czwartek, 18 grudnia 2014

SYSTEMY NEUROLOGICZNE MUSZĄ BYĆ WOLNE, TAK JAK WOLNĄ JEST NATURA MÓZGU

STAN NATURY CZŁOWIEKA TO WOLNY MÓZG OPARTY NA WOLNEJ ENERGII NA JAKIEJ SĄ OPARTE WOLNE SYSTEMY NEUROLOGICZNE.
To jest poszukiwany przez ludzi naturalny stan człowieka.
Do powstania innego człowieka przyczyniło się inne myślenie wprowadzone przez człowieka. Ludzie stali się w takim stopniu innymi w jakim mają w mózgu narzucone przez siebie myślenie. Narzucone przez człowieka myślenie to myślenie odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon  o jakim ci Naukowcy mówią, że to narzucane zachowania i problemy. Ja mówię, że problemy są skutkiem opierania się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Zatem mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający myślenie i człowiek wykonujący narzucone myślenie. Na tym myśleniu w mózgu pochodzącym od człowieka zmieniony jest stan człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te czynności od jakich zmieniła się anatomia to czynności wykonywane na myśleniu narzuconym przez człowieka. Jeśli ludzie wprowadzili w inne stworzenia narzucone przez siebie myślenie to ich anatomia też się zmieniła. Zmieniona anatomia przeszła na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dobrym moim odkryciem jest, że do szpitali psychiatrycznych przywozi się źle zachowujących się ludzi, a lekarze psychiatrzy przy pomocy leków opartych na energii natury robią z nich dobrze zachowującego się człowieka. Ten człowiek faktycznie jest źle zachowującym się, ale leki pozwalają na przywrócenie go do stanu na jakim na lekach jest dobrze zachowującym się. Jest to dowodem na to, że na energii natury ludzie są dobrze zachowującymi się. Jak ludzie umysłowo chorzy nie biorą leków to przywraca się ich stan na myśleniu przez nich narzuconym na jakim są źle zachowującymi się ludźmi. Zatem leki na schizofrenię bardziej pomogą politykom i innym ludziom uczącym się mowy ciała.
Ludzie ze zmienioną  anatomią to ludzie, którzy mają w mózgu wymyślone i narzucone myślenie i ludzie, którzy to myślenie wykonują. Człowiek wymyślający myślenie nabył anatomii złoczyńcy, a człowiek wykonujący myślenie złoczyńcy nabył anatomii ofiary. Złoczyńcą jest człowiek, który wymyśla i narzuca myślenie, a ofiarą jest człowiek, który wykonuje myślenie wymyślone przez złoczyńcę. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom opartym na wymyślonym i narzuconym myśleniu: ustawodawcy opartemu na narzuconym myśleniu, wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconym myśleniu i kościołowi opartemu na narzuconym myśleniu. Jezus swoją śmiercią wskazał, że na wykonywaniu narzuconego myślenia człowiek jest ofiarą. Ofiara to cierpiący człowiek. Złoczyńca i ofiara chcą opierania się na narzuconym myśleniu przez człowieka. Oni chcą wykonywania woli ludzi, a nie Stwórcy. Myślenie narzucone jakie jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu zadaje cierpienie. Cierpienie jest zadawane przy pomocy energii. Narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia jest oparte na naruszonej energii. Ludzie wykonujący narzucone myślenie wykonują wolę ludzi chorych na schizofrenię. Schizofrenia jest oparta na narzuconym myśleniu. Spotkałam tylko jednego lekarza psychiatrę który wypowiedział słowa " co ten chory wymyślił". Ten lekarz ma rozumną twarz.
Energia na jakiej odczuwanie jest wolne i zdrowe to energia oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie oparte na prawdzie na jakim człowiek jest dobrze zachowującym się. Dobrze zachowujący się człowiek to uczciwy człowiek. Myślenie narzuca nieuczciwy człowiek i ci nieuczciwi ludzie ustanowili na swoim opartym na nieuczciwości myśleniu swoje inne prawo na ziemi. Nie raz wskazywałam na dane podawane przez gazetę  "Rzeczpospolita", które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy z myśleniem na jakim opierają się ludzie władzy. Przed wprowadzeniem Wojewódzkich Sądów Administracyjnych ja w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, mam wygrane wszystkie sprawy w jakich występowałam, a z danych podawanych przez gazetę "Rzeczpospolita" 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy 50% wygrałam ja. Wygrywałabym tak dalej i żyła bogato gdybym nie pisała do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naszym naturalnym rozumie opartym na uczciwości. Na to moje myślenie otrzymałam sprzeciw i wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ten sprzeciw jest na moje opieranie się na myśleniu swojego Stwórcy. Zatem jeśli czyta mnie Neurobiolog Eric Kandel i inni Neurobiolodzy którzy znają odkrycie Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że to od wykonywania czynności na narzuconym myśleniu zmienia się anatomia i że ta zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i ofiary. Ja pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconego myślenia, ale ich nic to nie obchodziło, albo otrzymałam ze "Szkła kontaktowego" wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i  że autor jest przekonany, że wszyscy ludzie to co ja piszę wyrzucają do kosza na śmieci. Zajmująca się wiedzą o podświadomości prof. Maria SZulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Maria Szulc pokazuje nam, że pomagała ludziom uzależnionym od myśli złych przy pomocy nauki głosu o energii podświadomości. Pomagało to ludziom, ale Maria Szulc nie usunęła z nich narzuconego myślenia na jakim mieli myśli złe i byli od nich uzależnieni. Maria Szulc miała dobre wyniki i dużo zawdzięczam jej wiedzy, ale nie ma ona racji pisząc, że jej metoda szybciej pomoże ludziom aniżeli psychoanaliza Zygmunta Freuda. Rację ma Zygmunt Freud gdyż on uświadamia ludziom, że ich psychika zachorowała od narzuconego myślenia. Zygmunt Freud nie wiedział, że ludzie zachorowali psychicznie od narzuconego myślenia, ale widać, że ma silne przekonania, że odkryta przez niego podświadomość nie jest umysłem nieświadomym. Karol Jung aż kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Ja teraz powiedziałabym Zygmuntowi Freudowi, że odkrył umysł świadomy i że słusznie uważał, że ludzi z umysłem nieświadomym trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Odkryłam, że umysł świadomy oparty jest na rozumie w mózgu, a umysł nieświadomy oparty jest na braku rozumu. Odkryłam, że każdy z tych umysłów ma swoje systemy neurologiczne, a na systemach neurologicznych oparty jest człowiek. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka zakrzywiły w nim energię i na tym zakrzywieniu powstał źle zachowujący się człowiek. Odkryłam, że źle zachowujący się człowiek jest oparty na złej energii opartej na narzuconym myśleniu. Ludzie są tak źle zachowującymi się, że Albert Einstein mówi, że na ich sposobach myślenia grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Platon o jakim mówią Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówi, że było tam wielkie moralne zepsucie. Ja piszę o tym samym co mówi Platon i nie obchodzi to ludzi ponieważ są źle zachowującymi się. Trzeba by dać ludziom leki na schizofrenię ażeby wrócił im rozum to zaczęliby zmieniać się na dobrze zachowujących się. Wskazuję lekarzom psychiatrom, że ludzi z umysłem nieświadomym przywracają do stanu dobrze zachowujących się podawane im leki na schizofrenię.
W programach telewizyjnych mówi się o strasznych rzeczach jakie robią ludzie. Mordują rodziców, mordują dzieci, kradną, gwałcą, porzucają dzieci, które potrzebują opieki, itd. Występujący w programie profesor od kryminalistyki mówi, że morderca urodził się mordercą. Ja zaś wskazuję ażeby zbadali go Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon czy ma on w mózgu narzucone myślenie na jakim jest mordercą i innego rodzaju źle zachowującym się człowiekiem, gdyż ja na sto procent mówię, że ma. Proszę dać leki na schizofrenię ludziom, którzy mają w mózgu narzucone myślenie i każdy zobaczy, że ci ludzie zaczynają mówić o wykonywaniu czynności dobra. Nauka medycyny mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, ale muszą być sprzyjające warunki do wystąpienia choroby. Znaczy to, że choroby są jakby uśpione, a ja mówię, że uśpione do czasu wejścia człowieka w myślenie które budzi chorobę. Lepiej niech się choroba budzi bo to w środku człowiek złoczyńca. Jedna z moich pracownic kiedyś mądrze powiedziała, że niech się stanie to co ma się stać i ja będę miała to z głowy. Zanim przyszła do mnie do pracy często płakała przez złe zachowania wobec niej jej męża. Doprowadziłam ją do stanu, że któregoś dnia powiedziała do męża, że go kocha, ale skakać dla niego z mostu nie będzie. Pewnego dnia jej mąż powiedział " co oni z ciebie zrobili". Tym "oni" to byłam ja. Mój były mąż też próbował zrobić mnie wykonawcą jego woli, ale go rozpoznałam, a on na to powiedział, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Mądrze powiedział, a ja mu na to, że w naturze każdy jest geniuszem. Mój były mąż też mądrze powiedział, że geniuszy nie ma. O mnie mówił, że powinnam mieć męża geniusza, a również mówił, że geniuszy nie ma. Miał zatem w sobie mądrość, ale również głupotę, gdyż bardziej przekonywało go myślenie ludzi władzy. Myślenie ludzi władzy to myślenie do czynienia zła. Ludzie wykonujący myślenie władzy są cierpiącymi. Na to cierpienie ludzi na wykonywaniu myślenia władzy często wskazuję pisząc, że ludzie idą jak osły za swoimi mordercami do obozów zagłady i że złoczyńca mówi stawaj do rozstrzelania, lub wchodź do komory gazowej, a on wchodzi. Pewna psycholog zapytała mnie co bym zrobiła gdybym nie miała co jeść mówiąc, że nie chcę wykonywać czynności na myśleniu władzy. Odpowiedziałam, że po moich klientach widać, że oni przestali mieć pieniądze na życie na wykonywaniu woli władzy, gdyż ich okradli przy pomocy narzuconego myślenia. Ludzie pozwalają się okradać przy pomocy wykonywania myślenia tego kto ich okrada. Wielu z ludzi uważających siebie za inteligentnych i ludzi niby kultury żyje za pieniądze zabrane ludziom. Żadna to mi kultura i żadna inteligencja. Nasz Stwórca pokazuje nam, że stworzył nas na swoim doskonałym myśleniu na jakim mamy rozum, jesteśmy inteligentnymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. Z kim nie weszłam w jakiś kontakt opierającym się na narzuconym myśleniu to mnie oszukał. Z czasem odkryłam, że są ludzie dla których oszukiwanie jest normalnym. Dla mnie nie było oszukiwanie normalnym, a też jestem człowiekiem. Kiedy zaczęłam występować przed sądami miałam nadzieję, że przyczynię się do zajęcia się oszustami, a tu okazało się, że sądy są oparte na myśleniu oszustów. Jeden z moich bliskich mi znajomych zwrócił mi swoją uwagę na słowa jakie ludzie wypowiadają w modlitwie "Ojcze nasz" "bądź wola Twoja", a wykonują wolę ludzi. Ja zwróciłam swoją uwagę na to, że ludzie kościoła mówią " Bądź wola Twoja", a ludzi namawiają do wybierania władzy i razem z ludźmi władzy biorą udział w mordowaniu ludzi na wojnach.
Dziennikarze prowadzący programy w których pokazują zadane cierpienie ludziom opierają się na myśleniu do zadawania cierpienia, gdyż namawiają do wybierania władzy i wychwalają ludzi sprawujących władzę. Ludzie władzy dają duże pieniądze ludziom kościoła, a dziennikarze pokazują programy o przedstawicielach kościoła. Wspierają się w oszukiwaniu ludzi za których pieniądze żyją. Psychologowie mówią, że zajmują się przywracaniem więźniów do stanu przyzwoitego człowieka za pieniądze brane od nieprzyzwoicie zachowujących się ludzi. Ludźmi których dziennikarze zapraszają do siebie na rozmowy to w ponad 99% ludzie czyniący zło przy pomocy narzuconego myślenia. Gazeta Wyborcza  pokazuje reklamy o tym co ludziom dadzą ludzie władzy. O tym co dają ludzie władzy przekonują się ludzie, którzy zostali okradzeni przez ludzi władzy. Poprzedni Minister Finansów gdzieś wypatrzył, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna, a zatem ten Minister Finansów odkrył, że jak brakuje pieniędzy ludziom władzy to organizują wymordowanie ludzi. Krótko po tym zaczęła się rozróba na Majdanie, a ci rozrabiający mówili, że chcą Unii Europejskiej. Rozrabiacze zaczęli wskazywać, że Prezydent Rosji jest zły. Ludzie w Rosji mówią, że im jest dobrze na myśleniu ich Prezydenta, a ludzie z Unii Europejskiej i Stanów. Zjednoczonych to nie obchodzi. Ludzie, którzy mają rozum widzą, że to co obchodzi ludzi występujących przeciwko Rosji to pieniądze jakie jeszcze są w Rosji. Jak zniszczą Rosję to już nędza zapanuje wszędzie. Na myśleniu Boga wytwarza się dobro, a nie okrada z dobra.
Ludzie pokazujący ludzi, że są złymi mówią, że należy robić tak ażeby ludzi złych nie było, a jak ja wskazuję, że ludzi złych na ma na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu to robią na to myślenie sprzeciw, a zatem są również ludźmi złymi. To złoczyńcy pokazują, że czynią dobro za pieniądze pochodzące z czynienia zła. Uczciwy człowiek czyni dobro za swoje pieniądze, a nie zabrane innym. Pełno tych chwalących się ludzi, że są dobroczyńcami za pieniądze zabrane ludziom przy pomocy zadawania im cierpienia. Nikt z tych "dobroczyńców" nie chce słuchać o naturalnym dla nas myśleniu na jakim sprawy się uzgadnia. Dla ludzi naturalnym jest myślenie rozumiane, a mówią, że dla nich prawem jest myślenie nierozumiane zapisane w postaci paragrafów. W naturze mózgu nikt nie znajdzie paragrafów. Jezus wystąpił przeciwko tym ludziom mówiących paragrafami, ale ludzie wiwatują na cześć złoczyńców. Im większy złoczyńca jak np. Adolf Hitler, czy Józef Stalin tym więcej ma poparcia. Złoczyńca ma poparcie od złoczyńcy. Wielki morderca Adolf Eichmann po schwytaniu go powiedział, że on przecież wykonywał prawo Adolfa Hitlera. Ludzie którzy go złapali i sądzili też wykonują prawo złoczyńców, gdyż mówią, że prawem jest myślenie tego kto rządzi. Ten kto rządzi opiera się na myśleniu narzuconym, a myślenie narzucone to myślenie jakim posługują się złoczyńcy. Na wykonywaniu myślenia złoczyńcy psychika cierpi. Do polityków wysłałam ogromne ilości pism i nikomu z nich to naturalne dla mózgu myślenie się nie zgadza.
Tak oto mamy ludzi stworzonych na doskonałym myśleniu którzy na narzuconym przez siebie myśleniu są złoczyńcami i ofiarami złoczyńców. Ludzie mają z nabycia w swoich mózgach to narzucone przez siebie myślenie na jakim są złoczyńcami i ofiarami. Przekazuję dla lekarzy psychiatrów którzy mają rozum ażeby wszystkim ludziom opierającym się na narzuconym myśleniu dawać leki na schizofrenię i wtedy uczyć ich dobrych zachowań na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu.
Każdy z nas wszedł w narzucone myślenie, gdyż wszyscy widzimy, że świat jest w rękach ludzi narzucających wolę, czyli złoczyńców. Ja sama zrobiłam sprzeciw na to myślenie i widać, że jestem sama jak sam był oparty na prawdzie nasz Stwórca. Mnie nie ukrzyżowali, ale postanowili zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu na myśleniu Stwórcy. Jezus mówił o prawdzie na jakiej nas stworzył, a je przedstawiłam ludziom odkrycia naukowe i po ponad 2000 lat spotkałam się z takim samym sprzeciwem na wypowiadanie prawdy jak nasz Stwórca. Zatem do ludzi nic nie przemawia. Jak dzieje się tragedia to krzyczą, a jak nie dzieje się nic złego to są złoczyńcami i wykonującymi wolę złoczyńców.
Ludziom,  którzy szukają wyjścia z cierpienia wskazuję, że trzeba nie wykonywać woli złoczyńców. To złoczyńcy robią sprzeciw na myślenie Stwórcy i oni chcą czynienia zła. Gdyby nie chcieli czynić zła to czyniliby dobro. 73% złej energii we wszechświecie jest oparte na wykonywaniu woli złoczyńców. Albert Einstein delikatnie nazywa, że to sposoby myślenia ludzi i mówi, że szczególnie w rządach .
Tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie jesteśmy złoczyńcami. Jak jest się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to wszystko się rozumie. Na myśleniu Stwórcy mamy rozum, a na wykonywaniu woli ludzi czyniących zło ludzie nie mają rozumu. Ludzie wykonujący wolę złoczyńców w obozach zagłady mają w mózgach decyzje o wykonywaniu narzuconego myślenia. Jest to dowodem na to, że ludzie narzucający myślenie prowadzą na śmierć.
Myślenie jest oparte na energii i energia życia jest w człowieku na myśleniu opartym na prawdzie, a energia niszcząca życie jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. W stanie natury mamy tylko grawitacyjną siłę życia. Jeśli kłamiemy to nabywamy złej grawitacyjnej siły. Zła grawitacyjna siła niszczy nas na narzuconym przez nas myśleniu. Grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu Stwórcy życia i to myślenie mamy w naturze mózgu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mamy wolny mózg, wolną psychikę i wolne ciało. Ludzie często mówią, że to ktoś zrobił im coś złego, a ja wskazuję na myślenie tego człowieka, że to on postanowił wykonywać wolę tego kto zrobił mu zło. Zło oparte jest na narzuconym przez człowieka myśleniu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa nie cierpiał psychicznie, gdyż do psychicznego cierpienia potrzebne są myśli na jakich psychika cierpi. Na Jezusa napadli stworzeni przez Niego ludzie, którzy stali się złoczyńcami na narzuconym przez nich myśleniu.

                                                                                            Barbara Paul

                                       




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz