czwartek, 11 grudnia 2014

KAŻDY CZŁOWIEK JEST TYLE ODCHYLONY OD ROZUMU ILE MA W MÓZGU NARZUCONEGO MYŚLENIA

W naturze mózgu jest rozum i człowiekiem normalnym jest człowiek, który ma rozum. Brak u ludzi rozumu jest skutkiem wymyślenia przez człowieka myślenia. Człowiek sam zrobił siebie z brakiem rozumu, gdyż myślenie oparte na kłamstwie jest wymyślone przez człowieka. Przyczyną sporów pomiędzy ludźmi jest myślenie oparte na kłamstwie, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie wszyscy ludzie zgadzają się ze sobą. Ludzie, którzy mają rozum na pewno nigdy nie zgodzą się pełnić jakiekolwiek stanowisko władzy, gdyż władza oparta jest na kłamstwie. Ludzie, którzy mają rozum nie wykonują woli ludzi, którzy nie mają rozumu. Ja muszę się borykać z załatwianiem różnych spraw w urzędach, gdyż urzędnicy posługują się myśleniem do wymuszania wykonywania ich woli. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości mają przekonania, że mają prawo do ludzi, a przecież nie mają. Jak patrzę na ludzi z wymiaru sprawiedliwości zajmującymi się ściganiem Pana Romana Polańskiego i wymierzają mu różnego rodzaju kary to gdybym mogła wystąpić w imieniu Pana Romana Polańskiego to poprosiłabym Sędziego wydającego wyrok o dokument o prawie Sędziego do Pana Romana Polańskiego. Ja tak robię gdyż piszę do Sądów o przedstawienie mi prawa do mnie. Ludzie wydający wyroki w sprawie ludzi nie mają prawa do ludzi, a ludzie pozwalają rozporządzać sobą przez ludzi. My nie jesteśmy stworzeni ludźmi różnie myślącymi, gdyż wszyscy mamy w naturze mózgu taki sam stan myślenia opartego na prawdzie. Wszyscy w stanie natury mamy takie same myśli w mózgu. Teraz widzimy, że jedni ludzie wydają innym ludziom rozporządzenia i ludzie je wykonują. Znaczy to, że ludzie stali się wykonawcami woli innych ludzi. Jak to się stało wyjaśnia wymyślanie przez ludzi myślenia. To co człowiek wymyśla pozostaje w jego mózgu i zmienia jego stan. Myślenie jest oparte na energii, a na energii oparte jest nasze ciało. Zatem jak zmienia się myślenie to zmienia się ciało. Nie wiemy od kiedy żyjemy i na pewno jest to długo, gdyż prof. Maria Szulc mówi, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Myślenie podświadomości to myślenie naszej natury i wszyscy w naturze podświadomości mamy takie same myślenie. Ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem mają bardzo dużo wymyślonego myślenia w mózgu. To wymyślone myślenie jest przyczyną wszelkiego zła jakie spotyka człowieka. Ludzie mają silne przekonania, że musi być władza, a przecież na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma możliwości ustanowienia władzy. Na tym myśleniu władzy dzieją się różne straszne rzeczy jak m.in. wojny. Na wojnach widzimy, że jedni z ludzi czynią ludziom zło, a drudzy na tym czynieniu im zła cierpią. Zatem na myśleniu wymyślonym przez ludzi istnieje złoczyńca i ofiara. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy jesteśmy tak samo myślącymi ludźmi żyjącymi ze sobą w zgodzie. Dzisiaj widać, że ludzie mają różne myślenie, gdyż kłócą się ze sobą, a Naukowcy odkryli, że w naturze mózgu mamy tylko rozum. Udało mi się utrzymać rozum. Nie wiedziałam dlaczego mój pierwszy szef w zakładzie pracy po wykonaniu przeze mnie prac jakie mi dawał któregoś dnia powiedział "gdzieś się pani taka uchowała". Nie wiedziałam dlaczego kiedy zdawałam swój pierwszy bilans przedsiębiorstwa, przyjmujący go mój przełożony powiedział " ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkich 44 głównych księgowych przedsiębiorstw. Cieszyłam się jak w Polsce Instytut Ekonomiki wybrał sto przedsiębiorstw do badania i ja za swoje prace otrzymałam pierwszą nagrodę. Jak zaczęłam występować przed sądami zdziwiona zobaczyłam, że wygrywam wszystkie sprawy i że dla mnie zajęcie się jakąkolwiek sprawą jest proste gdyż natychmiast widzę kto jest winnym. Zainteresowało mnie odkrycie naukowe, które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Zawsze interesowała mnie wiedza i wybierałam mądrych ludzi. Zajęłam się poznawaniem podświadomości czyli naszej natury. Wszystko mi się zgadzało z tym co naturalnie wiedziałam. Zaczęłam pisać do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, ludzi nauki i wielu innych ludzi, że myślenie oparte na kłamstwie nas zaburza, ale nikt prawie nie chciał mnie słuchać. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że ludzie są tak bardzo zaburzeni wymyślonymi myślami. Wiem, że ludzie cierpią na tych wymyślonych myślach, gdyż nasza psychika jest oparta na myślach jakie są w naturze mózgu. Rozumiem, że ludzie doświadczają wymyślonego przez siebie myślenia i niepotrzebnie cierpią, ale sami powymyślali to myślenie. Prawdą jest, że ludzie do czegoś te myśli powymyślali i to dla czegoś to do czynienia zła, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wykonuje się tylko czynności dobra. Bez najmniejszych wątpliwości wiem, że w stanie w jakim ludzie mają w mózgach tylko prawdę jest raj na ziemi. To ludzie zniszczyli ten raj na ziemi. Bardzo dobrze widzi to mądry Albert Einstein, gdyż mówi, że z powodu sposobów myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Jest tak dlatego ponieważ myśli są oparte na energii. Zachęcam zatem ludzi do powracania na naturalne dla nas myślenie oparte na prawdzie na jakim mamy rozum, zdrowie i szczęśliwe odczuwanie. Na myślenie oparte na prawdzie przywracamy się opierając się tylko na rozumianym myśleniu. Jak czegoś nie rozumiemy to należy to odrzucać. Dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył podświadomość i że została ona wyparta i stłumiona. To człowiek wyparł i stłumił myślenie oparte na prawdzie na jakim miał rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma się rozumu. Nie wypada ażeby ktoś kto nazywa się człowiekiem nie miał rozumu.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz