środa, 17 grudnia 2014

ENERGIA TO ODCZUWANIE. ODCZUWAMY MYŚLENIE, GDYŻ MYŚLENIE OPARTE JEST NA ENERGII.

W stanie natury mózg człowieka jest wolny, a na nim zdrowa psychika i ciało. Myślenie oparte na prawdzie na jakim oparty jest mózg, to myślenie oparte na uczciwych decyzjach. Wiele lat temu odkryłam już, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania i zdziwiona byłam, że nikt nie chce o tym słuchać. Nasza podświadomość to nasza całość człowieka, a jest nią mózg i ciało oparte na odczuwaniu. Jak zaburzamy mózg to równocześnie zaburza się ciało, a jest tak dlatego ponieważ myślenie jest oparte na energii, a na energii odczuwanie. Myślenie oparte na energii, to myślenie z odczuwaniem. Tak, że myślenie wywołuje odczuwanie. Jak zmieniamy myślenie to zmieniamy odczuwanie. Jesteśmy odczuwającymi myślenie. Odkryłam coś bardzo złego o ludziach, gdyż, że są nieuczciwymi. Narzucona decyzja to nieuczciwa decyzja. Decyzje są oparte na energii, czyli odczuwanie jest oparte na myśleniu. Konstrukcja człowieka pięknie pokazuje, że decyzje w mózgu są oddzielone pod względem uczciwych i nieuczciwych. Konstrukcja pięknie pokazuje, że odczuwanie jest oparte na myśleniu, gdyż na systemach neurologicznych. Odkryłam, że systemy neurologiczne nie istnieją bez myślenia. Na systemach neurologicznych odczuwamy myślenie.  Naukowcy odkryli, że rozum  w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że również brak rozumu nie istnieje bez emocji. To, że odczuwanie nie istnieje bez myślenia jest spowodowane oparciem przez Stwórcę myślenia na energii, czyli myślenia na odczuwaniu. Energię odczuwamy i dobrą i złą. To jaką energię odczuwamy zależy od myślenia jakim się posługujemy.
Na energii jaka jest w naturze ludzie czują się wspaniale, gdyż odczuwanie jest oparte na uczciwych decyzjach. Jak człowiek wyda nieuczciwą decyzję to ma złe odczuwanie, gdyż decyzje są oparte na energii. Każda decyzja ma swoją energię, czyli swoje odczuwanie. Tak, że energią rządzi myślenie. Energią rządzi myślenie jeśli myślenie jest oparte na prawdzie, gdyż jeśli myślenie jest oparte na kłamstwie to energia rządzi człowiekiem. Wspaniała i prosta konstrukcja człowieka, ale trzeba było wiedzieć jak stworzyć wątrobę, jak serce, jak nerki, itd. Jak człowiek narzucił myślenie to na narząd oparty na prawdzie weszła zła energia i zaczęła niszczyć narząd. Na narządach oparte jest życie, a więc nieuczciwa decyzja niszczy życie. Ile ludzie naniszczyli we wszechświecie mówi 73% złej energii. Zła energia jest oparta na nieuczciwych decyzjach. Szkoda pieniędzy na leczenie ludzi ze złej energii, gdyż nieuczciwa decyzja na złej energii pozostaje. Każde myślenie oparte jest na energii i człowiek nie ma siły na energię. Za to człowiek może zmienić decyzję na decyzję opartą na prawdzie. Decyzje oparte na prawdzie są oparte na energii życia, a nam dobrze się żyje na energii życia. To dobre życie na energii życia to życie na dobrym odczuwaniu.
Ludzie w okresie Starożytności mówili, że nie ma możliwości uzdrowienia człowieka jeśli nie naprawił wyrządzonej krzywdy i mieli rację. Krzywdę się wyrządza nieuczciwą decyzją, a nieuczciwa decyzja pozostaje w mózgu, a na niej cierpi człowiek. Ludzie mają w sobie tyle złej energii ile nieuczciwych decyzji. Stan ludzi jest stanem tak bardzo nieuczciwych ludzi, że to coś okropnego, że do nikogo nie można przemówić ażeby nie chciał czynić zła. Ludzie, którzy czytają to co piszę są ludźmi, którzy chcą dobra. Ci ludzie sami szukają wyjścia ze zła. Ja też szukałam i zastanawia mnie kiedy my tak dużo postępowaliśmy nieuczciwie, że nie można znaleźć uczciwych ludzi. Ja szukałam, ale miałam silne przekonania, że nie należy wykonywać ustanowionego przez ludzi prawa. Kiedy zobaczyłam, że nie ma możliwości przemówienia do ludzi władzy, to podjęłam decyzję o wyjściu z wykonywania czynności na nieuczciwych decyzjach. Trochę sobie zła narobiłam wykonywaniem czynności na nieuczciwych decyzjach, gdyż ażeby wykonywać prawo ludzi to trzeba zgodzić się wykonywać nieuczciwe decyzje. Nie raz mówiłam do Boga, że nie mam dokąd pójść, gdyż ludzie władzy o wszystkim co jest na ziemi mówią, że to ich i każą sobie za to płacić. Mam wielu wspaniałych przyjaciół, ale nie znalazłam nikogo kto podejmowałby decyzje takie same jak ja. Moi przyjaciele mają jednak duży stan uczciwego myślenia. Ten stan uczciwego myślenia jest u ludzi różny. Ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła to ludzie bardzo nieuczciwi. Ażeby uważać nieuczciwą decyzję za prawo to trzeba być nieuczciwym. Do sądów nie mogę przemówić chociaż pamiętam, że dokąd się nie przyznałam, że opieram się na naturalnej uczciwości to wszystkie sprawy wygrywałam. Jest to dowód na to, że wszyscy w naturze ze sobą się zgadzamy. Jak przyznałam się, że opieram się na naturalnym myśleniu to sądy zrobiły sprzeciw. Sądy swój sprzeciw zrobiły wymuszaniem opierania się na nieuczciwych decyzjach ludzi władzy. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo oparte na nieuczciwych decyzjach. Stwórca opiera się na uczciwych decyzjach.
Jesteśmy teraz tuż przed świętami Bożego Narodzenia i ludzie mówią, że cieszą się, że urodził się Jezus. Ludzie cieszą się, że urodził się Jezus, ale o opieraniu się na decyzjach Jezusa nie chcą słuchać. Zatem ja teraz na Dzień Bożego Narodzenia mam przyjemność odkrycia, że my wspaniale żyjemy na uczciwych decyzjach naszego Stwórcy. Niech zatem teraz ludzie narodzą się jakby od nowa i zaczną opierać się na decyzjach swojego uczciwego Stwórcy.
Ludzkie mózgi są zaburzone nieuczciwymi decyzjami i te decyzje muszą być naprawione. Jedni z ludzi mają mniej do naprawienia, a inni więcej, a większość z ludzi ma przed sobą jeszcze nie jedno przyjście na ziemię i doświadczanie swojej nieuczciwości. Sądy zgadzają się z nieuczciwymi ludźmi władzy, ale nieuczciwość kościoła przekracza wszelkie granice. Mówić o Bogu przy pomocy opierania się na kłamstwie to coś przerażająco okropnego. Jak ogląda się programy dokumentalne to widać, że to stojący na czele kościoła Kajfasz wymusza na Piłacie zamordowania Jezusa. Piłat się waha i woła jeszcze syna wielkiego mordercy Heroda. Ja zwróciłam swoją uwagę na słowa Jezusa w jednym z programów dokumentalnych, że inne jest Boskie myślenie, a inne ludzkie myślenie. Ja mówię, że w naturze mózgu jest tylko Boskie myślenie.
Ludzie w przeważającej mierze mówią, że postępują zgodnie z tym co mówią nieuczciwi ludzie władzy i nieuczciwi ludzie kościoła. Tym ludziom musi się zgadzać nieuczciwość, gdyż ludziom uczciwym zgadza się to co mówi uczciwy człowiek.
Nie będę już tego rozszerzała, gdyż dużo napisałam, a to co podkreślam to odczuwanie oparte na energii na jakiej oparte jest myślenie.
Nieuczciwe decyzje mózg umieszcza pod umysłem nieświadomym. Na tych nieuczciwych decyzjach chora jest psychika gdyż nieuczciwe decyzje oparte są na złej energii na jakiej jest cierpiące odczuwanie. Człowiek pod względem nieuczciwych decyzji jest nienormalny. Na nieuczciwych decyzjach jest nienormalny umysłowo człowiek i nienormalny psychicznie człowiek. Na umyśle nieświadomym jest nienormalny człowiek. Ten nienormalny człowiek to nieuczciwy człowiek.

Odkryłam, że jak przywrócimy się na decyzje oparte na prawdzie to nie czujemy w sobie uzależnienia myślenia od energii. Jest to stan otrzymania wolnego mózgu i wtedy pomaga powtarzanie, że nie wydaje się nieuczciwych decyzji. Najpierw trzeba przywrócić się na myślenie oparte na prawdzie, a wtedy systemy neurologiczne podporządkowują się prawdzie. Nasz los jest zależny od nas samych, gdyż odczuwanie oparte jest na myśleniu. Żadne prośby do Boga nic nie pomogą, gdyż Bóg nie będzie usuwał z nas naszych nieuczciwych decyzji na jakich cierpimy.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz