niedziela, 21 grudnia 2014

PRAWDA OPARTA JEST NA MIŁOŚCI, A KŁAMSTWO NA NIENAWIŚCI

Bóg kocha ludzi, a ludzie władzy i kościoła kochają pieniądze jakie mają ludzie.
W kościołach są obrazy z napisami, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a biskupi i wielu innych kapłanów mówi "uczmy się miłości". Miłość ludzi władzy i kościoła jest taką do ludzi, że mordują ludzi na wojach za pieniądze zabrane ludziom. Teraz Unia Europejska i Stany Zjednoczone szykują mordowanie ludzi w celu zdobycia pieniędzy jakie ma Rosja. Zanim zaczęło się zaczepianie Rosji były Minister Finansów w Polsce około trzech lat temu powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacją finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Zatem Minister Finansów odkrył, że ludzie władzy tak kochają ludzi, że mordują ich jak nie mają pieniędzy. W tym mordowaniu ludzi na wojnach biorą udział ludzie kościoła. Ludzie władzy dają im tytuły generałów polowych i wysokie emerytury z pieniędzy zabranych ludziom. Ludzie władzy kościoła wyrażają nienawiść do księdza Wojciecha Lemańskiego bez wątpienia za to co opowiadają ludzie, że jak nie mieli pieniędzy to od nich nie chciał.
Zaczepienie Rosji zaczęło się od rozróby na Majdanie przez ludzi, którzy wołali, że oni chcą wejść do Unii Europejskiej.

Odkrycia naukowe pokazują nam, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia a w odczuwaniu dwa rodzaje systemów neurologicznych. Odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na emocjach miłości, a myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na emocjach nienawiści. W kościołach jest pełno cierpiących ludzi, a ja odkryłam, że cierpienie oparte jest na nienawiści, a nienawiść na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że wykonywanie ustanowionego prawa zadaje ludziom cierpienie i we wcześniejszych moich artykułach piszę, że w myśleniu ludzi władzy jest jakiś trujący jad ponieważ jak ludzie wykonują ich myślenie to cierpią i umierają. Odkryłam, że cierpiące odczuwanie jest oparte na złej energii która zadaje cierpienie odczuwaniu opartemu na miłości. Odkryłam, że ludzie, którzy nie mają w sobie miłości zadają cierpienie innym ludziom ponieważ ich nie kochają. Odkryłam, że na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie mamy miłość do innych ludzi i innych stworzeń. Niewątpliwie Jezus o tym mówił, gdyż dowodem na to są obrazy w kościach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie, kościoła mówią "uczmy się miłości", a ja mówię, że miłości nie ma kłamca, gdyż prawdomówny ma. Ludzie kochający pieniądze zabierają i wyłudzają od ludzi pieniądze, a ten kto zabiera i wyłudza pieniądze nienawidzi ludzi. Ludzie nabywają na myśleniu ludzi władzy problemów, a problemy są oparte na cierpieniu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja wskazuję, że na narzucanych zachowaniach oparte jest prawo ludzi, a skutkiem wykonywania narzuconego myślenia jest cierpienie ludzi oparte na problemach jakie są skutkiem wykonywania myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie kłamcy za 11 miesięcy roku 2004 okradli ponad 99,5% ludzi którzy przegrali sprawy w sądach administracyjnych. Ci ludzie, którym zabrano pieniądze przy pomocy nazwania, że tak jest zgodnie z prawem przychodzili do mnie po pomoc w odzyskaniu zabranych im pieniędzy przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu przed powołaniem od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych.. Za 11 miesięcy roku 2004 gazeta "Rzeczpospolita" podaje, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy, a ja w województwie warmińsko-mazurskim znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy. Te sprawy wygrałam na moim naturalnym rozumie opartym na prawdzie. Sądy zrobiły sprzeciw na moje myślenie oparte na prawdzie kiedy powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie spory opierając się na naturalnym dla nas myśleniu. Wskazuję ludziom na mózg w którym są problemy z jakimi ludzie odeszli z sądów w wyniku wyroku sądu, że skarżą się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. W tych wyrokach powinno się dopisywać, że ludzie władzy nienawidzą ludzi jeśli nie dają im pieniędzy.
W ludzkich domach jest to samo jeśli jest w nim kłamca. Kłamca chce ażeby na niego pracować a on znęca się psychicznie jak widzą to ludzie w Trybunale zajmujący się przemocą w rodzinach. Emocje oparte na przemocy ma kłamca. Kłamca chce żyć za pieniądze innych ludzi i chce ażeby jemu służyć. Ludzie kościoła i władzy zawsze zaznaczają, że oni służą. Kościół, że niby służy Bogu, a ludzie władzy, że niby służą ludziom. Prawdą jest, że ci ludzie wymuszają służenia im. Na myśleniu Boga nie ma służących. Na myśleniu Boga każdy z ludzi pracuje i ludzie nawzajem sprzedają dla siebie to co wyprodukowali. Za piękne śpiewy ludzi na naturalnych otrzymanych od Boga głosach i za piękną muzykę na naturalnych otrzymanych od Boga umiejętnościach ludzie płacą. Bóg każdemu dał umiejętność wykonywania pracy. Na energii jaka jest w naturze człowieka wszyscy wykonują doskonałe rzeczy. Ludzie władzy i kościoła żyją w przepychu za pieniądze zabrane lub wyłudzone od ludzi i budują sobie za pieniądze zabrane ludziom to co lubią jak np. stadiony sportowe. Stadiony sportowe kosztują ogromne pieniądze, a do ludzi wysyłają komorników zajmujących ludziom konta bankowe, wynagrodzenia w zakładach pracy i renty i emerytury w Zakładach Ubezpieczeń Społecznych. Jak ludziom nie ma co zabrać to zgodnie z prawem komornik z udziałem Policji i Ślusarza wyważa drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń i zgodnie z prawem bierze sobie co chce. Zgodnie z prawem obmacuje się ludzi czy czegoś nie ukryli przed ludźmi, którzy mówią, że dla ludzi ich myślenie jest prawem. W obozach koncentracyjnych zanim wydali ludziom nakaz wchodzenia do komór gazowych to nakazali im dać biżuterię jaką mają. Jak ktoś długo nie zdejmował kolczyków to wyrywali mu wraz z uchem. Firmy windykacyjne są normalnością przy bankach opartych na myśleniu do wyłudzania pieniędzy. Myślenie do wyłudzania pieniędzy to wymuszanie wykonywania narzuconego myślenia. Narzucone myślenie oparte jest na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie sprawy się uzgadnia. Kłamcy wymyślili myślenie i nazwali je prawem i wymuszają od stworzeń Boga wykonywania ich myślenia, a nie Stwórcy. Zatem wskazuję na mózg który Naukowcy odkryli, że jest w nim narzucone myślenie i że mózg wykazuje je, że wie, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu do rozbieżnych celów Naukowcy odkryli, że człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich wykonuje to myślenie. To funkcjonowanie człowieka na myśleniu opartym na kłamstwie jest na systemach neurologicznych opartych na złej energii na jakiej człowiek cierpi i umiera. Ludzie wybierają sobie na przywódców ludzi którzy ich uśmiercają. W roku 2011 w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce byli tam dwaj Zastępcy Dyrektora Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski których wiedza o zdrowiu musiała się zgadzać z odkrytym przeze mnie myśleniem opartym na prawdzie jakie odkryłam że mamy w naturze mózgu, gdyż każdy z nich oddzielnie przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania, Ci lekarze chcieli zdrowia ludzi. Pewnego dnia odwiedził mnie obecny Minister Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Tak był zainteresowany, że książki żadnej nie kupił, a za dwa dni otrzymałam z Departamentu Zdrowia pismo, że to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka nowemu zastępcy dyrektora się nie zgadza. Nie mamy zatem lepszych ludzi teraz jak ponad 2000 lat temu kiedy zamordowali swojego Stwórcę, gdyż oni też są złoczyńcami i mordercami organizującymi wojny. Mordowanie ludzi jest normalnym dla morderców. Ja napisałam setki pism do tych ludzi złoczyńców, a oni milczą. Ja nie wiedziałam, że oni milczą dlatego, że są złoczyńcami.
Przekazuję lekarzom, a szczególnie psychiatrii, że psychika jest chora na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka i że ta psychika jest oparta na nienawiści. Prawie wszyscy ludzie mają psychikę opartą na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Na tych systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoje  myślenie oparte na kłamstwie człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Mamy ludzi o różnym stanie kłamstwa chorych z nienawiści. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu odczuwamy miłość. Ludzie stworzeni na prawdzie i odczuwaniu miłości przeszli na myślenie oparte na kłamstwie na jakim zajmujące się emocjami nienawiści tych ludzi systemy neurologiczne wykazują ich, że są złoczyńcami.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz