środa, 10 grudnia 2014

FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA JEST OPARTE NA SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Człowiek jest oparty na odczuwaniu, a Naukowcy odkryli, że odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Naukowcy też odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Zatem mówienie kłamstwa nie jest dla mózgu naturalnym i dlatego mózg odrzuca kłamstwo i wykazuje człowieka opierającego się na kłamstwie, że nie ma rozumu. Polska uczona prof. Maria Szulc mówi, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, czyli ludzie wypowiadają inne słowa jak słowa na jakiej oparta jest podświadomość. Te inne słowa to słowa narzucone przez człowieka i są to słowa oparte na kłamstwie. Słowa oparte na kłamstwie ludzie mają zapisane, że są ich prawem. Mózg zna te słowa inne jakimi posługuje się człowiek, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Te rozbieżne cele oparte na narzuconym przez ludzi myśleniu opartym na kłamstwie to wykonywanie woli ludzi. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na wykonywaniu woli ludzi. Na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek wykonuje wolę swojego Stwórcy. Zatem mózg prawidłowo wyodrębnia słowa narzucone przez człowieka w innym miejscu w mózgu jak słowa Stwórcy i słowa człowieka takie same jak słowa Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy tymi strefami są narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Okryłam, że te narzucone zachowania i problemy ludzie wypowiadają w postaci słów opartych na kłamstwie i że dla wielu ludzi już wypowiadanie słów opartych na kłamstwie stało się normalnym. Człowiek dla którego wypowiadanie słów opartych na kłamstwie stało się normalnym ma w mózgu już tak dużo myślenia opartego na kłamstwie, że zmienił przekonania. W sądach Sędziom nie podobają się moje przekonania oparte na naturalnym dla nas wypowiadaniu prawdy i to do tego stopnia, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zatem spotkałam się w stanie rzeczywistym ze sprzeciwem ludzi na myślenie oparte na prawdzie. Mózg robi sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie, a ludzie opierający się na kłamstwie robią sprzeciw na myślenie oparte na prawdzie. Ja nie miałam zamiaru prosić o pozwolenie mi na wykonywanie czynności na naturalnym dla nas myśleniu, ale napisałam, że ja na moim naturalnym myśleniu mam wygranych najwięcej spraw w kraju. Wymiar sprawiedliwości chce ażeby opierać się na myśleniu ludzi władzy, a ja odkryłam, że myślenie władzy oparte jest na kłamstwie, a kłamstwo nie ma rozwiązań. Ja na moim myśleniu opartym na prawdzie od razu widzę kłamcę, a ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie nie widzą. Kłamstwo nie pozwala ludziom wiedzieć kto ich oszukuje. Kłamcy zgadza się myślenie do oszukiwania i kłamca zgadza się z kłamcą. Ja jestem bardzo osamotniona w moim opieraniu się na rozumie. Prawda oparta jest na rozumie, a kłamstwo na braku rozumu. Gdybym nie otrzymywała podziękowań z Uniwersytetu Cambridge to nikt nie reagowałby na moje odkrycia mimo, że opieram się na odkryciach naukowych. Cieszę się, że są ludzie którzy czytają to co piszę, gdyż wiem, że to co piszę czytają ludzie którzy mają rozum. Maleńko nas jednak, a w naturze mózgu wszyscy jesteśmy oparci na rozumie. Ludzie zepchnęli to myślenie oparte na rozumie tak jak widzi to Zygmunt Freud i wprowadzili myślenie oparte na kłamstwie w którym nie ma rozumu. Karol Jung był przekonany, że naturalnym umysłem człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek nie ma rozumu. Odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie, którzy mają rozum bardzo dobrze widzą, że ludzie opierający się na myśleniu narzuconym przez człowieka nie mają rozumu. Mówienie paragrafami to dowód braku rozumu. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na paragrafach. W naturze mózgu nikt z ludzi nie znajdzie paragrafów. Ludzie władzy każą ludziom wiedzieć co zapisali pod danym paragrafem i mówią, że ludzi nie zwalnia z obowiązku nieznajomość ich myślenia zapisanego pod postacią paragrafów. Zatem ludzie wybierają sobie ludzi którzy mówią do nich przy pomocy niezrozumiałej dla ludzi mowy. Wiadomo, że niezrozumiale mówi ten kto oszukuje. Naturalne dla nas wypowiadanie prawdy wszyscy rozumiemy. Ludzie wybierają sobie na swoich przywódców ludzi którzy mówią niezrozumiałą mową. Skutkiem nauczenia się tej niezrozumiałej mowy jest głupi człowiek. Dlatego mózg prawidłowo głupiego człowieka wykazuje pod umysłem nieświadomym wykazując, że ten człowiek nie ma rozumu. Ten człowiek bez rozumu jest też chory psychicznie, gdyż jego niezrozumiałe myślenie jest oparte na złej energii na jakiej cierpi psychika. Stwórca pokazuje, że człowiek który zadaje cierpienie jest głupi. Ludzie na narzuconym myśleniu są pod władzą energii, gdyż narzucone myślenie naruszyło energię. Na energii stworzone jest człowieka odczuwanie, a zatem człowiek naruszył swoje odczuwanie myśleniem niezrozumiałym opartym na złej energii. Przerażająca jest ilość ludzi wypowiadających słowa świadczące o braku rozumu. Nie wiadomo o co chodzi tym ludziom. Zygmunt Freud i inni lekarze psychiatrzy muszą szukać przy pomocy psychoanalizy myślenia którym człowiek naruszył odczuwanie. Ja wskazuję wszystkim lekarzom psychiatrom, że myślenie jakie naruszyło odczuwanie ludzi to ustanowione prawo. Tego ustanowionego prawa jest ogromnie dużo i znaleźć jakim posługiwał się psychicznie chory człowiek jest niezwykle trudno. Dlatego najlepiej jest mu dać lek oparty na energii natury i człowiekowi zaczyna przywracać się rozum i zaczyna lepiej czuć się psychika. Przy normalności dla ludzi posługiwania się kłamstwem nie można mieć pretensji do lekarzy, że nie wiedzą od jakiego rodzaju kłamstwa zachorowała psychika i ciało. Mózg zna wszystkie kłamstwa i na nich oparte są systemy neurologiczne na jakich człowiek jest psychicznie chory. Ciało człowieka jest oparte na zdrowej psychice, a zdrowa psychika na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Co najgorsze to większość z lekarzy też jest umysłowo i psychicznie chorych, gdyż też opierają się na narzuconych słowach. Jeśli lekarz psychiatra jest biegłym sądowym to jest on też psychicznie chory, gdyż na myśleniu władzy psychika jest chora.
Gratuluję ludziom, którzy mają rozum. Ludzie bez rozumu doświadczają odczuwania opartego na braku rozumu. Ludzie z brakiem rozumu doświadczają tak długo myślenia opartego na kłamstwie jak długo mają je w mózgu. Ja zachęcam ludzi do powrotu na myślenie jakim posługuje się podświadomość, ale ludzie najczęściej nie chcą. Zatem jak doświadczą katastrofy na niewyobrażalną skalę o jakiej mówi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi to w tym momencie może wróci im rozum. Ludzie przy tragediach mówią, że to kara Boska, a ja wskazuję, że jest to doświadczanie myślenia opartego na braku rozumu narzuconego przez ludzi. Bóg nie ma nic wspólnego z cierpieniem. Na myśleniu Boga odczuwanie czuje się świetnie. Ja mówię, że ze swoim myśleniem opartym na rozumie jestem bardzo osamotniona, ale mam wspaniałe odczuwanie na którym czuję się świetnie. Jeśli mam przebywać z kimś kto nie ma rozumu i zaburza mi spokój to lepiej żyć samemu w spokoju. Rozumiem dlaczego pisarze z okresu Starożytności piszą, że Wielcy Egipcjanie żyli w odosobnieniu i rzadko wychodzili do ciemnego ludu. Ciemny lud jest na własne życzenie, gdyż w naturze mózgu każdy ma rozum.

                                                                                              Barbara Paul

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz