niedziela, 21 grudnia 2014

PRAWDA I KŁAMSTWO NIE ISTNIEJĄ BEZ EMOCJI. ODKRYCIE NA NARODZENIE JEZUSA.

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
POLSKA AKADEMIA NAUK
KOMITET NEUROBIOLOGII PAN
PSYCHIATRIA POLSKA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI PAN
PROGRAM NAUKOWY "BLIŻEJ PRAWDY"

Szanowni Państwo!
Poza Uniwersytetem Cambridge nikt z Państwa nie reaguje na moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych. Odkryłam, że człowiek opierający się na prawdzie reaguje na myślenie oparte na prawdzie, a człowiek opierający się na kłamstwie nie reaguje. Składam zatem wyrazy szacunku i uznania dla ludzi z Uniwersytetu Cambridge którzy przysyłają mi podziękowania. To dobre zachowania, a dobre zachowania ma człowiek opierający się na naturalnym rozumie.
Przekazuję Państwu i wszystkim innym ludziom dowód na istnienie Boga jakim są systemy neurologiczne funkcjonujące jedne na myśleniu Stwórcy, a drugie na myśleniu narzuconym przez człowieka. Przekazuję, że Stwórca ma dobre emocje i rozum, a ludzie kłamcy mają złe emocje i nie mają rozumu. Stwórca wykazuje rozum w umyśle świadomym, a brak rozumu w umyśle nieświadomym. Stwórca wykazuje dla umysłu świadomego zdrową psychikę opartą na emocjach miłości i wykazuje chorą psychikę na emocjach nienawiści i cierpienia.
Psychika oparta na emocjach miłości oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest to myślenie oparte na prawdzie, a psychika oparta na nienawiści to psychika oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka opartym na kłamstwie. Cierpiąca psychika jest oparta na wykonywaniu myślenia opartego na nienawiści.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że brak rozumu w mózgu który zna słowa też nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że Stwórca oddziela w mózgu rozum od braku rozumu i oddziela emocje oparte na rozumie od emocji opartych na braku rozumu. Odkryłam, że Stwórca oddziela w mózgu myślenie oparte na prawdzie oparte na rozumie od myślenia opartego na kłamstwie opartego na braku rozumu. Odkryłam też, że Stwórca oddziela dobre emocje oparte na rozumie od złych emocji opartych na braku rozumu przy pomocy innej energii. Odkryłam, że inna energia jest w systemach neurologicznych opartych na dobrych emocjach i inna jest energia w systemach neurologicznych opartych na złych emocjach. Odkryłam, że dobre emocje są oparte na odczuwaniu miłości, a złe emocje są oparte na nienawiści i cierpieniu.  Odkryłam, że inne prawo ludzi na ziemi to prawo kłamców opartych na nienawiści do ludzi. Odkryłam, że prawo kościoła to prawo też oparte na nienawiści do ludzi. Odkryłam, że ludzie którzy nienawidzą ludzi oszukują ich przy pomocy niezrozumiałej mowy. Odkryłam, że przeciwko tym ludziom mówiącym niezrozumiałą mową wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i swoją śmiercią wskazał, że to bandyci. Odkryłam, że psychika cierpi od wykonywania myślenia bandyty. Człowiek, który zadaje cierpienie to bandyta.
Przekazuję ludziom dowód naukowy na to, że na myśleniu opartym na kłamstwie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na złej energii jaka im zadaje cierpienie i na jakiej są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Chora psychika i chore ciało są oparte na złych emocjach. Złe emocje na jakich człowiek jest chory psychicznie i ma chore ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu i jest chory umysłowo. Kłamca jest uzależniony od swoich złych emocji opartych na myśleniu przez niego narzuconym.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz