sobota, 13 grudnia 2014

CZŁOWIEKA POSŁUGUJĄCEGO SIĘ NARZUCONYMI SŁOWAMI NISZCZY ZŁA ENERGIA

Wskazuję szczególnie dla mądrych lekarzy, że ludzie posługujący się narzuconymi słowami chcą czynić zło. Jezus wskazywał na inną mowę ludzi jak mowa Boga i nic to nie pomogło i nie pomaga przedstawienie przeze mnie dowodów naukowych na to, że cierpienie i śmierć zadają narzucone słowa. Ludzie chcą czynić zło, a lekarze mówią, że są natychmiast przy ludziach ażeby pomóc ludziom czyniącym zło. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma cierpienia. Wskazuję ludziom medycyny, że źli ludzie ukrywają odkrycie naukowe, które mówi, że człowiek jest na uśmiercającej go energii na narzuconych słowach, ale też wskazuję, że ludzie nie chcą słuchać o odkryciu naukowym, które dowodzi, że człowieka narzucającego słowa niszczy zła energia. To, że prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości jest dowodem na to, że to jest wybór człowieka. Ja wskazuję ludziom medycyny, że nie ma leku na narzucone słowa. Ludziom medycyny wskazuję na książki dr Deepaka Chopry, który mówi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Deepak Chopra jako lekarz wskazuje na komórki niszczące zdrowe komórki i mówi, że nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że na tej zmorze pamięci oparta jest śmierć. Lekarze walczą ze śmiercią, ale niech popatrzą, że ten człowiek posługuje się słowami którymi zadaje cierpienie i śmierć. Kiedy napisałam, że słowa jakie odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa narzucone przez człowieka, to przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Nie wiem czy te podziękowania przestały przychodzić ponieważ naukowcy wolą pieniądze od życia, czy jakiś złoczyńca zabronił przysyłać mi podziękowania. Ludzie w Ministerstwie Zdrowia w Polsce doskonale wiedzą, że myślenie władzy uśmierca życie. Dyrektorzy Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 chcieli zdrowia ludzi, a nowo powołana Dyrektor nie chce. Wskazuję lekarzom ażeby nie pomagali ludziom, którzy zachorowali na skutek świadomego czynienia zła. Człowiek narzucający słowa świadomie je narzuca. Mózg o tym wie, gdyż narzucone słowa wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Nasza natura wie, że człowiek czyniący zło posługuje się narzuconymi słowami, gdyż ten człowiek ma w sobie na narzuconych słowach złą energię. Od dawna o tym piszę, że ludzie chorzy mają w sobie złą energię. Choroby i śmierć są oparte na niszczącej życie energii. W programie "Świat się kręci" prowadząca program zaprosiła profesor która ją leczyła i mówi, że proszę Państwa złe komórki niszczą zdrowe komórki. Ja mówię, że to prawidłowo, gdyż złoczyńca niszczy. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na pewno nikt nie znajdzie komórek które niszczą zdrowe komórki.  Przekazuję lekarzom, że nie ma możliwości usunięcia z człowieka myśli które uśmiercają życie człowieka. Ludzie posługują się myśleniem opartym na kłamstwie i widać, że ludzie uważają to za normalne. Mojego artykułu zatytułowanego, że organy przeciwko którym wystąpił Jezus zrobiły sobie z ludzi służących nie  widać ażeby ktoś czytał. Każdy z dziennikarzy odrzuca przedstawiane przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Na tym swoim innym myśleniu chcą mieć zdrowe komórki. Krótką chwilę po ukazaniu się mojego artykułu w którym przedstawiam, że źli ludzie zrobili sobie z ludzi służących widać było, że ludzie czytają. To maleńka ilość ludzi opartych na naturalnym dla nas rozumie. To, że ludzie posługują się myśleniem opartym na kłamstwie jest dowodem na to, że są złoczyńcami. To złoczyńca ma złą energię i złe komórki, które niszczą zdrowe komórki. Ludzie swoimi zachowaniami dowodzą, że chcą być złoczyńcami. To złoczyńca mówi, że dla niego prawem są myśli do czynienia zła. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus nie chciały słuchać o posługiwaniu się myśleniem opartym na prawdzie i zamordowali Stwórcę i tak samo te same organy nie chcą słuchać o moim odkryciu naturalnego dla nas myślenia na jakim jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Naukowcy pokazują programy dokumentalne o Jezusie, a nikt z nich nie zwraca uwagi na to co znaczą słowa Jezusa, że Bóg posługuje się inną mową i inną mową posługują się ludzie. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie nic nie mówią o tym jakim jest ten człowiek zły o jakim mówią, że jak zatonęła Atlantyda to byli tam ludzie źli. Człowiek, który ma rozum odróżnia tak samo jak mózg człowieka złego od człowieka dobrego. Ja odróżniam człowieka złego od człowieka dobrego po wypowiadanych przez człowieka słowach. Czuję też wspaniałą energię od ludzi opierających się na myśleniu Stwórcy. To tak niezwykła rzadkość, że dobrze, że w ogóle miałam możliwość doświadczenia odczuwania energii miłości ma jakiej jesteśmy stworzeni. To stąd wiem o jakiej miłości piszą na obrazach z Jezusem ludzie kościoła.  Maria Szulc to widzi pisząc, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Ja jeszcze dodam, że od tych ludzi, którzy nie znają myślenia podświadomości czuć zimno i ich bezduszność jaką zauważali moi klienci mówiąc, że nie lubią chodzić do urzędów. Ludzie w urzędach opierają się na narzuconych słowach i na nich są zimni i bezduszni. Ci ludzie złoczyńcy oszukują przy pomocy słów, że są dobrymi, ale tych oszustów każdy uczciwy pozna. Wielu ludzi na narzuconych słowach jest już tak wielkimi bandytami jakich widać jak znęcają się nad ludźmi wymuszając od nich mówienia prawdy. Złoczyńca posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie, a chce znać prawdę jaką posługuje się jego Stwórca. Mowa Boga to słowa jakie są w podświadomości. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Naukowcy wiedzą, że wszystko odkryłam i też milczą na narzuconych słowach którymi się posługują. Wskazuję lekarzom ażeby poznali odkrycia naukowe które przed nimi ukrywają ludzie władzy, że systemy neurologiczne jakie uśmiercają zdrowe komórki są oparte na narzuconych przez człowieka słowach.
 To podświadomość musi się zgodzić z myśleniem człowieka ażeby mu pomóc. Myślenie narzucone jest oparte na złej energii, a na złej energii systemy neurologiczne dokonują uśmiercania człowieka. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja mówię, że ażeby psychika zachorowała to trzeba wykonywać wolę złoczyńców. Myśleniem opartym na kłamstwie posługuje się złoczyńca. W naturze nie ma złej energii bo nie ma złych słów. Złe słowa są u ludzi, którzy mają w mózgu narzucone słowa. Złe słowa są dlatego złymi ponieważ są na złej energii. O tym czy słowa są dobrymi czy złymi świadczy ich oparcie na energii. U naszego Stwórcy nie jest tak ażeby złoczyńca był na dobrej energii. Ja zrozumiałam, że wygrywałam sprawy w sądach dla ludzi, którym podświadomość pozwoliła wygrać. To samo jest u lekarzy, że mogą pomóc tylko człowiekowi w zależności od myśli jakimi się posługuje. Ja kiedy zwróciłam swoją uwagę na to, że moi klienci najczęściej mówili ażebym wygrała im sprawę zgodnie z prawem to zrezygnowałam z prowadzenia działalności. Jestem przekonana, że to samo zrobią mądrzy lekarze. Ludziom, którzy już zwariowali na narzuconych słowach trzeba pomóc bo będziemy żyli wśród wariatów. To ludzie złoczyńcy doprowadzili do stanu w którym wzrost chorób umysłowych przerażająco rośnie. Małe dzieci naturalnie wypowiadają słowa swojego Stwórcy, a źli ludzie szybko ich biorą do szkół na przejście na posługiwanie się narzuconymi przez nich słowami opartymi na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek jest umysłowo chory i jest na złej energii na jakiej jest psychicznie chory. Źli ludzie oskarżają Boga o to, że nie umiał stworzyć człowieka ażeby nie cierpiał, a ja wskazuję, że na myśleniu Boga psychika czuje się świetnie, a komórki są zdrowe. Lekarze mówią, że nowotwory przerażająco rosną, a ja pytam co ludzie by chcieli ażeby w nich rosło na myśleniu do czynienia zła? Cóż to za kapłani opowiadający o Bogu, którzy każą ludziom składać przysięgi oparte na narzuconych słowach. Bóg się przysięgami nie posługuje. To ludzie przemocy wymuszają od żołnierzy czynienia zła na narzuconych słowach. Żołnierze po wykonaniu morderstw na wojnach przyjeżdżają z chorą psychiką. Na to zwracam uwagę Neurobiologom, którzy znają odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. O tym, że ja wskazuję, że są to czynności zła na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele ludzie nie chcą słuchać i do tego naukowcy nie chcą słuchać. Jak się przyznaje Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia to się mówi jakimi są to czynności. Ja wskazuję, że są to czynności wykonywane na narzuconych słowach przez ludzi którzy stosują przemoc wymuszaniem wykonywania narzuconych słów. W Polsce powstał Trybunał przeciwko stosowaniu przemocy, a ja chciałabym dowiedzieć się czy zasiadający tam ludzie nie żyją z pieniędzy ze stosowania przemocy. Ci ludzie piszą, że czekają aż do nich przyłączy się Minister Sprawiedliwości, a ja pytam czy jest możliwym ażeby na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek wymierzał człowiekowi sprawiedliwość. Na pewno nie. To ludzie posługujący się słowami opartymi na kłamstwie przyznali sobie prawo do stworzeń Boga. O mieniu Boga jako o swoim mówią ludzie opierający się na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie mają w naturze mózgu słowa na jakich są uczciwymi ludźmi, a z nabycia mają słowa oparte na kłamstwie na jakich mówią, że to co Boga jest ich. Inną mową mówią złodzieje i bandyci i to złodzieje i bandyci mają w sobie złą energię która niszczy życie oparte na dobrej energii. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że wyróżniający się w opieraniu się na naturalnym dla nas rozumie Albert Einstein mówił do ludzi opierających się na kłamstwie, że na ich słowach jest 73% złej energii która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Z odkryć naukowych wynika, że nie ma ludzi bez złej energii na narzuconych przez nich słowach. Psychika i ciało są chore na narzuconych słowach. Naukowcy odkryli, że naturalne odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Ja pytam skąd ludzie znają inne słowa jak są w mózgu, który nie zna słów? To oszuści znają inne słowa.  To złoczyńca odwraca od siebie uwagę mówiąc, że Bóg nie umiał stworzyć człowieka. Od jednego z przedstawicieli kościoła usłyszałam, że Bóg jest złoczyńcą. Ja mówię, że ten kto jest złoczyńcą mówi, że Bóg jest też złoczyńcą. Złoczyńca uważa, że Bóg ma myśli do czynienia zła tak jak on. Ja wskazuję na mózg, że mózg bardzo dobrze odróżnia słowa dobroczyńcy od złoczyńcy i że energia też odróżnia, gdyż dobroczyńca ma w sobie dobrą energię, a złoczyńca złą.
Przerażające, że nie można znaleźć ludzi posługujących się słowami swojego Stwórcy. Jeden Albert Einstein na miliardy ludzi widzi, że zła energia jest wytworzona przez złych ludzi. Zły człowiek ma rozum w naturze mózgu, a z nabycia ma brak rozumu oparty na umyśle nieświadomym i na nim złą energię. Chora psychika i chore ciało są na złej energii opartej na braku rozumu.
Lekarze niech nie pozwolą się karać przez złych ludzi za to, że nie ma możliwości wyleczenia złoczyńcy.

                                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz