poniedziałek, 22 grudnia 2014

LUDZIE WŁADZY WYMAGAJĄ, AŻEBY LUDZIE MIELI SWOJEGO REPREZENTANTA OPARTEGO NA BRAKU ROZUMU

Ludzie wszyscy w naturze mózgu mają rozum, a ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludzie przed sądami wyższych instancji muszą mieć swojego reprezentanta, który posługuje się myśleniem władzy. W naturze mózgu ludzie mają rozum, a zatem myślenie jakiego wymagają od ludzi ludzie władzy jest oparte na braku rozumu. Ja występowałam przed sądami jako reprezentant ludzi, ale ja mam rozum. Ludzie władzy zrobili sprzeciw na mój rozum i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Przedstawiam zatem ludziom dowód na to, że wybierani przez nich ludzie to oszuści posługujący się innym myśleniem aniżeli myślenie na jakim ludzie są stworzeni. Ja jako reprezentant ludzi oparty na rozumie wygrywałam wszystkie sprawy dla ludzi. Sądy wyższe zgadzały się z moim myśleniem, a dowodem na to są wszystkie moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie przed powołaniem od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych. W Wojewódzkich Sądach Administracyjnych też mam dowód na to, że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 wygrałam ja. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku podają, że ponad 99,5% ludzi przegrało w kraju sprawy, a w wielu województwach nikt nie wygrał ani jednej sprawy. Zatem ja jako reprezentant ludzi oparty na rozumie przynosiłam dobro dla moich klientów, a reprezentanci oparci na myśleniu władzy przynoszą dobro ludziom oszukującym ludzi. Inne myślenie jak naturalne oparte na uczciwości to myślenie do oszukiwania. Nie znam prawa kościelnego, ale po sprawie z księdzem Wojciechem Lemańskim widzę, że jemu też zabrali uprawnienia do wykonywania zawodu na myśleniu Stwórcy. Naukowcy odkryli, że myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na rozumie.
Prowadziłam w swoim życiu dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwa i firmy i zobaczyłam, że z czasem ich pieniądze i majątek przechodzi do ludzi władzy. Zobaczyłam, że moi byli dyrektorzy, których myślenie powodowało, że przedsiębiorstwa dobrze funkcjonowały i pracownikom żyło się dobrze są na żebraczych emeryturach, a za wypracowane przez nich pieniądze mają wysokie emerytury ludzie władzy posługujący się innym myśleniem. Zobaczyłam, że moi dobrze żyjący klienci którzy zatrudniali nie raz do stu ludzi są pod władzą komorników, a ich mienie licytowane przez komorników. Zobaczyłam, że nazwiska moich klientów którzy mieli bogate firmy i dużo dzieci są wypisane u komorników, którzy licytują ich mieszania. Zobaczyłam, że wielu z ludzi, którzy mieli bogate firmy prosi mnie o pomoc i mówi, że zapłacą mi jak dostaną zasiłek z opieki społecznej. Pomagałam im bez pieniędzy. Nie wzięłabym pieniędzy jakie dostali z opieki społecznej. Zobaczyłam, że wszystkie przedsiębiorstwa i firmy prowadzone przez ludzi są okradzione przy pomocy myślenia jakiego wymuszają ludzie władzy. Ci ludzie wymuszający opierania się na ich innym jak naturalne myślenie mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że na ich myśleniu ludzie są wolni i że mają prawo mówienia tego co chcą. Ci ludzie posługujący się innym myśleniem jak Stwórca pozwolili ludziom mówić to co chcą, a zatem oni uważają, że mają prawo do ludzi. Ja wskazuję ludziom, że na tym myśleniu władzy są okradzeni z ich dorobku i stają się nędzarzami proszącymi tych którzy ich okradli o pieniądze na życie. Wskazuję ludziom medycyny, że ludzie mają w swoich mózgach myślenie przez siebie narzucone i że doświadczają tego co wymyślili na systemach neurologicznych na jakich wykonują narzucone przez siebie myślenie. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, które mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Zatem wskazuję, że anatomia ludzi wykonujących narzucone myślenie jest zmieniona. Zmieniona anatomia to anatomia psychopaty, który napada na ludzi przy pomocy narzuconych słów. Zmieniona anatomia to anatomia ofiary, która przeszła na wykonywanie narzuconych słów. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego, który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej dobrze widział, że psychika nie wytrzymała jak człowiek dowiedział się tak jak moi klienci, że ludzie kontrolujący zapisali im tyle pieniędzy do zapłacenia dla ludzi władzy, że zwariowali. Ja wskazuję dla wszystkich lekarzy psychiatrów, że ludzie leżący w szpitalach psychiatrycznych to ludzie oparci na innym myśleniu aniżeli myślenie na jakim oparta jest psychika.
Do reprezentantów ludzi którzy nie mają rozumu należą dziennikarze namawiający do oddania życia za ludzi, którzy ludzi okradli i prowadzają ich na wojny żeby ich wymordować, gdyż jak ludzie nie mają pieniędzy to nie są im potrzebni. Udział w tym mordowaniu ludzi na wojnach biorą kapłani oparci na innym myśleniu jak myślenie Boga. Biskupi biorący udział w mordowaniu ludzi na wojnach dostają wysokie emerytury z pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy wprowadzenia im przymusu opierania się na myśleniu ludzi złoczyńców.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz