niedziela, 21 grudnia 2014

STAN CZŁOWIEKA ZMIENIA WYPOWIADANIE INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Naturalny stan człowieka to rozum w mózgu, który nie zna słów, który nie istnieje bez odczuwania. Na odczuwaniu jesteśmy stworzeni i wypowiedzenie innego słowa jak są w mózgu, który nie zna słów zmienia stan człowieka. Prawdopodobnie jestem pierwszą osobą od czasu kiedy ostatni człowiek oparty na prawdzie wszedł w myślenie oparte na kłamstwie i zniknęli ludzie oparci na naturalnej dla nas prawdzie. Ludzie zaczęli wypowiadać kłamstwo. Ludzie w okresie Starożytnego Egiptu pokazują nam przyczepionymi długimi brodami, że wiedzą, że systemy neurologiczne są połączone z wypowiadanym słowem. Odkryłam, że te przyczepione brody to systemy neurologiczne połączone ze słowami i że jak wypowiadamy inne słowa to systemy neurologiczne się zmieniają. Naukowcy dobrze widzą to połączenie, gdyż mówią, że odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że w stanie naturalnym systemy neurologiczne są przyczepione do myśli jakie są w mózgu, który nie zna słów. Odkryłam, że jak wypowiadamy inne słowo jak jest w mózgu, który nie zna słów to następuje bałagan w systemach neurologicznych, a co powoduje bałagan w odczuwaniu i ciele. Odkryłam, że wypowiedzenie przez człowieka innego słowa jak są w mózgu, który nie zna słów zmienił stan mózgu i odczuwania. Naturalny stan mózgu i odczuwania to w mózgu myślenie oparte na prawdzie połączone z systemami neurologicznymi na jakich jest oparte naturalne odczuwanie. Wypowiedzenie przez człowieka innego słowa jak jest w naturze mózgu narobiło w ludziach ogromnego bałaganu, gdyż na narzuconym myśleniu człowiek nabył umysłowej choroby, a na naruszeniu odczuwania psychicznej choroby. Nie mogę znaleźć człowieka nauki, który wierzyłby w to, że ja pozbyłam się z mózgu narzuconego myślenia, a w tym stanie systemy neurologiczne słuchają wypowiadanego przeze ze mnie słowa opartego na prawdzie i przywracają się do naturalnego stanu na jakim człowiek jest zdrowy psychicznie i ma zdrowe ciało. Najpierw pozbyłam się narzuconego myślenia. Narzucone myślenie wszędzie czyha na człowieka, gdyż ludzie tyle powymyślali. Ja cieszę się z tego, że naturalnie reagowałam sprzeciwem na wymyślone słowa. One mnie od razu się nie zgadzają i odrzucam je. Prawdziwym piekłem było dla mnie znalezienie się wśród ustaw opracowanych przez ludzi i zapisanych pod postacią paragrafów. Jest to wymyślone myślenie. Występowałam przed sądami i natychmiast wiem kto jest winien ale zauważyłam, że Sądy chcą koniecznie tych paragrafów jakich ja nie znosiłam. Skoro sądy chciały tych paragrafów to czasem jakiś wpisałam ale pilnowałam ażeby nie był szkodliwy dla mojego klienta. Nie wiedziałam wtedy, że te paragrafy to wymyślone myślenie. Nawymyślali ludzie myślenia i pozapisywali go w postaci paragrafów i ludzie przeszli na te paragrafy. Ludzie przeszli na swoją zgubę na wykonywanie paragrafów, gdyż to myślenie zmieniło stan mózgu i odczuwania. Wymyślone myślenie oparte jest na energii, a energię odczuwamy. Ludzie zatem zaczęli odczuwać wymyślone myślenie. Wymyślone myślenie jest szkodliwe dla naszego umysłu i dla naszego odczuwania. Albert Einstein widzi tego nawymyślanego myślenia przez ludzi tak ogromnie dużo, że mówi, że jak ludzie nie zmienią tego myślenia to grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a zatem wymyślone myślenie prowadzi człowieka na śmierć. Ten proces prowadzenia człowieka na śmierć jest długi, gdyż zła energia powoli uśmierca ciało oparte na energii życia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu istnieje tylko energia życia.. Żal mi jest ogromnie wielu ludzi błąkających się bezdomnych i głodnych i wskazuję na ludzi złoczyńców przez których ludzie utracili rozum i nie wiedzą co robią i dokąd idą. My nie powinniśmy wykonywać wymyślonego myślenia przez ludzi władzy i kościoła, ale ludzie się zgodzili. Jestem bardzo osamotniona w moim sprzeciwie na wymyślone przez złych ludzi myślenie, gdyż to oni narobili niewyobrażalnego zła ludziom i innym stworzeniom. Widzę, że Albert Einstein też bardzo dobrze widzi, że zła energia we wszechświecie jest dziełem ludzi i też zaznacza, że szczególnie w rządach. Albert Einstein nie znał wszystkich odkryć naukowych, gdyż jeszcze ich nie było, a ja znam. To niezwykle mądry człowiek. Albert Einstein wypowiada mądre słowa, że chciałby poznać myśli Boga. Ja poznałam myśli Boga, gdyż odkryłam myślenie Boga jakie mamy w naturze mózgu. Odkryłam, że w stanie natury wypowiadamy słowa Boga i że na nich mamy rozum i odczuwania miłości. Mądrymi jesteśmy jeśli opieramy się na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Stworzenia Boga są mądre bo ich Stwórca jest mądry. Człowiek na narzuconych słowach nabył głupoty. Wymyślone myślenie spowodowało powstanie głupich ludzi i na tej głupocie cierpienie i śmierć. Myślenie narzucone znalazło się w mózgu człowieka i w mózgu człowieka znalazło się myślenie na jakim człowiek postanowił wykonywać narzucone myślenie. Myślenie narzucone zmieniło odczuwanie człowieka na odczuwanie złoczyńcy, a człowieka wykonującego narzucone myślenie na odczuwanie człowieka cierpiącego. Te dwa rodzaje myślenia odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Dla tego wymyślonego myślenia mózg stworzył inny umysł i jest to umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie co robi i nie wie co go czeka. Odkryłam, że połączone z naturalnymi słowami systemy neurologiczne zaczęły zmieniać odczuwanie w wyniku wprowadzenia przez człowieka innego słowa. Odkryłam, że systemy neurologiczne zakrzywiają się w wyniku narzuconych słów i to zakrzywienie odpowiada wymyślonym myślom jakie są w umyśle nieświadomym. Człowiek pod tym względem jest nienormalny. Znamy odkrycie Zygmunta Freuda, które mówi, że psychika z zawartymi w niej treściami została wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że narzuconymi słowami, które właśnie wyparły naturalną psychikę zakrzywiając ją, a tym samym człowieka. Albert Einstein widzi to zakrzywienie w energii wszechświata, a ja odkryłam, że to zakrzywienie składa się z narzuconego myślenia przez ludzi. Ludzie jeszcze powprowadzali narzucone myślenie w rośliny i zwierzęta i one też się zakrzywiły. Zakrzywienie jest oparte na złej energii na jakiej ludzie i inne stworzenia cierpią. Zachęcam ludzi do pozbywania się z siebie wymyślonego i narzuconego myślenia i wtedy będą mogli powrócić na nasz doskonały stan oparty na zrównoważonej energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Ogromne zło robią ludzie kościoła, gdyż powymyślali myślenie na jakim zrobili ludzi świętymi i ludzie modlą się do ludzi. Ludzi modlą się do Boga ażeby nie cierpieli na myśleniu jakie wymyślili. To wielki koszmar. Spowiedź oparta jest na wymyślonym myśleniu. Kapłani rozgrzeszają z myślenia, a cierpienie w człowieku pozostaje. Myślenie narzucone też w mózgu zostaje. Niewyobrażalne bzdury opowiadają ludzie o Jezusie zamiast opierać się na Jego słowach jakie mamy w naturze mózgu.  Ludzie w stanie natury wszyscy wypowiadali takie same słowa, a teraz prawie każdy mówi coś innego i ludzie kłócą się na myśleniu przez siebie wymyślonym. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma sądów, gdyż nie ma sporów. Na takim samym myśleniu nie ma sporów. Spory i wojny są oparte na myśleniu wymyślonym. Wymyślone myślenie jest oparte na energii i zmienia stan człowieka. Jesteśmy stworzeni na energii, a wymyślone myślenie zmieniło tą energię. Na myśleniu opartym na kłamstwie nie można do ludzi przemówić, gdyż nie rozumieją.
Mocno podkreślam, że nasz normalny stan to stan oparty na zrównoważonej energii utrzymującej się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Trzeba wracać do tego normalnego stanu, gdyż to nienormalne funkcjonować na tym co się wymyśliło. To co człowiek wymyślił ma odzwierciedlenie w stanie rzeczywistym, gdyż energia rzeczywiście jest, ale zła i to co jest na niej jest złem. W naturze nie ma broni do zabijania ludzi, a zobaczmy jak dużo jej jest. Naukowcy szukają skąd pochodzi nierzeczywista energia, a ja wskazuję, że zmiany w człowieku też są oparte na nierzeczywistej energii. Nierzeczywista energia jest oparta na wymyślonym myśleniu. Zło jakie jest we wszechświecie i jakie przeżywają ludzie jest oparte na wymyślonym przez człowieka myśleniu. Wszystko co jest złe w człowieku i we wszechświecie jest oparte na wymyślonym myśleniu. Jak ludzie naprawią zło jakie wyrządzili przy pomocy wymyślonego myślenia to ludzie wrócą do stanu rzeczywistego i wszechświat wróci do stanu rzeczywistego. Jednak to bardzo daleka droga, którą widać po stwierdzeniu Marii Szulc i również moim, że ludzie nie znają myślenia opartego na prawdzie na jakim ich stan jest rzeczywisty.
W moim poprzednim artykule piszę, że trzeba powtarzać, że opieram się na prawdzie, ale wcześniej jak zmienimy przekonania to trzeba powtarzać, że nie opieram się na kłamstwie. Najlepiej jest naprawić wyrządzone zło, gdyż wtedy myślenie oparte na kłamstwie w tym przedmiocie sprawy zostaje naprawione, a systemy neurologiczne przywracają się do stanu równowagi. Ciągłe wymyślanie i wypowiadanie tego co się wymyśliło powoduje powstawanie nienormalnych ludzi. Odkryłam, że wymyślone myślenie jest zawarte w zakrzywionej energii na jakiej człowiek choruje i jest nienormalny. Normalny człowiek jest na zrównoważonej energii jaka jest w naturze człowieka.
Zakrzywienie człowieka i wszechświata jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Bez wypowiadania słów człowiek ma w mózgu rozum i na nim systemy neurologiczne oparte na energii jaka jest w naturze człowieka.
Zmiany w człowieku są oparte na zmienionej energii, a zmieniona energia na wymyślonym myśleniu.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz