czwartek, 16 czerwca 2016

NARZUCONE SŁOWA WYRAŻAJĄ WOLĘ CZYNIENIA ZŁA

Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te narzucone słowa są oparte na woli czynienia zła. Odkryłam, że słowa jakie są w naturze mózgu są oparte na woli czynienia dobra i że dlatego mózg wykazuje sprzeciw na wolę czynienia zła. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że one są oparte na woli czynienia zła. Odkryłam też, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu są oparte na woli czynienia dobra.
Odkryłam, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że to człowiek zadający cierpienie i śmierć. Odkryłam, że słowa zapisane jako prawo ludzi i prawo różnych religii to słowa oparte na woli czynienia zła. Od pierwszego dnia w którym zobaczyłam program z przyznania Nagrody Nobla dla Neurobiologa Ericka Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności napisałam, że to od wykonywania czynności zła. Systemy neurologiczne o jakich Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami to systemy neurologiczne oparte na woli czynienia zła. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami a inne ze sobą współpracują, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie mają wolę czynienia dobra, a na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach ludzie mają wolę czynienia zła. Wola czynienia dobra, a wola czynienia zła to inna energia i ta inna energia jest oparta na innych słowach.
Wszyscy w swojej naturze mamy systemy neurologiczne oparte na woli czynienia dobra, a z nabycia na narzuconych słowach mamy systemy neurologiczne oparte na woli czynienia zła. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela pokazuje, że anatomia zmieniła się u człowieka który wykonuje czynności zła. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu opartych na woli czynienia zła. Zmieniona anatomia to anatomia psychopaty znęcającego się na psychice. Odkryłam, że inne prawo ludzi jest oparte na słowach do zadawania cierpienia i że ci ludzie mają zmienioną anatomię na psychopatów. Odkryłam, że ludzie wykonujący słowa psychopatów cierpią i umierają bo wykonywanie woli psychopaty zadaje cierpienie i śmierć. Prawo ludzi oparte jest na innych słowach jak są w naturze mózgu i ci ludzie wymyślili słowa do znęcania się na psychice bo w naturze mózgu nie ma słów do znęcania się na psychice. Ci źli ludzie wymuszają od ludzi wykonywania ich słów, a jak ludzie nie mają już pieniędzy ażeby im dawać to zajmują wszystkie ich źródła przychodów i jak nie ma co im zabrać to wyrzucają ich z domów. Komornicy oparci na woli czynienia zła wydają postanowienia nakazujące ludziom wykonywać wolę władzy i sądy wydają nakazy wykonywania woli ludzi wymuszających wykonywania narzucanych przez nich słów.
Odkryłam, że w słowach opartych na kłamstwie zawarta jest wola uczynienia zła człowiekowi którego się okłamuje. Odkryłam, że jeśli człowiek wyraża zgodę na wykonywanie słów przy pomocy których się go oszukuje to narzucający słowa śmieje się z niego, że dał się oszukać i widać to jak Poseł Pan Jacek Kurski mówi, że ciemnota to kupi. Tak w wielu domach kłamcy wyśmiewają swoich małżonków, a nawet swoje dzieci, rodziców mówiąc, że są ciemni. Oni tak mówią bo wiedzą, że ich oszukują, a tego kogo oszukują nazywają ciemnym. Ja odkryłam, że ażeby być ciemnym to trzeba zgadzać się na wykonywanie woli oszusta. Odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek który oszukuje i który wykonuje słowa oszusta. Oszust namawia na wykonywanie jego słów a później wyśmiewa tego kto wykonuje jego słowa, że jest ciemny. Ja odkryłam, że ten wykonujący słowa oszusta nabył ciemnoty na wykonywaniu słów oszusta i oboje mają zmienioną anatomię na systemach neurologicznych opartych na woli czynienia zła. Ażeby zgodzić się na wykonywanie słów oszusta trzeba zgodzić się na wykonywanie czynności zła. Tak zgodziła się ogromna ilość ludzi wykonywać czynności zła na wymyślonych słowach przez ludzi oszustów, którzy swoje słowa nazwali prawem dla stworzeń Boga. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a namawiają do wykonywania słów oszustów jakie stworzeniom Boga zadają cierpienie i śmierć. Na moim Blogu pokazują w tej chwili i od długiego już czasu, że ponad 99.99% ludzi ma wolę czynienia zła. Ja wiem, że dopóki nie odkryłam, że ludzie władzy czynią ludziom zło to na moim Blogu byli ludzie z ponad stu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam wiadomości, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Nie ma ponad 99,99% ludzi opartych na woli czynienia zła i widać ich w warunkach wojny, że z narażeniem życia ukrywali np. Żydów których złoczyńcy postanowili zamordować. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze a powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję na tych ludzi potworów, że funkcjonują na złej energii na jakiej mają emocje nienawiści do ludzi którym czynią zło.
Wskazuję na piękne emocje miłości jakie odczuwa się na Koncertach Chopinowskich, na koncertach Vitasa, U2, muzyki Beethovena, Mozarta i bardzo wielu innych ludzi i na konkursach tańca. Wskazuję na łzy w oczach wspaniałego tancerza Jacka Jeschke i Ani Karczmarczyk kiedy tańczą dla chorej koleżanki Ani Karczmarczyk. Wskazuję na emocje jakie mają ci dobrzy ludzie, że są to emocje miłości. Film z Amadeuszem Mozartem w którym pokazuje się zazdrosnego o talent Mozarta człowieka który zleca mu wykonanie marszu żałobnego pokazuje bandytę zlecającego wykonanie emocji uśmiercających Mozarta. Musimy patrzeć na to co wykonujemy ażeby nie było oparte na energii śmierci. Wszyscy wypowiadamy słowa a inne wypowiadają ludzie którzy postanowili czynić ludziom i innym stworzeniom zło. Ci ludzie wypowiadający inne słowa często zazdroszczą ludziom talentów jak to widać na filmie z Amadeuszem Mozartem i jak widać jak ludzie władzy wywieźli na śmierć do Katynia ludzi nauki, inżynierów i innych mądrych ludzi. Wskazuję, że w naturze mózgu wszyscy mamy rozum i na nim wykonujemy doskonałe czynności. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam, że od wykonywania przez psychikę słów opartych na woli czynienia zła. Miałam klientów którzy mówili, że jak pukają do ich drzwi ludzie z organów skarbowych to wypuszczają na nich groźne psy, a ja mówiłam, że dobrze robią i że te psy nie są groźne, ale czują człowieka złego. Jak ludzie z organów skarbowych pytali mnie o adres człowieka o którym mówili, że prowadzą wobec niego postępowanie egzekucyjne to mówiłam, że nie podam adresu bo chcecie tym ludziom zrobić zło i że my w naturze mózgu nie mamy słów do czynienia zła.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz