niedziela, 14 grudnia 2014

INNE EMOCJE JAK STWÓRCA MA ZŁOCZYŃCA

Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. W naturze mózgu jest umysł świadomy oparty na rozumie, a z nabycia jest w mózgu umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Umysł świadomy oparty jest na dobrych emocjach, a umysł nieświadomy oparty jest na złych emocjach. Każdy z umysłów oparty jest na myśleniu i umysł świadomy oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Każde z rodzajów myślenia oparte jest na emocjach jakie są w systemach neurologicznych zajmujących się danym rodzajem myślenia.
Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek ma dobre emocje, a na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek ma złe emocje. Odkryłam, że człowiek opierający się na prawdzie ma dobre emocje ponieważ uczciwie zachowuje się w sprawach i odkryłam, że człowiek opierający się na kłamstwie ma złe emocje ponieważ nieuczciwie zachowuje się w sprawach. Jako przykład opierania się na kłamstwie podam nakładanie kar na Rosję przez Państwa wymierzające te kary. Państwa nakładające kary na Rosję mówią, że opierają się na umowie. Znaczy to, że te Państwa każą sobie płacić za to co napisane. Te Państwa nic nie wykonały, a każą sobie płacić za nic nie wykonanie. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu płaci się za wykonane czynności. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że na wykonywaniu czynności opartych na myśleniu do oszukiwania. Odkryłam dla Rosji kto ją oszukuje i kto czyni jej zło przy pomocy oszukiwania. Za to od Rosji należy mi się nagroda. Ja otrzymywałam od moich klientów nagrody za odkrycie oszusta który czynił im zło.
Wskazuję dla wszystkich ludzi, że człowiek który oszukuje chce ażeby wykonywać umowę. On chce ażeby wykonywać umowę dlatego, że wie, że w umowie są narzucone przez niego słowa. Oszust chce wykonywania jego słów. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma oszusta i nie ma skrzywdzonego, gdyż ludzie posługują się zgodną wolą.
Człowiek, który oszukuje wyraża złe emocje w stosunku do człowieka, którego oszukuje. Tak samo jak Rosja z Państwami, które zabierają jej pieniądze ja mam do czynienia w Polsce. Organy skarbowe, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urzędy Miast i Gmin, Sądy, komornicy, firmy windykacyjne wymuszają ode mnie wykonywania narzuconych słów. Mówią oni do mnie, że dla mnie jest prawem wykonywanie narzuconych przez nich słów. Ci ludzie kłamią, że dla mnie są prawem narzucone przez nich słowa, gdyż dla mnie są prawem słowa jakie mam w naturze mózgu.
Ludzie wymuszający wykonywania narzuconych przez nich słów żyją z okradania ludzi przy pomocy narzuconych słów. Ci ludzie złodzieje nazwali narzucone przez nich słowa, że są prawem na ziemi jej Stwórcy. Ja nie wykonuję narzuconych słów i jeśli czytają mnie ludzie z Rosji to przekazuję, że człowiek, który ma rozum nie wykonuje narzuconych słów. Ja mówię do ludzi zabierających  mi pieniądze, że oni napadają na mnie przy pomocy narzuconych słów. Człowiek, który wymusza wykonywania narzuconych słów jest złoczyńcą, który  żyje z oszukiwania przy pomocy narzuconych słów. Ustanowione przez ludzi prawo to wstyd dla ludzi, którzy ustanowili to prawo i którzy wykonują to prawo, gdyż narzuconymi słowami posługuje się człowiek, który oszukuje.
Paragrafami mówi oszust.
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz