niedziela, 7 grudnia 2014

CZŁOWIEK SAM MUSI PRZYWRÓCIĆ SIĘ NA FUNKCJONOWANIE NA SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH NA JAKICH JEST ZDROWY

Człowiek wyparł i stłumił podświadomość, jak dobrze widzi to Zygmunt Freud i człowiek sam musi przywrócić się na prawidłowe funkcjonowanie. Prawidłowe funkcjonowanie, to funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to nasza naturalna psychika oparta na rozumie w mózgu. Rozum w mózgu jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Brak rozumu jest oparty na kłamstwie i na nim oparty jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i na jakim choruje i umiera jego ciało. Rozum jest oparty na energii życia, a brak rozumu na energii niszczącej życie. Energia życia tworzy siłę i jest nią grawitacyjna siła życia, a brak rozumu tworzy również siłę, ale jest to grawitacyjna siła niszcząca życie. Grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu Stwórcy, a grawitacyjna siła śmierci jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Myślenie Stwórcy oparte jest na prawdzie, a myślenie narzucone przez człowieka oparte jest na kłamstwie. Człowiek opierający się na prawdzie jest uczciwym człowiekiem, a człowiek opierający się na kłamstwie jest nieuczciwym człowiekiem. Prawo ludzi jest oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw i te nieuczciwie załatwione sprawy zaburzyły mózg. Natura mózgu na uczciwym załatwianiu spraw oparta jest na wolnym mózgu. Wolny mózg to mózg oparty na wolnych słowach. Z uzależnieniem od słów mamy do czynienia na nieuczciwym załatwianiu spraw. Skutkiem nieuczciwego załatwiania spraw przez ludzi władzy ludzkie mózgi są zaburzone nierozwiązanymi sprawami. Zaburzony mózg ma człowiek, który wymyślił myśli do nieuczciwego załatwienia sprawy i zaburzony mózg ma człowiek, który wykonuje to nieuczciwe myślenie. Ażeby wykonywać wolę nieuczciwego, to trzeba się na to zgodzić. Wszyscy urzędnicy wykonujący prawo wykonują wolę nieuczciwych ludzi. Ci nieuczciwi ludzie ustanawiający prawo i ludzie wykonujący to prawo zadają cierpienie ludziom od których wymuszają wykonywania woli nieuczciwych ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że narzucający zachowania to nieuczciwy człowiek i że problem ma człowiek, który też jest nieuczciwy. To nieuczciwi ludzie wykonują wolę nieuczciwego. Ludzie nieuczciwie załatwiający sprawy to ludzie władzy i kościoła, a ludzie zgadzający się z myśleniem tych ludzi to ludzie zgadzający się z nieuczciwym załatwianiem spraw. Ludzie władzy i kościoła nie uzgadniają z ludźmi spraw tylko narzucają wykonywanie ich myślenia. Ci ludzie żyją z nieuczciwego zdobywania pieniędzy od ludzi. Wymiar sprawiedliwości jest oparty na uznawaniu za prawo nieuczciwego załatwiania spraw. Odkryłam, że natura mózgu jest oparta na uczciwym załatwianiu spraw, a zaburzenie mózgu jest oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Systemy neurologiczne na myśleniu jakie jest w naturze mózgu są oparte na uczciwym załatwianiu spraw, a systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka są oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Tak, że przyczyną złego funkcjonowania człowieka jest nieuczciwe załatwianie spraw. Dobre funkcjonowanie człowieka oparte jest na uczciwym załatwianiu spraw, a złe funkcjonowanie jest oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Odkryłam, że nasz Stwórca jest uczciwym, a ludzie opierający się na kłamstwie są nieuczciwymi ludźmi. Stwórca oddziela myślenie i odczuwanie nieuczciwego. To oddzielenie jest oparte na innej energii. Bez energii nie ma myślenia i nie ma odczuwania. Jesteśmy stworzeni na energii. My wszyscy wiemy, że uczciwość jest dla nas normalną. Nikt nie znajdzie w ustanowionym przez ludzi prawie zapisu opartego na uczciwości. Ludzie nie chcą słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu na jakim jesteśmy stworzeni, a za to od prawie wszystkich ludzi możemy usłyszeć, że oni postępują zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem ludzi zgadza się człowiekowi nieuczciwemu, a zgodnie z prawem Stwórcy zgadza się uczciwemu człowiekowi. W przekonaniach ludzi widać siłę myśli. To energia zawarta w myśleniu jest przyczyną przekonań ludzi. Widać tutaj, że na innej energii oparte jest myślenie oparte na prawdzie i na innej myślenie oparte na kłamstwie, skoro ludzie posługujący się innym myśleniem mają inne przekonania.
Nieliczni z ludzi mają rozum i są to ludzie uczciwi. Myślenie zapisane jako prawo ludzi pokazuje, że ogromna ilość ludzi jest nieuczciwa. Nieuczciwość jest w człowieku z nabycia, gdyż w naturze mózgu mamy tylko myślenie oparte na uczciwości. Nie wiadomo od kiedy ludzie są nieuczciwymi i mają swoje inne prawo. Wystąpienie Jezusa przeciwko narzuconemu myśleniu ponad 2000 lat temu pokazuje, że już była władza, a na myśleniu natury nie ma możliwości ustanowienia prawa ludzi. Uczciwy człowiek wie, że do niczego na ziemi nie ma prawa. Ja zrobiłam sprzeciw na posługiwanie się myśleniem zapisanym jako prawo ludzi, a poznanie przeze mnie odkryć naukowych uświadomiło mi, że bardzo dobrze zrobiłam, gdyż mój sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie spowodował mój powrót na funkcjonowanie na systemach neurologicznych na myśleniu opartym na prawdzie. Zrozumiałam, że muszę naprawić myślenie jakie jest przyczyną złej energii jakiej nabyłam na myśleniu opartym na kłamstwie. Wiem, że zła energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie musi być usunięta, gdyż jest przyczyną cierpienia ciała.
 Odkrycia naukowe pozwoliły mi zrozumieć, że trzeba oczyścić mózg z myślenia opartego na kłamstwie i że trzeba oczyścić odczuwanie ze złej energii jaka jest zawarta w myśleniu opartym na kłamstwie. Dawno już piszę, że mam czysty mózg i że czuję w sobie siłę która mnie słucha. Wiele lat temu nie raz mówiłam, że mam pusty mózg, gdyż nie czuję żadnej przeszkadzającej mi myśli. Odkryłam, że jak powtarzam słowa to siła jaką czuję wykonuje moje słowa. Zrozumiałam, że jak wypowiadałam słowa oparte na kłamstwie to inna siła wykonywała moje słowa. Kiedy poznałam słowa Alberta Einsteina, który mówi, że zła energia we wszechświecie jest na sposobach myślenia ludzi to jasnym dla mnie było, że w nas też jest zła energia na naszych sposobach myślenia.  Zrozumiałam, że oparte na energii systemy neurologiczne wykonują wypowiedziane przez nas słowa. Potwierdza to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Zajmowanie się przez systemy neurologiczne narzuconymi zachowaniami i problemami to wykonywanie tych narzuconych zachowań i problemów. To wykonywanie to wprowadzanie w odczuwanie złej energii jaka jest zawarta w myśleniu opartym na kłamstwie. To jest myślenie jakie wyparło i stłumiło naturalną psychikę opartą na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Człowiek wyparł systemy neurologiczne na jakich był zdrowy i szczęśliwy i wprowadził odczuwanie oparte na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Skutek tego to chory i cierpiący psychicznie człowiek. Psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie to chora psychika oparta na uzależniającej energii. Uzależniająca energia jest skutkiem nieuczciwego załatwiania spraw. Wolna energia oparta jest na uczciwym załatwianiu spraw. Popatrzmy na ludzi co robią jak wymuszają przy pomocy wojen wykonywania narzuconego myślenia. Każdy z walczących to nieuczciwy człowiek. Ludzie walczący mają w sobie złą energię, a na niej nienawiść do innych ludzi. Bije się człowiek na złej energii. Ludzie opierający się na prawdzie mają w sobie spokój, gdyż ich energia jest spokojna na myśleniu na jakim sprawy załatwia się uczciwie. Psychika oparta jest na energii i psychika oparta na prawdzie jest spokojna, a psychika oparta na kłamstwie jest niespokojna. Stres jest oparty na nieuczciwym załatwianiu spraw. Wszyscy mamy w naturze mózgu myślenie do uzgadniania i wszystko można uzgodnić. Ja piszę o tym od wielu lat, ale ludzie nie chcą słuchać o opieraniu się na uzgadnianiu. Ludzie opierający się na kłamstwie chcą wykonywania narzuconego przez nich myślenia. Ci ludzie chcą służących. Wymuszanie to psychiczna przemoc. Nasza psychika na uzgadnianiu jest wolna. Nasze ciało na uzgadnianiu funkcjonuje dobrze.
Ludzie proszą Boga o pomoc ażeby nie cierpieć, a to nie Bóg wyparł psychikę na jakiej człowiek jest zdrowy. Proszenie o pomoc nie przywróci człowieka na systemy neurologiczne na jakich psychika jest zdrowa. Lekarze pomagają, ale nie usuwają choroby. Dobrze, że lekarze pomagają usypiając jakby lekami chorobę, czy wycinając nowotwory, ale jeśli chce się powrócić do zdrowia to trzeba powrócić na funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Trzeba powrócić na uczciwe wobec innych zachowywanie się.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz