piątek, 5 grudnia 2014

ZRÓWNOWAŻONĄ ENERGIĘ NA JAKIEJ OPARTE JEST ODCZUWANIE ZAKRZYWIŁY NARZUCONE PRZEZ LUDZI SŁOWA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Odczuwanie człowieka i wszystkich innych stworzeń oparte jest na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparte jest odczuwanie. To naturalne odczuwanie utrzymuje się w stworzeniach na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy, a zatem rozum w mózgu który nie zna słów oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie rozumiane. Zatem naturalne odczuwanie nie istnieje bez myślenia opartego na prawdzie. Prof. Karol Jung sprzeciwiał się nazwaniu przez prof. Zygmunta Freuda odkrytej przez niego stłumionej i wypartej psychiki z zawartymi w niej treściami podświadomością. Ja wskazuję, że podświadomość to rozum w mózgu, który nie zna słów, który nie istnieje bez emocji i wskazuję, że ludzie oparci na umyśle nieświadomym nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Wskazuję, że mózg wyodrębnia myślenie z jakim się nie zgadza w innym miejscu w mózgu i że jest to myślenie jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje to myślenie pomiędzy dwiema strefami w mózgu, że jest do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, ż inne myślenie jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie i że to tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Zajmowanie się przez systemy neurologiczne narzuconym myśleniem to zajmowanie się przez odczuwanie myśleniem opartym na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja wskazuję, że na narzuconym myśleniu ustanowione jest przez ludzi prawo i że skutkiem wykonywania tego prawa jest cierpienie odczuwania. Przychodzący do mnie po pomoc cierpiący ludzie wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego zadano im cierpienie. Ja wygrywałam wszystkie sprawy przed sądami i kiedy zobaczyłam, że mam najwięcej wygranych w kraju zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu. Pisałam, że w naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie na jakim wyrażamy zgodną wolę. Wskazywałam na encyklopedie w których jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola. Wskazywałam, że prawo ludzi oparte jest na niezgodnej woli i że narzucający wolę dyktuje warunki, a wykonujący narzuconą wolę wykonuje wolę dyktatora. Dyktator to narzucający wolę. Wskazuję na ogromne cierpienie ludzi w warunkach wojny, gdzie ludzie narzucający wolę znęcają się psychicznie nad ludźmi i wydają im rozkaz stawania do rozstrzelania lub wchodzenia do komór gazowych. Wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu żyjemy ze sobą w zgodzie. Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy, a zatem wskazuję, że myślenie władzy jest innym myśleniem aniżeli moje na jakim rozwiązuję każdy spór, gdyż natychmiast widzę tego kto oszukał. Wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nasz mózg jest oparty na wolnych słowach, a odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele to słowa które zaburzyły mózg. Na tych słowach zaburzających mózg jest cierpiąca psychika. Zatem systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami są oparte na złej energii na jakiej cierpi odczuwanie. Zła energia jest oparta na narzuconych słowach. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na narzuconych słowach. Ludzie wykonują czynności na tych narzuconych słowach i nabywają cierpiącego odczuwania. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że zmieniona anatomia jest na narzuconych słowach. Ludzie wykonują czynności na słowach narzuconych przez ludzi. Ja odkryłam, że zmieniona anatomia na narzuconych słowach to anatomia narzucającego wolę jaką jest anatomia złoczyńcy i wykonującego narzuconą wolę jaką jest anatomia ofiary. Ludzie nie mają żadnego prawa do ustanawiania swojego prawa na ziemi. Ludzie mają wykonywać czynności na myśleniu jakie mają w naturze mózgu. Skutek wykonywania przez ludzi czynności na narzuconych słowach to 73% złej energii we wszechświecie. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że zakrzywiona energia we wszechświecie która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że te sposoby myślenia ludzi oparte są na kłamstwie i człowiek na tych sposobach myślenia jest chory umysłowo i psychicznie i cierpi na uzależnieniu jego słów od energii. Człowiek jest w stanie natury wolnym. Wolność człowiekowi dają słowa oparte na wolnej energii. Narzucone słowa naruszyły zrównoważoną energię i wszyscy ludzie mają chore ciała, gdyż odczuwaniu zadaje cierpienie naruszona narzuconymi słowami energia. Ludzie narzucający wolę napadają na ludzi i inne stworzenia przy pomocy narzuconych słów. Ludzie boją się sądów, gdyż sądy uznają za prawo narzucone myślenie przez ludzi władzy. Wskazuję, że myślenie ludzi władzy to myślenie oparte na kłamstwie i że przeciwko temu myśleniu wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i że swoją śmiercią wskazał On, że ludzie narzucający wolę są złoczyńcami zadającymi cierpienie i śmierć. Albert Einstein ma rację wskazując na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Na zrównoważonej energii na jakiej oparta jest natura wszechświata wszystkie stworzenia mają szczęśliwe odczuwanie. Cierpienie i śmierć zadały stworzeniom ludzie narzucający słowa. Wskazuję, że Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że zły człowiek to człowiek, który przy pomocy narzuconych słów wymusza wykonywania jego woli. Zły człowiek czyni zło przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez niego słów. Źli ludzie narzucili tak dużo słów, że na nich oparta jest grawitacyjna siła niszcząca życie, której jest we wszechświecie 73%. Wskazuję, że 73% złej energii we wszechświecie oparte jest na narzuconych słowach przez ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu istnieje tylko grawitacyjna siła życia.
Ludzie mają w mózgach z nabycia narzucone przez nich słowa na jakich cierpi ich psychika i oparte na odczuwaniu ciało. Wskazuję na to, że pies Iwana Pawłowa zrobił się jego służącym w wyniku wykonywania narzuconych słów przez Iwana Pawłowa. Pies utracił wolność z powodu przejścia ma wykonywanie czynności na słowach narzuconych przez człowieka. Ludzie, którzy wykonują prawo ludzi mają w swoich mózgach z nabycia narzucone słowa i na nich cierpiącą psychikę. Na tych narzuconych słowach ludzie są służącymi ludzi którzy narzucają słowa.
Na narzuconych słowach człowiek jest innym jak w stanie natury. Ten inny człowiek z narzuconymi słowami w mózgu jest złoczyńcą, a człowiek, który wykonuje słowa narzucone przez złoczyńcę jest ofiarą. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie są dobroczyńcami. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu psychika i ciało są zdrowe i szczęśliwe. Zdrowie i szczęśliwe odczuwanie zabrały człowiekowi narzucone słowa. Wymiar sprawiedliwości oparty jest na narzuconych słowach. Prawnicy nauczyli się narzuconych przez złych ludzi słów. Na narzuconych słowach funkcjonuje też kościół. Ludzie kościoła utrzymują ludzi w cierpieniu i mówią, że mają prosić Boga ażeby nie cierpieć. Ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Wszystkie choroby są oparte na narzuconych słowach przez człowieka. Narzucanie słów jest świadome, gdyż człowiek to robi. Ja przez bardzo wiele lat piszę do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconych słów przez ludzi władzy, ale to nikogo nie obchodzi. Ludzie narzucający słowa świadomie czynią zło, gdyż w roku 2011 zareagowali na odkryte przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Ci ludzie przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Ktoś tych ludzi chcących zdrowia ludzi usunął, gdyż w roku 2013 otrzymałam pisma z Departamentu Zdrowia z innym podpisem i wiadomością, że nie zgadza się tej Dyrektor to co piszę o systemach neurologicznych. Tą wiadomość otrzymałam po dwóch dniach od wizyty u mnie obecnego Ministra Sprawiedliwości. Zatem po ponad 2000 lat od czasu wystąpienia Jezusa przeciwko ludziom narzucającym słowa mamy tak samo złych ludzi jak wtedy. Ja napisałam do Sądu, który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania  zawodu na naturalnym dla nas rozumie, że to lepsze od ukrzyżowania za to samo Stwórcy.
Myślenie oparte na prawdzie to myślenie rozumiane. Moi klienci, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy mówili, że przychodzą do mnie ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że język prawniczy oparty jest na paragrafach. Myślenie zapisane w paragrafach to nierozumiane myślenie. W naturze mózgu nie ma paragrafów.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz