środa, 22 czerwca 2016

LIKWIDOWANIE ENERGII ZADAJĄCEJ CIERPIENIE I ŚMIERĆ

W stanie natury wszyscy ludzie mieli w sobie tylko energię życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Zła energia pojawiła się we wszechświecie od ludzi którzy wymyślili słowa do oszukiwania ludzi. Odkrycia naukowe pozwoliły mi zauważyć, że ludzie którzy wymyślili słowa do oszukiwania mają te słowa w mózgu i na nich zmienioną anatomię na złoczyńcę. Odkrycia naukowe pozwoliły mi zauważyć, że człowiek stał się cierpiącym w wyniku wydanej przez niego decyzji o wykonywaniu słów kłamcy. Odkryłam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że to wypowiadane przez tych ludzi słowa oparte na kłamstwie. Ludzie kłamcy, a zarazem złoczyńcy zareagowali na to moje odkrycie usunięciem z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora którzy reagowali na moje odkrycia, oraz spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania.
Odkryłam, że narzucone przez ludzi kłamców myślenie i wyrażenie przez ludzi zgody na wykonywanie tego myślenia zakrzywiło w człowieku energię na jakiej ludzie odczuwali miłość  do innych ludzi i do innych stworzeń i na jakiej ciała ludzi były zdrowe.
Odkryłam, że ciała ludzi są oparte na równowadze w energii, tak samo jak widzi, że jest w naturze wszechświata Albert Einstein.
Odkryłam, że do zakrzywienia energii w człowieku doszło w wyniku pojawienia się w mózgu drugiego umysłu opartego na narzuconych słowach przez człowieka. Odkryłam że złoczyńca to człowiek który ma w mózgu wymyślone przez niego słowa oparte na kłamstwie na jakich chce ażeby ludzie jego wolę wykonywali, a nie swojego Stwórcy. Ludzie kościoła zamiast mówić do ludzi że mają naprawić wyrządzoną krzywdę temu komu ją wyrządzili to mówią, że ludzie mają prosić Boga ażeby oni nie cierpieli, a ten komu wyrządzili krzywdę niech sobie cierpi. Nie wszyscy księża tak mówią, ale jest ich bardzo maleńko. Jak ludzie w Jasienicy mówili o księdzu Wojciechu Lemańskim, że jak nie maja pieniędzy to Wojciech Lemański od nich nie chce, to władze kościoła go zwolnili. Wspaniałego księdza możemy zobaczyć w Irlandii jak śpiewa przepięknym głosem dla nowożeńców.  Stan ludzkich mózgów i na nich energii to aktualny stan ludzi. Energia jaka jest w człowieku odzwierciedla myślenie jakie jest w mózgu. W stanie mózgu który nie zna słów energia odzwierciedlała myślenie jakie jest w naturze mózgu. Odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Ja odkryłam, że takim samym przekładem myślenia na czynności organizmu jest myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka i wykonywanie tego myślenia ale na to moje odkrycie milczą ludzie nauki. Ja wskazuję na zmienioną anatomię na psychopatę na myśleniu opartym na kłamstwie i wskazuję na zmienioną anatomię na cierpiącą na wykonywaniu słów psychopaty, a ludzie nauki milczą. To milczenie ma swoje źródło w tym, że psychopaci dają pieniądze zdobyte ze znęcania się na psychice. Milczy tak większość z ludzi z powodu otrzymywania pieniędzy od psychopatów. Psychopaci usuwają ze stanowisk ludzi nieposłusznych im.
Psychika jest stworzona na słowach jakie są w naturze mózgu i na nich jest wolna, a ciało zdrowe. Ciało oparte na słowach jakie są w naturze mózgu to odruchy inteligentnego człowieka oparte na wspaniałych emocjach. Ażeby czuć te emocje trzeba też takie mieć. Do zmienionej psychiki doszło w wyniku narzucenia słów przez kłamców i ta zmieniona psychika jest o energię opartą na kłamstwie. Do zmienionej psychiki doszło też u ludzi którzy wykonują słowa kłamców, a tutaj mamy przerażający stan ludzi bo psychopaci wymuszają od wszystkich ludzi uznawania ich opartego na kłamstwie myślenia za prawo. Na ziemi widzimy, że jest wykonywanie woli ludzi, a psychika jest oparta na wykonywaniu woli jej Stwórcy. Na wykonywaniu woli ludzi mamy do czynienia z inną energią i jest to energia oparta na kłamstwie w której nie ma uczuć. Psychika która nie ma uczuć to psychika psychopaty. Człowiek który wymusza wykonywania myślenia opartego na kłamstwie to psychopata. Wymuszanie to stosowanie przemocy na psychice. W mojej pracy widziałam wspaniałe przedsiębiorstwa z dobrymi wynikami gdzie dobrze żyło się ludziom i widziałam, że ogłoszenie przez Ministra Finansów wtedy Pana Leszka Balcerowicza, że Państwo postanawia oszukać ludzi którzy wzięli kredyty na roczne oprocentowanie, że jest miesięcznym i te przedsiębiorstwa wybudowane za setki milionów stoją w ruinie, a ludzie na zasiłkach dla bezrobotnych. W prowadzonych przeze mnie firmach ludzi którzy prowadzili swoją działalność widziałam, że były to wspaniale prowadzone firmy które często zatrudniały około stu pracowników, że po kilku latach ich pieniądze przeszły do budżetu państwa a moi klienci znaleźli się albo na leczeniu u psychiatrów albo leżeli na onkologii. Nazwiska moich klientów widziałam na listach u komorników z wystawionymi ich mieszkaniami do licytacji i nikogo nie obchodziło, że mieli  dzieci. Widziałam, że bierze się kredyty np. 100.000,00 zł a spłaca 200.000,00 a banki dalej nazywają ludzi dłużnikami. Widziałam, że tak jest z powodu zmiany decyzji o oprocentowaniu kredytu, a zmienia decyzję oszust. Celem oszusta jest okradzenie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, a ja odkryłam, że to złodziej ma rozbieżne cele z uczciwym opartym na słowach jakie są w naturze mózgu. Poznałam myślenie nieznane naturze, że jest nim myślenie do okradania i zabijania ludzi. Pisałam do ludzi władzy i do sądów, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia zapisanego, że to prawo ludzi, ale nie znalazłam nikogo kogo by to obchodziło. Postanowiłam napisać do ludzi kościoła, że nie jest tak jak mówią ludzie kościoła, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, gdyż ludzie cierpią od wykonywania myślenia opartego na kłamstwie narzuconego przez ludzi. Nikogo nie znalazłam ażeby to go obchodziło i to mimo to, że pisałam, że rozgrzeszanie jest z innych słów jak słowa Boga.

Napisałam już dużo na temat ludzi narzucających słowa oparte na kłamstwie, a odkryłam też jak wyjść ze złej energii, gdyż są ludzie którzy nie chcą wykonywać słów kłamców, a oni stosują przemoc jak Iwan Pawłow na psie. Widzimy, że w psie zmieniła się energia na wykonującą słowa kłamcy narzucającego słowa jakim był Iwan Pawłow. Iwan Pawłow za to znęcanie się na psie otrzymał Nagrodę Nobla. Nie przyczyniło się to odkrycie dla dobra ludzi, a wręcz odwrotnie, gdyż mamy na całym świecie ustanowione prawem narzucone słowa przez kłamców. Stwórca reaguje na kłamców zmienioną anatomią na jakiej odczuwają swoje złe emocje na jakich nienawidzą ludzi. Człowiek który oszukuje drugiego człowieka wyraża tym nienawiść do niego. Na słowach Stwórcy mamy emocje miłości i kochamy innych ludzi i inne stworzenia. Człowiek odczuwa emocje do człowieka z którym ma mieć dzieci. Stwórca wszystko opracował jak ma być. W naturze wszechświata jest porządek. Ten porządek zaburzyli ludzie kłamcy którzy dla psychiki nazwali prawem słowa oparte na kłamstwie i żyją sobie bogato za ukradzione ludziom pieniądze i za zabrane ludziom pieniądze produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Zabija ludzi człowiek który nienawidzi ludzi. Znęca się nad psychiką człowiek który nienawidzi. Znęcają się nad zwierzętami ludzie którzy ich nienawidzą. Zwierzęta nie zrobiły nic złego ludziom, a ludzie pozamykali je w pomieszczeniach w których nawet nie mogą się obrócić i zabrali im wolność zamykając je w ogrodach zoologicznych..
Podstawową czynnością w celu przywrócenia się do prawidłowego stanu jest wypowiadanie słów opartych na prawdzie. Zmarły niedawno ksiądz Jan Kaczkowski był chory na glejaka mózgu. Widzieliśmy, że wypowiadał piękne słowa, ale mówił, że to jeszcze nie wszystko. Zadzwoniła do mnie Kobieta z Instytutu Medycyny i m.in. pytała czy chodzi tylko o nie wypowiadanie kłamstwa i powiedziałam, że tak. Zarówno Janowi Kaczkowskiemu jak i Kobiecie która dzwoniła do minie z Instytutu Medycyny na pewno chodziło o złą energię jakiej nabyliśmy na myśleniu opartym na kłamstwie.
Otóż jest tak, że jeśli wypowiadamy tylko słowa oparte na prawdzie to wyraźnie czujemy energię reagującą na te słowa. Ta energia musi powrócić do jej naturalnego stanu opartego na równowadze. Nasza psychika i ciało utrzymują się na równowadze w energii i zakrzywiły się w wyniku narzuconego myślenia. Cierpienie i śmierć są oparte na tej zakrzywionej energii opartej na narzuconych słowach. Jeśli doszliśmy do stanu, że czujemy energię reagującą na nasze słowa to trzeba wypowiadać, że nie wykonuję słów opartych na kłamstwie. Zła energia jest oparta na wykonywaniu słów opartych na kłamstwie. Czynności wykonujemy na energii i na wykonywaniu kłamstwa na złej energii. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja do tego dodaję, że są to czynności oparte na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim człowiek wykonuje czynności zła. Nie należy wymuszać od energii wykonywania naszych słów, że nie wykonujemy słów opartych na kłamstwie bo naruszymy chorobę. Energia wie czy jest prawdą, że nie wykonujemy słów opartych na kłamstwie i my to odczujemy że ona wie.
Życzę powrotu na energię życia i szczęśliwe emocje jakie są naturalnymi dla naszej psychiki i naszego ciała.
 
                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz