sobota, 11 czerwca 2016

DO BOGA MOŻNA BY MIEĆ PRETENSJE, GDYBY WYPOWIADAŁO SIĘ TYLKO JEGO SŁOWA I CIERPIAŁO, A TAK NIE JEST

MÓZG I ENERGIA ZE SŁÓW OPARTYCH NA KŁAMSTWIE ZBUDOWALI DRUGĄ OSOBOWOŚĆ W PODŚWIADOMOŚCI KTÓRA JEST ZŁOCZYŃCĄ

Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i do Niego trzeba się modlić jak nie chce się cierpieć, wielu lekarzy mówi, że ciało się Bogu nie udało, aktor Jerzy Zelnik mówi, że świat powinien mieć wyrzuty sumienia, wielu ludzi mówi, że nie ma Boga, a ja mówię, że wszyscy ludzie oskarżający Stwórcę posługują się innym myśleniem jak Stwórca. Ażeby Kogoś oskarżać to trzeba mieć do tego podstawy, a ci ludzie nie mają. Wszyscy widzimy że ludzie na całym świecie bez względu na kolor skóry czują tak samo i zwierzęta czują tak samo. Wszyscy wypowiadamy słowa, a mózg wie które są inne jak te na jakich człowiek jest stworzony. Ja nie znałam jeszcze odkryć naukowych jak występowałam przeciwko zapisom prawa z powodu cierpienia na nich ludzi. Ja pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i również kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu ustanowionego prawa i to nikogo nie obchodziło. Pisałam, że w encyklopediach jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a ustanowione prawo mówi, że umowa to wykonywanie woli narzucającego słowa i to nikogo nie obchodziło. Ja piszę około 20-lat prawie codziennie o odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i odkryciu naukowym które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym i to nikogo nie obchodzi. Ja piszę, że ludzie władzy okradają jednych ludzi i dają pieniądze innym ludziom i sobie i ludziom kościoła i że za zabrane ludziom pieniądze kupują broń do zabijania ludzi i to nikogo nie obchodzi. Ja piszę na podstawie odkryć naukowych, że narzucający słowa ma zmienioną anatomię na psychopatę i to nikogo nie obchodzi. Tego nie widzą ludzie rzucający oskarżenia na Boga i nie widzą czegoś tak wstrętnego jak świadome budowanie obozów śmierci i mordowanie w nich ludzi przez ludzi. Niektórzy z ludzi mówią jak Bóg mógł na to pozwolić, a ja wskazuję na ludzi, że to oni wołają, że chcą wykonywać wolę ludzi. Ta wola ludzi oparta jest na kłamstwie i czy tego ludzie oskarżający Boga nie widzą, że ludzie władzy wszystko co Boga sobie przywłaszczyli i mordują ludzi na wojnach o to kto więcej ukradnie. Ludzie mówią, że mają prawo do jakichś terenów zajmowanych przez inne kraje, a ja pytam jak nabyli tego prawa poza mordowaniem ludzi kiedy bili się kto więcej ukradnie. Świat należy do Tego Kto go stworzył. Myślenie w naszych mózgach i mózgach zwierząt to myślenie Tego Kto nas stworzył. Mózg wykazuje inne myślenie, że jest do rozbieżnych celów, a kim są ludzie którzy to ukrywają, Stwórca tak skonstruował człowieka, że jest tym jakie słowa wypowiada. Mózg każdą pojedynczą decyzję wie na jaki umysł zakwalifikować i na jaką energię. Czy widać kogoś po za mną zainteresowanego wykazywaniem przez mózg sprzeciwu na narzucone słowa? O tym odkryciu naukowym przeczytałam w roku 2004 i napisałam o nim do ludzi nauki około 3600 pism i oni milczą. Ludzie kościoła mówią o Bogu i milczą na moje wskazywanie na odkrycie naukowe, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ja pokazuję, że zdrowie i życie są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i wszyscy milczą, a Ministerstwo niby Zdrowia na moje wskazywanie na odkrycie naukowe, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach uśmiercają ciało przysłali mi odpowiedź do spamu. To pozdrowienia takie same jak przysłali mi w roku 2013 kiedy usunęli Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycia. Albert Einstein już kilkadziesiąt lat temu pisze, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Cóż można powiedzieć o takich ludziach jak nie to, że to mordercy.
Energia wykonuje myślenie. Energia o jakiej Albert Einstein mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach to energia śmierci. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu nie są mordercami tylko czują miłość do ludzi i innych stworzeń. Morderca jest oparty na swoich słowach. Człowiek który zabiera drugiemu człowiekowi pieniądze to złoczyńca. Człowiek który zabija ludzi to morderca, a ludzie dają pieniądze na szkolenie ludzi na morderców i dają swoje dzieci na naukę mordowania ludzi. Dlaczego tych miliardów ludzi wierzących w Boga nie ma przy odkrytym przeze mnie myśleniu Boga? Musiałam i to odkryć, że to są inni ludzie oparci na innym myśleniu na jakim są złoczyńcami. Złoczyńca ma złe emocje na myśleniu opartym na kłamstwie. Dobroczyńca ma dobre emocje na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie narzucający słowa kpią sobie z ludzi przy pomocy oszukiwania ich i śmieją się z nich, że są ciemnotą przynoszącą im pieniądze i wykonującą ich słowa do oszukiwania.  Ludzie w okresie Starożytności wiedzieli, że jak ktoś zachorował to znaczy, że zrobił komuś coś złego, gdyż przekazy mówią o ludziach zajmujących się uzdrawianiem, że mówili że jeśli krzywda nie została naprawiona to wyleczenie nie jest możliwe. Dzisiaj mamy prawie wszystkich chorych ludzi bo mówią, że dla nich prawem są słowa ludzi którzy robią zło. Ludzie na wykonywaniu słów do czynienia zła robią sobie zło. Mamy na ziemi wielki szpital psychiatryczny i cmentarzysko oparte na przejściu ludzi na wykonywanie myślenia kłamców.
Kłamca to złoczyńca i natura go odrzuca. Ludzie inni jak naturalni oparci są na swoich słowach. Ludzie którzy przeszli na wykonywanie woli ludzi są przebudowani na złodziei i bandytów. Człowiek wykonujący wolę człowieka to druga osobowość w podświadomości która jest złoczyńcą. Druga osobowość jaką jest człowiek złoczyńca powstała z myśli opartych na kłamstwie otrzymanych przez mózg od człowieka. Człowiek wykonujący wolę człowieka to złoczyńca. Wola człowieka jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie na którym wykonuje się czynności zła. Druga osobowość w człowieku która jest złoczyńcą oparta jest na myślach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Ludzie te myśli wymyślili i na nich są drugą osobowością w podświadomości, która jest umysłowo i psychicznie chora.
 
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz