z Instytutu Rolnictwa Pani Ewa Hamera, że byłoby na ziemi tak dobrze jak ja piszę, gdyby nie było polityków, prawników i mafii. W roku 2011 zareagowało dwóch Zastępców Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski. Każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism Ci Dyrektorzy napisali do mnie ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Instytucie w Paryżu w Centrum Badań Naukowych mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem ja uważam że my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać i że w stanie mózgu który nie zna słów nie było Prezydenta, nie było Sejmu i nie było reprezentantów ludzi wybranych jako Posłów. Napisałam, że ludzie wybierający swoich przedstawicieli nie mają prawa do świata ażeby wybierali swoich reprezentantów i że Posłowie mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem mają zmienioną w sobie energię. Napisałam, że oni muszą wypowiadać inne słowa skoro mają inną mowę ciała jak naturalną. Ci mądrzy Dyrektorzy napisali do mnie jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania, ale od czasu do czasu przysyłali pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to wykonywania przez ludzi czynności na myśleniu jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu, a nie na myśleniu narzuconym przez ludzi. Ludzie wykonują czynności na myśleniu władzy, a to nie jest myślenie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i mamy też odkrycie, że ludzie mają umysł nieświadomy na jakim są chorzy psychicznie. Pisałam do ludzi nauki, że psychika jest oparta na rozumie, a na myśleniu władzy jest to już inna psychika i jest to psychika psychopaty wymuszającego od psychiki wykonywania jego woli i że człowiek wykonujący narzucone myślenie przeszedł na energię na jakiej wykonuje narzucone myślenie i ta energia dokonuje uśmiercania jego życia, a zatem jest ofiarą ludzi wymuszających wykonywania narzuconych słów. Pisałam, że ta zmieniona anatomia jaką odkrył Neurobiolog Eric Kandel to zmieniona psychika i że przyczyną jej zmiany jest myślenie na jakim wykonuje się wolę człowieka. Ludzie wypowiadają słowa, a więc znają myślenie a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że w mózgu jest myślenie narzucone przez człowieka i że człowiek na tym narzuconym myśleniu funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich ma zmienioną psychikę, czyli energię. Anatomia to energia jaka jest w naturze człowieka i wszechświata. Pisałam, że ponad 2000 lat temu nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i stworzonym na nich przez ludzi organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Pisałam i również do ludzi kościoła, że oni mówią, że wierzą w Boga, a my na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wypowiadamy słowa Boga.
Zatem odkryłam, że w wyniku wykonywania przez ludzi czynności na myśleniu na jakim wykonuje się wolę człowieka w człowieku i we wszechświecie jest inna energia na jakiej wykonuje się myślenie narzucone przez ludzi i jest to zła energia. Przede mną widzi tą energię opartą na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Zatem odkryłam, że w stanie natury była tylko energia życia, a teraz jest energia śmierci i że na niej wykonuje się myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Ludzie władzy wymuszaniem uznawania za prawo myślenia opartego na kłamstwie narobili ludziom i we wszechświecie przerażającego zła. Jak ludzie nie wykonują pracy na myśleniu władzy to wydają im nakazy płacenia im podatków. Stwórca nam nie każe płacić podatków od mienia jakie stworzył, a ludzie oszuści nakazują stworzeniom Boga płacić im podatki od tego co stworzył Bóg. Ludzie władzy i kościoła wprowadzili przysięgę małżeńską, że będzie się kochać, a człowiek na przysiędze nie ma miłości. Na energii jaką ma w sobie psychopata narzucający słowa nie ma uczuć. Ludzie władzy pozamykali do więzienia młodych chłopców jeśli nie chcieli przyjść do wojska na naukę zabijania ludzi. Ludzie władzy mówili i mówią tym ludziom, że dla ich psychiki ich myślenie jest prawem. Zatem odkryłam, że zła energia jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi i że ci ludzie stali się ludźmi złymi na nabytej przez nich złej energii na narzuconym myśleniu. Ci źli ludzie spowodowali, że wszyscy ludzie wykonujący myślenie oparte na kłamstwie zachorowali psychicznie i mają chore ciała i na cmentarzach na całej ziemi leży pełno uśmierconych ludzi przez ludzi władzy i kościoła oraz wymiar sprawiedliwości nazywający myślenie oparte na kłamstwie prawem. Moje pisma wysyłam do ludzi w wymiarze sprawiedliwości i przekazuję ażeby nie popełniali samobójstwa jak Piłat, a zajęli się oszustami nazywającymi myślenie oparte na kłamstwie wymagając od nich naprawienia uczynionego ludziom i innym stworzeniom zła. Wskazuję, że Stwórca to robi uzależnieniem narzuconych słów od energii.

                                                                                                Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz