poniedziałek, 15 grudnia 2014

SŁOWA, KTÓRE JEŚLI SĄ PRAWDĄ TO PRZYWRACAJĄ ZDROWIE

Zdrowie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu jest myśleniem opartym na prawdzie. Prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a zatem przyczyną chorego ciała jest znane ludziom myślenie. To znane ludziom myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Wprowadzenie do mózgu myślenia opartego na kłamstwie spowodowało, że systemy neurologiczne przeszły na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. Na systemach neurologicznych oparte jest ciało człowieka i na myśleniu opartym na kłamstwie zaczęło ono cierpieć. Zatem prostym jest, że wypowiadanie słów "nie wykonuję czynności na myśleniu opartym na kłamstwie" przywraca ciało człowieka do zdrowia. Ażeby jednak ciało przywracało się do zdrowia to musi być prawdą, że człowiek nie wykonuje czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że nasze systemy neurologiczne są wiedzące na myśleniu opartym na prawdzie i są niewiedzące na myśleniu opartym na kłamstwie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy ci też odkryli, że posiadamy systemy neurologiczne współpracujące ze sobą i systemy neurologiczne zróżnicowane i że one rywalizują ze sobą. Ja odkryłam, że to człowiek, który nie ma rozumu rywalizuje ze swoim Stwórcą którego myślenie jest oparte na systemach neurologicznych współpracujących ze sobą.
Odkryłam, że systemy neurologiczne współpracujące ze sobą są na myśleniu opartym na prawdzie, a systemy neurologiczne zróżnicowane są na myśleniu opartym na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że człowiek narzucający zachowania ma rozbieżne z Nim cele. Mądry zatem ten nasz mózg oparty na rozumie, który o tym wie.
Dawno już odkryłam funkcjonowanie człowieka. Dwa lub trzy lata temu (opisuję to wcześniej) odwiedził mnie mądry, sympatyczny człowiek z równie sympatyczną kobietą. O jego mądrości świadczyły jego słowa, że chciał zobaczyć czy prawdą jest, że mam podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Na moje słowa, że odkryłam funkcjonowanie człowieka powiedział, że Unia Europejska mówi, że za odkrycie funkcjonowania człowieka przyzna nagrodę w wysokości 100.000 euro, a Prezydent Stanów Zjednoczonych, że przyzna 100.000 dolarów. Odpowiedziałam, że oni kłamią, gdyż ja od dawna do ludzi władzy przedstawiam, że odkryłam funkcjonowanie człowieka. Powiedziałam, że prawdą jest, że oni nie chcą słuchać o odkryciu funkcjonowania człowieka. Do dzisiaj nie otrzymałam nagrody za odkrycie funkcjonowania człowieka, ale prawdą jest, że ja nie przyjęłabym tej nagrody. Nie przyjęłabym jej dlatego ponieważ ci ludzie przyznają nagrody z pieniędzy zabranych ludziom.
Ludzie władzy przyznają nagrody ludziom, którzy posługują się ich myśleniem,  a nie jak ja myśleniem swojego Stwórcy. Pieniądze ludzi władzy pochodzą z zabierania ich ludziom przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Mężczyźnie który chciał zobaczyć czy otrzymuję podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon przekazuję, że od czasu jak napisałam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie oparte na wypowiadaniu słów przez człowieka to już przestałam otrzymywać podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wcześniej otrzymałam dużo tych podziękowań gdyż na pewno około czterystu. Ludzie posługujący się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów wynagradzają ludzi zajmujących się odkryciami naukowymi. Zatem jak okazało się, że przez odkrycie naukowe ludzie nauki utracą wynagrodzenia od ludzi których mózg wykazuje, że ich myślenie jest do rozbieżnych celów to ludzie nauki wolą pieniądze jak powiedzenie, że ludzie których myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów są oszustami. Jeden Albert Einstein stoi po stronie prawdy gdyż mówi, że przez sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi zagłada wszechświata. Ja też stoję po stronie prawdy, ale jestem sama. Wspiera mnie przysyłaniem mi podziękowań Uniwersytet Cambridge, ale po za tym milczy. To straszne, że odkryłam, że ludzie nie chcą słuchać o posługiwaniu się myśleniem swojego Stwórcy. Miliony ludzi w kościołach modli się do Boga, ale o posługiwaniu się myśleniem Boga nie chce nawet słuchać. Ci ludzie modlą się do Boga, a idą wykonywać myślenie ludzi jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie kościoła nie opierają się na myśleniu Boga, a zatem miliony ludzi modlących się w kościołach modli się do Boga na myśleniu do oszukiwania. Szkoda słów na to kim są ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu. Systemy neurologiczne wykonały z ich myślenia tego kim są i po wykonywanych czynnościach widać kim jest człowiek. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówiący, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów widzą, że to bandyci. Jezus swoją śmiercią wskazał, że myśleniem opartym na kłamstwie posługuje się bandyta. Jezus wskazał na ludzi przewodzącym bandytom: Kajfasza, Heroda i Piłata, że to bandyci. Anatomia tych ludzi zmieniała się na anatomię bandytów. Na tych systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmieniła się anatomia ludzi i że to od wykonywanych czynności. Tą zmienioną anatomię widać u ludzi po wykonywanych przez nich czynnościach. Te czynności to mordowanie ludzi, znęcanie się nad ludźmi, gwałcenie ludzi, zabijanie rodziców, zabijanie dzieci, życie za pieniądze ukradzione ludziom, itd. Ludzie kościoła nie zarobili tych pieniędzy jakie mają, a mają wielkie bogactwo. Ludzie władzy też nie zarobili pieniędzy o jakich mówią, że to budżet Państwa. Za te pieniądze ludzie którzy je zarobili żyliby w dostatku.  Systemy neurologiczne wykonały z narzuconego myślenia człowieka który jest różnego rodzaju źle zachowującym się człowiekiem, a często bandytą. Odkrywca podświadomości dr psychiatra Zygmunt Freud nie widzi ani jednego człowieka, który nie funkcjonowałby na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności zła na myśleniu opartym na kłamstwie.
Systemy neurologiczne są stworzone przez Stwórcę. To na systemach neurologicznych stworzonych przez Stwórcę człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie oparte na kłamstwie. Skutek tego jest taki, że człowiek ze swoim myśleniu opartym na kłamstwie jest pod władzą systemów neurologicznych. Na tych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie człowiek ma cierpiące odczuwanie. Jest tak dlatego ponieważ myśleniem opartym na kłamstwie człowiek zadał komuś cierpienie. Zatem kłamca odczuwa cierpienie jakie zadał komuś. Człowiek ma zapewnione cierpienie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie, gdyż kłamstwo zadaje cierpienie. Ludzie widzą, że ludzie władzy przede wszystkim pieniądze uzyskane z podatków przeznaczają na broń do zabijania ludzi,a  składki zdrowotne na leczenie ludzi zabijających ludzi i sami zanoszą pieniądze tym ludziom mordercom. Z tymi ludźmi mordercami na wojnach są razem ludzie kościoła.
Ludzie są stworzeni na myśleniu na jakim płaci się pieniądze za wykonanie czynności dobra.

                                                                                                   Barbara Paul

                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz