sobota, 20 grudnia 2014

PRAWDOMÓWNY KORZYSTA Z GRAWITACYJNEJ SIŁY, A KŁAMCA JEST POD JEJ WŁADZĄ

Ludzie mówią, że szukają prawdy, a więc przedstawiam jej odkrycie oparte na odkryciach naukowych. Ja nie szukałam prawdy gdyż mnie odkrycia naukowe potwierdzały to co naturalnie wiedziałam. Odkrycia naukowe dowodzą, że mówienie prawdy jest naszą naturą i że zatem człowiek, który mówi prawdę nie może szukać prawdy, gdyż ją w sobie. My mamy w naturze swojego mózgu myślenie oparte na prawdzie które naturalnie wypowiadamy. Jak wypowiadamy prawdę to nasza natura jaką jest podświadomość nas prowadzi do poznania prawdy jaką mamy w sobie. Ludzie w różnym stopniu wyparli i stłumili myślenie oparte na prawdzie i wprowadzili myślenie oparte na kłamstwie. Zatem do mózgu weszło wprowadzone przez człowieka kłamstwo i człowiek zaczął funkcjonować na kłamstwie. Funkcjonujemy na systemach neurologicznych i na nich wykonujemy swoje myślenie. Wykonywanie przy pomocy systemów neurologicznych kłamstwa jest wprowadzaniem w swoją anatomię kłamstwa. Na kłamstwie człowiek się zmienia na kłamcę takiego rodzaju jakiego rodzaju kłamstwem się posługuje. Mamy doskonały mózg który nie dał się oszukać. Ludzie w wyniku posługiwania się kłamstwem spowodowali pomieszanie myślami w swoim mózgu. To pomieszanie myślami to myślenie oparte na prawdzie i myślenie oparte na kłamstwie. Każdy rodzaj myślenia ma swoje systemy neurologiczne, a na nich oparte jest nasze odczuwanie. W taki sposób ludzie bandyci nabyli odczuwania bandytów, złodzieje złodziei, gwałciciele gwałcicieli, itd. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez odczuwania, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez odczuwania. Jako dowód swojego odkrycia podaję systemy neurologiczne oparte na myśleniu opartym na braku rozumu jaki jest w umyśle nieświadomym. To Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami, a ja mówię, że człowiek narzuca zachowania i ma problemy w wyniku myślenia. Odkryłam, że to narzucone myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie ludzi oszustów na jakie nam wskazał Jezus występując przeciwko oszustom, którzy wprowadzili na ziemi opieranie się na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję dla Neurobiologów, że ludzie oszuści mają zmienione odczuwanie na odczuwanie złoczyńców. Wskazuję, że odczuwanie złoczyńców jest oparte na złej energii jaką kłamcy uruchomili narzuceniem tego myślenia. Każdy człowiek ma w takim stopniu zmienioną anatomię w jakim ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Przekazuję dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny, że złoczyńca ma zmienioną w sobie energię. Wiem, że jeżeli złoczyńcami są ludzie nauki i medycyny to nie ogłoszą mojego odkrycia. Złoczyńcy się z tego cieszą bo mogą dalej znęcać się na ludźmi i organizują im wymordowanie ich przy pomocy wywołania wojny z Rosją.  Ja nie wiedziałam, że podejmując decyzję o poznaniu podświadomości odkryję również ludzi złoczyńców. Chciałam odkryć ludzi jakimi są w stanie podświadomości, a odkryłam, że bardzo trudno jest znaleźć ludzi w stanie podświadomości. Ja też weszłam w to bagno myślenia ludzi kłamców mimo, że nie chciałam, ale nie mogłam znaleźć ludzi, którzy nie oszukują. Naszej podświadomości to nie obchodzi, że ja nie mogłam znaleźć ludzi opierających się na myśleniu podświadomości i nabyłam też myślenia kłamców jak zgodziłam się wykonywać prawo oparte na kłamstwie. Ludzie zakładają związki małżeńskie, ale ja też nie mogłam znaleźć ludzi, którzy nie kłamią. Z nadzieją na to, że Sądy zajmą się oszustami zaczęłam występować przed sądami. Wygrywałam wszystkie sprawy ale kiedy przyznałam się, że na naturalnym dla nas rozumie, to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Z czasem uznałam, że jestem w piekle. O wszystkim co jest na ziemi ludzie władzy mówią, że to ich i wymuszają płacenia im za to co jest w naturze. Nikt nie chciał słuchać o posługiwaniu się naturalnym dla nas uzgadnianiu, a więc sama zaczęłam nie zgadzać się z wydawaniem mi rozporządzeń przez ludzi. Każdy mówił, że przegram, gdyż ludzie władzy stosują przemoc. Ja nie myślę o tym czy przegram czy wygram ale robię tak jak czuję. Jeszcze ludzie złoczyńcy nie napisali do mnie, że mam się wynosić i iść do swojego Boga. Napisali tylko, że nie mam prawa występowania przed sądami. Jasnym zatem jest, że sądy są oparte na innym myśleniu jak myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Pamiętam oburzenie jednego z Sędziów Naczelnego Sądu Administracyjnego na moje mówienie o uczciwości.
Szukałam źródeł o pierwszych ludziach i znalazłam, że oni posługiwali się jakąś siłą przy pomocy której mówiono o nich, że robią cuda. Odkryłam, że to nie żadne cuda tylko nasza naturalna grawitacyjna siła. Zgadzam się z autorem który pisze, że Piramidy Egipskie są zbudowane przy pomocy tej siły. Wszystko co gdziekolwiek jest zbudowane przez ludzi z energią natury jest doskonałe. To ci ludzie są doskonali. Odkryłam, że człowiek na myśleniu jakie ma w naturze mózgu jest doskonały. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, ale dodawał, że geniuszy nie ma. Ja dopiero po kilku latach zwróciłam uwagę na te jego słowa, ale on mówił tak o mnie z powodu mojego zawsze wiedzenia jak kłamał. Mówił, że to niemożliwe ażeby człowiek wiedział, że ktoś kłamie. Dopiero jak poznałam wszystkie odkrycia naukowe to zrozumiałam, że kłamcę rozpoznaję od razu ponieważ jeśli ma się w mózgu prawdę to nam kłamstwo się nie zgadza. Przed sądami występuje nas tysiące, a ja mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim. Występuje nas przed sądami tysiące, a ponad 99,5% spraw w kraju jest przegranych. Zrozumiałam, że przyczyną tych przegranych jest ustanowienie kłamstwa prawem, a kłamstwo jest nierozwiązywalne. Zobaczyłam, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to myślenie na jakim opierają się sądy i przegrane ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ludzie mają problemy w wyniku wykonywania myślenia zapisanego jako prawo. Zobaczyłam, że ksiądz Wojciech Lemański ma problem z powodu nie wykonywania prawa ludzi kościoła. Jemu też zabrali uprawnienia do wykonywania zawodu z powodu jego opierania się na myśleniu Boga.
Brak słów na to, że oszuści zarządzają stworzeniami Boga, a stworzenia Boga mówią, że dla nich jest prawem myślenie oszustów.
Ludzie oszuści dobrze wiedzą, że powinno się mówić prawdę. Stacja TVN 24 wie, bo pokazuje plansze "Cała prawda całą dobę", a mówi coś innego gdyż, że trzeba wybierać i wykonywać wolę kłamców. W programie "Inny punkt widzenia" widać pokazywanie dla ludzi uznanie dla Alberta Einsteina, ale o tym, że Albert Einstein mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i to szczególnie w rządach nie chcą nawet słuchać. Ludzie kościoła też tak pokazują uznanie dla Jezusa, że to Bóg i że jest miłością, a do ludzi mówią przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie i mówią, że miłości muszą się uczyć.
Zatem dobrze, że ludzie nauki doszli do odkryć, które pozwoliły mi odkryć wszystko. Kiedy pisałam o tym do "Szkła kontaktowego"  które ogłasza, że cała prawda całą dobę to otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i że autor wiadomości jest przekonany, że wszyscy ludzie to co ja piszę wyrzucają do kosza na śmieci. Przedstawiam zatem moje odkrycie, że ludzie kłamcy są pod władzą złej energii. Wskazuję wszystkim ludziom, że człowiek prawdomówny korzysta z grawitacyjnej siły życia, a człowiek kłamca ma w sobie złą grawitacyjną siłę pod jakiej jest władzą. Naukowcy Fizycy widzą we wszechświecie dwie siły grawitacyjne i mówią, że ciekawe, która z nich wygra. Ja wskazuję, że w naturze wszechświata i człowieka jest tylko grawitacyjna siła życia i że Albert Einstein ma rację mówiąc, że siła która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam,  że każdy człowiek na swoich sposobach myślenia ma w sobie złą grawitacyjną siłę niszczącą jego życie.
Gratuluję ludziom, którym się zgadza to co piszę i którzy wprowadzają w siebie myślenie oparte na prawdzie. Wiem, że myślenie oparte na prawdzie zgadza się wszystkim ludziom, gdyż wszyscy je mamy w naturze mózgu, ale gratuluję ludziom, którzy wprowadzają w siebie myślenie oparte na prawdzie gdyż ono jest oparte na doskonałości człowieka. Ludzie, którzy nie zasługują na nazwę człowieka opierają się na kłamstwie i słusznie nabywają na tym kłamstwie złej energii, która niszczy człowieka opierającego się na kłamstwie.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz