poniedziałek, 20 czerwca 2016

GENETYKA TO EMOCJE MIŁOŚCI

Naukowcy odkryli że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje miłości. Te emocje miłości widać u ludzi wypowiadających słowa jakie są w naturze mózgu i widać u zwierząt tulących się do siebie. Ludzie kościoła mówią, że Bóg jest miłością i przebacza, a ja odkryłam, że człowiek też jest miłością na słowach Boga i jeśli naprawi się uczynione mu zło to on przebacza. Odkryłam, że jeśli człowiek nie naprawia uczynionego zła to funkcjonuje na energii na jakiej nie ma miłości. Odkryłam, że nie ma miłości człowiek który czyni zło. Człowiek który czyni zło nie ma uczuć. Odkryłam zatem, że zmieniły się emocje u człowieka który czyni zło. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a ja mówię, że uczuć nie można się zrzec, a nie ma się uczuć jeśli robi się komuś zło. Zło się robi zadawaniem cierpienia uczuciom i to cierpienie zadają uczuciom ludzie narzucający słowa nieznane psychice. Znane psychice słowa to słowa na jakich oparty jest rozum. To na rozumie psychika ma uczucia miłości. Źli ludzie narzucają słowa psychice ażeby zrobiła się sługą złoczyńcy. Jak człowiek zgodzi się wykonywać słowa złoczyńcy to cierpi i umiera. Ludzie złoczyńcy uczą psychikę zabijania ludzi a to powoduje zabijanie uczuć w człowieku. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy a wielu psychologów tłumaczy ich psychice, że to ładnie za złoczyńców oddawać życie. Psychika jest oparta na energii życia i cierpi i umiera od nauki słów do zadawania cierpienia. Psychika która nauczyła się słów do zadawania cierpienia zachorowała na schizofrenię. W filmie "Piękny umysł" widzimy schizofrenika który ma piękny umysł, a jest również psychicznie chory na wprowadzonych do mózgu słowach do czynienia zła. Schizofrenik ma dwa umysły. U ludzi można zobaczyć dyplomy z nadanymi im stopniami naukowymi ze specjalizacją od zachowań, a jak się pozna przekonania oparte na tych zachowaniach to są to złe zachowania. Ludzie otrzymują dyplomy z nauki złych zachowań. Naukowcy odkryli że mózg robi sprzeciw na narzucone zachowania, a ja odkryłam, że człowiek jest na nich umysłowo i psychicznie chory. Ludzie którzy stoją na czele mienia Stwórcy to źle zachowujący się ludzie i oni wprowadzają do szkół naukę ich zachowań na jakich ludzie robią się źle zachowującymi się. Ci źle zachowujący się ludzie obejmują stanowiska urzędników na których wykonują czynności wymuszania od ludzi wykonywania myślenia źle zachowujących się ludzi. Skutek jest taki, że Albert Einstein po energii opartej na sposobach myślenia ludzi pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że na tej energii opartej na sposobach myślenia ludzi ludzie mają zmienioną anatomię na źle zachowujących się ludzi. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a co znaczy, że chcieliby mieć ciało z odruchami dobrze zachowującego się człowieka, ale dobrze zachowujący się człowiek nie wydaje decyzji ludziom i nie wymusza od nich wykonywania woli ludzi. Odkryłam, że na wykazywanych przez mózg narzuconych zachowaniach i wykonywaniu tych zachowań ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych jakie wykazują ich źle zachowującymi się ludźmi. Źle zachowujący się ludzie to ludzie wymuszający wykonywania myślenia opartego na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek jest źle zachowującym się. Odkryłam zatem, że mózg robi sprzeciw na złe zachowania i wykazuje człowieka źle zachowującego się, że wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Jak odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie którzy wypowiadają te słowa usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którym się zgadzało odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Ludzie władzy i kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ja wskazuję na genetykę, że jest oparta na rozumie Tego Kto ją stworzył i że jest zmieniona na słowach kłamców którzy mówią, że mają prawo do genetyki. Wskazuję, że genetyka jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na tej energii oparte są emocje miłości i życie. Wskazuję, że zmiany w człowieku są oparte na narzuconym myśleniu w mózgu i że człowiek na tym myśleniu nie ma uczuć i ma odruchy źle zachowującego się człowieka. Wskazuję, że genetyka jest niezmienna gdyż człowiek nie zmienił swojej natury, a natura wykazuje go na narzuconym myśleniu jako drugą osobowość która na złych zachowaniach jest umysłowo i psychicznie chora. Druga osobowość w człowieku nie ma uczuć i jest źle zachowującą się i dlatego zachorowała psychicznie.

                                                                                                   Barbara Paul
                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz