poniedziałek, 13 czerwca 2016

PRZEJŚCIE CZŁOWIEKA Z FUNKCJONOWANIA NA ROZUMIE NA BRAK ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ciało jest oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a co znaczy, że energia na jakiej oparte są emocje nie istnieje bez rozumu.
W wyniku wypowiadania przez ludzi słów ciało przeszło na funkcjonowanie na nabytym w mózgu drugim umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zajmujących się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami człowiek przeszedł na funkcjonowanie na braku rozumu. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie funkcjonowali na rozumie swojego Stwórcy a teraz przeszli na funkcjonowanie na myśleniu wybranych przez siebie przywódców na umysł oparty na braku rozumu. Psychika i ciało na tym braku rozumu przeszły na funkcjonowanie oparte na umysłowej chorobie. Bardzo trudno jest znaleźć człowieka który nie mówiłby, że wykonuje wolę ludzi. Przedstawiam zatem moje odkrycie, że człowiek z wykonywania woli Stwórcy opartej na rozumie przeszedł na wykonywanie woli ludzi opartej na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na braku rozumu bo anatomia jest oparta na rozumie. Teraz ludzie wykonują czynności na myśleniu władzy.
Przedstawiam, że energia oparta na rozumie Stwórcy to energia życia, a w energii opartej na wykonywaniu woli ludzi nie ma życia. Albert Einstein też widzi po energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że człowiek przeszedł z umysłu opartego na rozumie na jakim człowiek jest mądry na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek jest głupi. Na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów ludzie idą do szpitali i zakładów psychiatrycznych albo chodzą po ulicach i nie wiedzą dokąd idą i nie wiedzą co robią i co ich czeka.
Ludzie mało, że sami przeszli na brak rozumu to jeszcze zwierzęta wciągnęli i pozostałą przyrodę.
Ludzie wprowadzili na ziemi inwestycje oparte na braku rozumu na jakich wprowadzili cały świat na funkcjonowanie oparte na braku rozumu i Naukowcy mówią, że świat pędzi na tej energii nieznanego dla nich pochodzenia, a ja odkryłam, że na braku rozumu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz