środa, 17 grudnia 2014

CHOROBA UMYSŁOWA, PSYCHICZNA I CIAŁA OPARTA JEST NA KŁAMSTWIE

POLSKA AKADEMIA NAUK
KOMITET NEUROBIOLOGII PAN
PSYCHIATRIA POLSKA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI PAN
UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA

Szanowni Państwo!
To już dużo ponad tysięczne moje pismo oparte na odkryciach naukowych. Wszystkie inne odkrycia są ogłaszane przez ludzi nauki, a na moje jest milczenie. Wiem,  ze to milczenie jest dowodem na to, że ludzie chcieli odkrycia, że na myśleniu opartym na kłamstwie jakim posługują się ludzie można być zdrowym i szczęśliwym. Ja odkryłam, że zdrowym i szczęśliwym się jest, ale na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu.

Po ludziach chorych na schizofrenię odkryłam, że przywozi się ich do szpitali agresywnymi, źle zachowującymi się i najczęściej z udziałem policji, a w wyniku podawania leków opartych na energii natury otrzymuje się człowieka inteligentnego, dobrego, dobrze zachowującego się. Leki na energii natury pokazują nam człowieka natury jakim jest człowiek który ma rozum, jest inteligentny, dobrze zachowujący się i dobry dla innych ludzi i innych stworzeń. Odkryłam, że ludzie zamiast reagować na złe zachowania to opracowali leki na energii natury na jakiej człowiek ukrywa, że jest źle zachowującym się. Odkryłam, że na myśleniu narzuconym przez człowieka otrzymaliśmy źle zachowującego się człowieka. Teraz rozumem dlaczego ludzie nie chcą nawet słyszeć o moim odkryciu dobrze zachowującego się człowieka jakim jesteśmy z natury.  Myślenie tego źle zachowującego się człowieka kłamcę mózg wykazuje, że posługuje się on narzuconymi zachowaniami i problemami. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy oparte są na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam również, że w stanie natury człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Zatem odkryłam, że mamy Stwórcę który stworzył nas na Jego rozumie na jakim mamy rozum, zdrową psychikę i zdrowe ciało. Naukowcy milczą i milczą ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości, a to świadczy o tym, że opierają się na kłamstwie. Na kłamstwie człowiek jest źle zachowującym się i źle zachowujący się ludzie kościoła i władzy są wstydem dla Stwórcy. Ci ludzie są największym wstydem, gdyż stanęli na czele źle zachowujących się ludzi. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości i że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować inaczej i że jest to funkcjonowanie właściwe dla danej choroby. Podświadomość oparta jest na prawdzie, a zatem człowiek choruje w wyniku przejścia na myślenie oparte na kłamstwie. Wskazuję ludziom medycyny, że człowiek chory ma w mózgu myślenie na jakim oparta jest jego choroba i jest to myślenie narzucone przez człowieka. Wskazuję ludziom medycyny, ale tym którzy mają naturalny rozum na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które pokazuje, że choroby są na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. To źle zachowujący się ludzie opierający się na kłamstwie przestali przysyłać mi podziękowania, lub przyczynili się do zaprzestania przysyłania mi podziękowań od momentu w którym napisałam, że narzucone zachowania i problemy to słowa wypowiadane przez człowieka. Wskazuję ludziom nauki, ale i wszystkim innym ludziom, że dokąd człowiek nie wypowiadał słowa dotąd we wszechświecie nie groziła żadna katastrofa. Katastrofa grozi na złej energii, a złą energię ma w sobie człowiek opierający się na kłamstwie. W naturze wszechświata jest tylko energia życia, a to jest dobra energia. W stanie natury nie ma prawa ludzi i nie ma prawa kościoła. W stanie natury nie ma innego myślenia jak oparte na prawdzie. Ludzie kościoła i ludzie władzy często zaznaczają, że nie wiedzą co to jest prawda. Ja od roku 2000 piszę, że prawda to uczciwe postępowanie i że odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Ludziom się nie podoba, że systemy neurologiczne oparte na kłamstwie mają w sobie złą energię i niszczą zdrowe komórki. Ci ludzie kłamcy oskarżają Boga o to, że nie umiał stworzyć człowieka ażeby nie cierpiał, ale nie dodają, że chcą ażeby człowiek nie cierpiał od czynienia zła. Kłamstwa używa się do czynienia zła. Ja wskazuję, że komórki zadające cierpienie są na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Wskazuję na dowód w mózgu jakim jest myślenie oparte na kłamstwie, że na tym kłamstwie mają ludzie ustanowione na ziemi swoje prawo kłamców. Odkryte przez Naukowców problemy to skutek wykonywania woli kłamcy. Ponad 99,5% skarżących się ludzi w Polsce za 11 miesięcy roku 2004 przegrało sprawy w wyniku ustanowienia myślenia opartego na kłamstwie prawem dla stworzeń Boga u których Naukowcy odkryli, że w stanie natury mają prawdomówny mózg. Dziennikarze komentujący to odkrycie mówią, że nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, Ja wysyłałam moje odkrycia również do ludzi Policji i z większości komend otrzymywałam sprzeciw na ten prawdomówny nasz mózg. Zgodnie z prawem ludzi opierającymi się na kłamstwie Policja wraz ze Ślusarzem bierze udział w włamywaniu się do ludzkich domów i innych pomieszczeń. Zgodnie z prawem ludzie którzy przewodniczą tym włamaniom mają prawo do obmacywania człowieka i zabierania sobie z ludzkich domów tego co włamywacze chcą.
Jedyne stworzenia na ziemi jakimi są ludzie mają w mózgu kłamstwo i mają systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Na tych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Ciało jest chore w miejscu w którym decyzja oparta na prawdzie została zmieniona na decyzję opartą ma kłamstwie. Najczęściej występujące nowotwory są oparte na kłamstwie w sprawie seksu. Każda choroba jest oparta na chorobie umysłowej, gdyż choroby są oparte na decyzjach zmienionych przez człowieka. Jakim jest stan ludzi świadczy 73% złej energii we wszechświecie która grozi zagładą wszechświata. Te 73% złej energii opartej jest na kłamstwie jakie mają w mózgach ludzie. Albert Einstein to niezwykły mędrzec, który mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Ciekawi mnie czy Albert Einstein wiedział, że te sposoby myślenia oparte są na kłamstwie jakim posługują się źle zachowujący się ludzie. Zła energia jaką mają w sobie ludzie złoczyńcy uśmierca. Skoro we wszechświecie jest 73%  złej energii to uśmiercenie wszechświata jest bliskie. Tylu łobuzów ma Stwórca w stworzonym przez Niego raju na ziemi.
Z tą złą energią będą ludzie tak długo złoczyńcami jak długo będą w sobie mieli myślenie oparte na kłamstwie. Złą energię ma w sobie złoczyńca. Jak lekarze psychiatrzy wprowadzą w psychicznie chorego energię opartą na prawdzie to nie widać. że w środku jest źle zachowujący się człowiek. Leki nie usuwają z człowieka złych zachowań, gdyż wystarczy, że chory nie bierze leku i ma swój stan oparty na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim jest źle zachowującym się człowiekiem. Dr Deepak Chopra ma rację, że wycinanie nowotworu nic nie daje gdyż ukazuje się on w innym miejscu ciała i jest równie groźny, a ja mówię, że jest tak dlatego ponieważ w mózgu jest kłamstwo oparte na złej energii.
Doskonałość stworzenia człowieka jest taką samą jak wszelka doskonałość jaka jest w naturze wszechświata. Naukowcy odkryli, że kiedyś dawno temu Bóg był znudzony gdyż wszystko funkcjonowało w sposób doskonały. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze przygotowany jest do wypowiadania słowa, a ja wskazuję, że zła jakiego narobili we wszechświecie ludzie trudno jest sobie wyobrazić. Ludzie modlą się do Boga ażeby na kłamstwie było zdrowe ciało, a ja przedstawiam dowody naukowe na to, że nie ma możliwości ażeby człowiek był zdrowy na kłamstwie. Na kłamstwie człowiek doświadcza zła na złej energii. Wszechświatem rządzi energia i zła energia będzie niszczyła człowieka tak długo jak długo będzie ją w sobie miał.
Ludzie nauki mówią, że chcieliby odkryć człowieka jakim jest z natury. Szkoda, że leki pokazują nam, że człowiek na energii natury ma rozum, jest inteligentny, dobry i dobrze zachowujący się. Każdy może zobaczyć jak zachowującego się człowieka przywozi się do szpitali psychiatrycznych, a jakim wychodzi. Kilka lat temu przeczytałam, ze w Stanach Zjednoczonych każdy ma swojego psychoanalityka. Ja na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie potrzebuję żadnego psychoanalityka, a zatem psychoanalityków potrzebują ludzie którzy mają w mózgu inne myślenie aniżeli myślenie na jakim oparta jest psychika. Ja doskonale słyszę niewyobrażalne bzdury jakie ludzie wypowiadają na swoim myśleniu do oszukiwania.
Odkryłam, że z natury ludzie wypowiadają prawdę, a z nabycia kłamstwo.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz