czwartek, 18 grudnia 2014

ODKRYCIE CZŁOWIEKA DOBREGO I ZŁEGO

Mózg oddziela człowieka dobrego od złego na podstawie myślenia jakim posługuje się człowiek. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi są narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że jest to myślenie jakim posługuje się człowiek zły. Odkryłam, że mózg wykazuje, że zły człowiek działa przy pomocy narzucania myślenia i że złym jest człowiek, który wykonuje narzucone myślenie. Odkryłam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie jakie jest zapisane jako prawo ludzi. Większość z ludzi wykonuje to myślenie, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest u ludzi ustanawiających prawo i u ludzi wykonujących to prawo i że ta zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i ofiary. Neurobiolog Eric Kandel słusznie za to odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla, ale trzeba powiedzieć światu, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności zła. Nie poznawałam podświadomości po to ażeby odkryć, że ludzie są złoczyńcami, gdyż poznawałam ją po to ażeby poznać doskonałość podświadomości. Ja odkryłam tą doskonałość podświadomości, że są na niej ludzie posługujący się myśleniem podświadomości, ale odkryłam w tej podświadomości ogromne ilości myślenia do czynienia zła jakim posługują się ludzie,czyniący zło. W naturze podświadomości jest tylko doskonałość i na niej doskonały człowiek. Człowiek podświadomości oparty jest na jej myśleniu i na nim jest doskonały. Ten doskonały człowiek ma rozum, inteligencję i jest dobrze zachowującym się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli w mózgu, że są w nim narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Od razu wiedziałam, że Naukowcy odkryli to myślenie do czynienia zła jakie jest w podświadomości z nabycia od człowieka. Wiedziałam też, że te zróżnicowane systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, że to systemy neurologiczne odpowiadające narzuconemu myśleniu.
Odkryłam, że mózg oddziela myślenie i odczuwanie człowieka dobrego i myślenie i odczuwanie człowieka złego.
Wiemy, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom narzucającym wolę: ustawodawcy opartemu na narzuconym myśleniu, wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconym myśleniu i kościołowi opartemu na narzuconym myśleniu. Wskazuję na dowód jaki mają w mózgu ci ludzie, że mózg wykazuje ich myślenie, że jest do rozbieżnych celów i że mają oni zmienione odczuwanie na systemach neurologicznych na jakich wykonują czynności. Wszyscy wykonujemy czynności na systemach neurologicznych i ludzie wykonujący czynności na myśleniu narzuconym to złoczyńcy. Ludzie wykonujący czynności na systemach neurologicznych narzucone myślenie to ofiary, ale ci ludzie zgodzili się na wykonywanie woli złoczyńców.
Ludzie nauki w Polsce otrzymali ode mnie około dwóch tysięcy pism i przyjmują moje odkrycia, ale nie reagują. Raz tylko jedna osoba z Polskiej Akademii Nauk napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności i że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań ale do czasu jak napisałam, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadane słowa przez człowieka. Uniwersytet Cambridge przysyła mi do dzisiaj podziękowania i jest ich około dwóch tysięcy. Nikt z ludzi nie występuje przeciwko ludziom którzy na ziemi wymuszają wykonywania ich woli. Zareagował Albert Einstein mówiąc, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Zareagowali w Polsce dwóch Zastępców dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 przysyłaniem mi pism z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism dyrektorzy Ci napisali do mnie ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm i że potrzeba 100.000 głosów na wybranie Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że myślenie Prezydenta, Sejmu i Posłów to narzucone myślenie, które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że my zatem naturalnie wiemy jak się zachowywać. Wskazałam na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje, że człowiek narzucający wolę ma rozbieżne cele. Te rozbieżne cele to wykonywanie woli ludzi złoczyńców. Ci mądrzy dyrektorzy przysłali mi jeszcze jedno pismo już tylko z podziękowaniami i później od czasu do czasu pytania czego od nich oczekuję. Wkrótce słuch o tych lekarzach którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu z ich wiedzą o anatomii na jakiej oparte jest zdrowie człowieka zaginął, a nowa dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę, że człowiek jest chory na systemach neurologicznych na jakich wykonuje wolę narzuconą przez człowieka.
Cóż mogę stwierdzić po za tym co na pewno widział też Albert Einstein, że na ziemi rządzą złoczyńcy. Wykonywanie czynności na myśleniu władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości to wykonywanie woli złoczyńców. Prof. Maria Szulc pisze, ze ludzie nie znają myślenia podświadomości, czyli nie znają myślenia jakie mają w naturze mózgu i na jakim ich ciało i psychika są zdrowe. Odkryłam, że na narzuconym myśleniu ludzie są chorzy umysłowo i psychicznie i mają chore ciała. Przesłałam moje odkrycia ogromnej ilości ludzi, ale wiem, że na przeszkodzie stoi branie przez ludzi wynagrodzeń od złoczyńców. Złoczyńca ma pieniądze z nazwania swojego myślenia prawem. Złoczyńca to każdy człowiek wyłudzający pieniędzy i seksu. Złoczyńca wymusza wykonywania jego woli. Ludzie stworzeni na rozumie w mózgu sprzedali się ludziom, którzy nie mają rozumu i stosują przemoc. Z myśleniem do stosowania przemocy trzeba się zgodzić. Ja wiem, że pieniądze są potrzebne do życia, ale te pieniądze zarobili sobie inni ludzie, którym je zabrano. To nie są uzgodnione pieniądze. Jesteśmy stworzeni na myśleniu do uzgadniania i dobrzy ludzie uzgadniają, ale źli ludzie ustanowili swoje myślenie prawem. Ilość złych ludzi jest przerażająca. Ludzie chwalą się, że niby są mądrymi, a są złoczyńcami i sługami złoczyńców. Brać pieniądze pochodzące z przemocy i opowiadać o dobrych zachowaniach to łobuzerstwo. W opowiadaniu o czynieniu dobra przodują ludzie kościoła, a biorą pieniądze od partii która płaci za namawianie do ich wybierania. Ludzie kościoła biorą pieniądze od ludzi władzy i o ziemi Boga mówią jak o swojej tak samo jak ludzie władzy. Biorą też udział w zabijaniu ludzi na wojnach. Ludzie kościoła mają ogromne pieniądze zarobione przez ludzi, których oszukują, że prowadzą do Boga. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z posługiwania się innym myśleniem jak Bóg i to inne myślenie jest do czynienia zła. Wymiar sprawiedliwości wymusza wykonywania narzuconej woli przez ludzi władzy, a narzucona wola oparta jest na czynieniu zła. Ludzkie mózgi mają naturalne myślenie jakie jest dowodem na to, że na tym myśleniu jesteśmy dobroczyńcami i mają z nabycia myślenie narzucone przez ludzi na jakich mózg wykazuje, że ludzie są złoczyńcami. Ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła milczą na napisane przeze mnie ogromne ilości pism. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach na moim naturalnym myśleniu, ale do czasu jak się przyznałam, gdyż wtedy Naczelny Sąd wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu.
Od czasu pobytu na ziemi Jezusa minęło ponad 2000 lat, a ludzie mają utrwalone myślenie złoczyńców. Jeszcze więcej minęło lat od czasu uratowania się z zatopionej Atlantydy Egipcjan o których Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solna, że pochodzili z zatopionej Atlantydy. Piszę na moim blogu, że Platon mówił o ludziach przez których zatonęła Atlantyda to samo co ja i że Albert Einstein mówi, że trzeba robić wszystko ażeby ludziom uświadomić o grożącej katastrofie na niewyobrażalną skalę. Piszę o Naukowcach którzy mówią, że zagłada wszechświata jest nieunikniona, a ludzie są takimi złoczyńcami, że to nic ich nie obchodzi. To wina ludzi, którzy zanoszą złoczyńcom pieniądze. Ludzie są stworzeni na myśleniu do uzgadniania i na pewno daliby pieniądze na odkrycia naukowe i na wykonywanie przez ludzi czynności dobra. To okropne kim są ludzie. Stwórcę zamordowali, a do mnie napisali, że nie mam prawa wykonywania czynności na myśleniu Stwórcy w świecie Stwórcy, Jezus dobrze wiedział, że występuje przeciwko złodziejom i bandytom, którzy wymyślili myślenie do przejęcia władzy nad Jego mieniem i do zrobienia sobie z Jego stworzeń służących. Prawie wszyscy ludzie zgodzili się być służącymi złoczyńców. To prawidłowe, że ludzie cierpią na wykonywaniu woli złoczyńców.
Na mojego bloga wchodzili ludzie z około 90 krajów świata i nie mam wątpliwości co do tego, że wchodzą. Z twittera nie raz otrzymałam wiadomość, że mam pierwsze miejsce pod względem czytania tego co piszę. Kiedy złoczyńcy zobaczyli, że ich odkryłam to zaczęli pokazywać, że na mojego bloga mało kto wchodzi. Ci złoczyńcy mówią, że czekają na powtórne przyjście Jezusa na ziemię, a ja mówię, że chcieliby Go jeszcze raz zamordować. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja wskazuję na nową psychikę opartą na nowych treściach na jakich ludzie są złoczyńcami i sługami złoczyńców. Wskazuję, że od momentu wyparcia odkrytej przez Zygmunta Freuda podświadomości jest w ludzkich mózgach myślenie przez nich narzucone i ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych które wykazują ich, że są złoczyńcami i sługami złoczyńców. Mózg i psychika zareagowały na narzucone myślenie, ale nie reaguje większość z ludzi a zatem czekajmy jak świat zatonie. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli źli ludzie. Ja też wskazuję, że teraz są źli ludzie i to prawie wszyscy, gdyż Naukowcy pokazują, że wszyscy funkcjonują na systemach neurologicznych wykonujących wolę złoczyńców. Mocno jesteśmy osamotnieni Platon, Albert Einstein i ja. Na pewno jeszcze trochę dobrych ludzi by się znalazło, ale chyba ponad 99,9% ludzi jest złoczyńcami. Jestem niezmiernie wdzięczna ludziom, którzy dokonali odkryć na jakich ja się oparłam, ale nie wiem czy oni też by tak postąpili jak dzisiejsi Naukowcy jak by się dowiedzieli, że cierpienie jest oparte na myśleniu władzy która daje pieniądze. Branie pieniędzy od ludzi zabierających je przy pomocy przemocy to zgadzanie się z ludźmi przemocy. Jesteśmy stworzeni na myśleniu ugody, a wygląda na to jakby wszyscy byli wyłudzaczami pieniędzy i seksu.  Ci wyłudzacze pieniędzy i seksu zostawiają tych co okradli i zostali z dziećmi wymagającymi opieki i mało, że tym ludziom uczynili zło to jeszcze wydają zabrane im pieniądze przede wszystkim na broń do zabijania ludzi. Ci źli ludzie oskarżają Boga, że nie umiał stworzyć ciała które od czynienia zła by nie cierpiało. Lekarze biegną do tych ludzi czyniących zło ażeby wyleczyć ich ciało. Ja wskazuję na mózg, że nie ma możliwości wyleczenia złoczyńcy.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz