wtorek, 14 czerwca 2016

MYŚLENIE MĘDRCA WSZECHŚWIATA

Każdy z nas sobie myśli jak chce, ale jest coś co wykazuje stan osiągnięty przez człowieka na jego myśleniu. Tym czymś jest energia. Zatem moc nad nami ma energia. Niektórzy z ludzi mówią, że jest Bóg, a inni, że nie ma i każdy opiera się na swoim myśleniu. Ludzie się kłócą o to kto ma rację i najczęściej mówią, że nie ma wyjścia z myślenia i nie wiadomo jak jest prawidłowo. Każdy z nas ma możliwość poznania na czym funkcjonuje, co powoduje, że żyje, a co powoduje, że umiera, co powoduje, że kogoś kocha, a kogoś innego nie lubi, ludzie nie wiedzą dlaczego jedni ludzie wierzą w religię chrześcijańską, a inni w inną, jedni ludzi wybierają jako swojego przywódcę z jakieś partii nazywającej siebie "Prawem i Sprawiedliwością'", a inni jakichś innych przywódców myślących inaczej, ludzie mówią, że nawet kochają inaczej jak inni, itd. Jak ci ludzie wejdą w jakiś zaułek to idą do lekarza psychiatry ażeby im powiedział co z ich psychiką na tym ich myśleniu. Ja odkryłam, że psychika jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów i że ta psychika jest oparta na energii utrzymującej się na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że myślenie na jakim oparty jest rozum to myślenie oparte na prawdzie i jak człowiek wyjdzie z tego myślenia to jego psychika przestaje wiedzieć o co chodzi. Psychika która przestaje wiedzieć o co chodzi to psychika głupia, a psychika oparta na rozumie jest mądra. Mnie się zdarzyło wejść z myślącymi inaczej w związki i zorientowałam się, że trzeba jak najszybciej z tego wychodzić chociaż czasem jest trudno, a do tego zebrało się skutki wejścia w inne myślenie. Głupiemu z głupim jest dobrze, ale mądremu z głupim nie jest dobrze. Ludzie z każdej partii politycznej jak naciągną ludzi na ich wybranie to luksusowo sobie żyją i mówią tak jak nagrany Poseł Pan Jacek Kurski, że ciemnota to kupi. Ci ludzie mówią o ciemnocie o ludziach którzy przynoszą im pieniądze na luksusowe życie i jeszcze wydają im nakazy wykonywania ich woli i składania przysięgi, że będzie się ich kochać. Jak ludzie nie kochają tego komu przysięgli to mówią, że to nieuczciwy człowiek bo przysiągł, a nie kocha. Ja mówię, że ten kto oskarża jest nieuczciwy bo nigdy nie pokazał, że ma energię na jakiej się kocha. Energia na jakiej się kocha jest oparta na myśleniu Tego Kto ją stworzył, a nie na myśleniu tego kto wymusza, że ma się go kochać. Miałam do czynienia z pytaniem dlaczego nie kocham tego kto pytał, a odpowiedziałam, że nie wiem. Nie wiedziałam wtedy, że energia miłości łączy ludzi jeśli wypowiadają takie same słowa. Nauka zawsze była moją pasją i chciałam wiedzieć co jest powodem, że żyję, a co jest powodem, że jest mi źle i zaczęłam się przyglądać odkryciu wybitnego psychiatry opartemu na rozumie Zygmuntowi Freudowi. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością i odkrył, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Inni Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a zatem odkryłam, że psychika o jakiej Zygmunt Freud odkrył, że jest wyparta i stłumiona to psychika oparta na  rozumie. Pomyślałam, że ten kto ją wyparł musi być głupi. Popatrzyłam na odkrycia Alberta Einsteina który odkrył, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia i że zakrzywienie w energii jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i Albert Einstein pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Zrozumiałam że Albert Einstein widzi po energii o jakiej mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, że jest oparta na głupocie ludzi. Ja widziałam, że energia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów, a więc odkryłam, że to głupi ludzie mają w sobie wypartą i stłumioną psychikę opartą na rozumie. Miałam możliwość poznania myślenia ludzi którzy wyparli psychikę opartą na rozumie gdyż oni nazwali na ziemi swoje myślenie innym prawem jak oparte na rozumie. Występowałam przed sądami dla przychodzących do mnie po pomoc ludzi którzy wskazywali mi na przepis nazywany prawem ludzi, że zostali oskarżeni o nie przestrzeganie tego przepisu. Moi klienci mówili do mnie, że przyszli do mnie po pomoc dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja też nie rozumiem języka prawniczego i na szczęście bo byłabym głupia, ale mnie się nie zgadza to myślenie z moim myśleniem i jak wskazują mi ludzie o jaki przepis ich oskarżono to widzę słowa przy pomocy których ich okradziono. Odkryłam, że ten tajemniczy język ludzi władzy jest dlatego tajemniczy ażeby ludzie nie wiedzieli, że ich okradają. Ja nie spodziewałam się, że ludzie mogą być złodziejami, ale kiedy zobaczyłam, że wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych popatrzyłam na dane opublikowane w miesiącu styczniu 2005 roku przez gazetę "Rzeczpospolita", że w województwie warmińsko- mazurskim 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie, a w kraju ponad 99,5% ludzi przegrało, to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać i mówić, a wtedy zostałam oskarżona o nieznajomość tajemniczego myślenia ludzi władzy. Na to oskarżenie napisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Dochodzenia przeciwko mnie prowadzili kilka lat. Napisałam na to, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo, gdyż mówienie prawdy.
W roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem zrozumiałam, że ludzie którzy oszukują mają swoje systemy neurologiczne oparte na myśleniu do oszukiwania na jakich ludzie nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. Te systemy neurologiczne są oparte na tym tajemniczym myśleniu ludzi władzy o którym moi klienci mówili, że nie znają tego języka. Moi klienci jednak wiedzieli, że przy pomocy tego tajemniczego języka ich okradli. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli i zobaczyli, że nie mają z czego żyć, ale dodałam, że na oddziele ma też psychicznie chorych którzy kontrolowali tych którzy zachorowali po kontroli skarbowej. Widziałam że nie raz leżeli naprzeciw siebie w łóżkach. Jasnym dla mnie było, że to ludzie wydający postanowienia w sprawie ludzi i wykonujący postanowienia ludzi i że oni wykonywali te czynności na systemach neurologicznych na jakich zmieniła się ich anatomia na głupią. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na wykonywanych czynnościach na myśleniu do oszukiwania na jakim psychika stała się głupia. Człowiek to psychika i ta psychika ma oparcie w myśleniu jakie jest w naturze mózgu i Naukowcy odkryli, że to na rozumie. Szkoda, że nie żyje Zygmunt Freud gdyż powiedziałabym mu, że psychika jaką odkrył oparta jest na rozumie a wyparł ją człowiek, który nie ma rozumu i że ten człowiek który nie ma rozumu posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie przy pomocy którego psychikę oszukuje. Zatem odkryłam, że w wyniku przejścia ludzi z opierania się na rozumie Stwórcy na myślenie wybranych przez nich przywódców nabyli głupoty.
Coś powoduje, że człowiek jest mądry lub nabywa głupoty skoro zrobił się głupi. Odkryłam, że tym czymś jest energia. Odkryłam, że energia w każdym momencie wykazuje stan osiągnięty przez człowieka w wyniku myślenia.
Człowiek, który ma rozum widzi, że wszystko w naturze jest doskonałe. Naukowcy mówią, że Stwórca być kiedyś znudzony tym, że wszystko działało w doskonały sposób. Odkryłam, że taki stan był we wszechświecie do czasu w którym ludzie nie wypowiadali słów.  Teraz na wypowiadanych przez ludzi innych słowach jak oparty jest rozum mamy pełno różnego rodzaju głupich ludzi. Tysiące lat temu kiedy Starożytni Egipcjanie wybudowali Sfinksa na zwierzęcej podstawie z ludzką rozumną twarzą też musieli być głupi ludzie skoro uznali, że trzeba wybudować potężnego człowieka z zaznaczeniem, że to energia oparta na rozumnej twarzy. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja po odkryciu Alberta Einsteina energii opartej na głupocie ludzi wiem, że ta energia jaką wytworzyli ich uśmierciła razem z przebudowaną Atlantydą na energię opartą na braku rozumu. Wierzę w przekazy, że Atlantyda była kiedyś rajem na ziemi.
Istnieje myślenie i jego przekład na energię. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że zapisy pochodzące od ludzi to też przekład na czynności organizmu i że jest to przekład na inną energię jak energia życia.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz