poniedziałek, 8 grudnia 2014

CIERPIENIE ZADAJE SIĘ MYŚLENIEM OPARTYM NA ZŁEJ ENERGII

Myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na wolnej energii. Człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest człowiekiem wolnym. Wolność zabiera człowiekowi narzucone myślenie na jakim przestaje być wolna psychika i ciało. Narzucone myślenie jest oparte na uzależnieniu od energii. Na tym uzależnieniu od energii cierpi psychika i ciało. Psychika i ciało są oparte na wolnej energii. Natura mózgu i psychiki oparta jest na wolnej energii. Na tej wolnej energii wolne są wszystkie stworzenia jakie są w naturze wszechświata. Wolność sobie i innym stworzeniom zabrał człowiek, który postanowi narzucać swoje inne myślenie. To inne myślenie człowieka to myślenie oparte na kłamstwie. Kłamstwo zabrało człowiekowi wolność i spowodowało cierpienie psychiki i ciała. Cierpienie psychiki i ciała jest oparte na uzależnieniu od energii. Uzależnienie od energii oparte jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Na uzależnieniu od energii jest myślenie oparte na kłamstwie jakie narzucili na ziemi ludzie. Na myśleniu narzuconym przez człowieka zmieniła się anatomia człowieka na anatomię złoczyńcy i ofiary. Złoczyńca i ofiara wypowiadają narzucone przez nich słowa. To złoczyńca i ofiara wypowiadają inne słowa jak naturalnie wypowiadane przez nas słowa oparte na prawdzie. Złoczyńca to człowiek oparty na wymyślonym przez niego myśleniu, który narzucił wykonywanie jego opartego na kłamstwie myślenia. Ofiara to człowiek który zgodził się wykonywać wymyślone i narzucone myślenie. Ludzie, którzy wymyślili i narzucili myślenie to ludzie władzy i kościoła. Wymiar sprawiedliwości postanowił ustanowić wymyślone i narzucone myślenie prawem na ziemi. Przeciwko tym trzem organom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Jezus wskazał swoją śmiercią opartą na wyroku ludzi posługujących się wymyślonym i narzuconym myśleniem, że ci ludzie posługują się myśleniem do czynienia zła przy pomocy którego zadają psychice i ciału cierpienie. Naukowcy odkryli to myślenie narzucone, że jest w mózgu i że mózg wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy też odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych jest psychika złoczyńcy. Odkryłam, że ludzie wykonujący myślenie narzucone przez złych ludzi nabywają cierpienia i ich ciało umiera. Śmierć jest powolna, gdyż narzucone słowa zabijają powoli.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i ofiary opierających się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że dla tego myślenia do rozbieżnych celów  mózg stworzył umysł nieświadomy na jakim człowiek na narzuconych przez siebie słowach jest umysłowo i psychicznie chory. Odkryłam, że umysłowa i psychiczna choroba jest oparta na uzależnieniu od narzuconych słów. Odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparte jest cierpienie psychiki i ciała i że ten człowiek jest złoczyńcą. Odkryłam, że myślenie wymyślone i narzucone człowiek wymyślił do uczynienia zła. Przykładem znanym w Polsce jest opracowanie myślenia przez partię "Prawo i Sprawiedliwość" do uczynienia zła Posłance z konkurencyjnej partii "Platforma Obywatelska". Oszukanie przy pomocy narzuconych słów Posłanki spowodowało, że wszyscy widzieli w telewizorach jej cierpienie. Rządząca partia PO powiedziała, że opracowywanie uczynienia zła odczuwaniu człowieka jest zgodne z prawem i dodali cierpienia kobiecie zamykając ją do więzienia. Odkryłam, że tak samo dzieje się w każdym przedmiocie sprawy gdzie złoczyńca zadaje cierpienie, a sąd staje po stronie zadającego cierpienie i dodaje cierpienia oszukanemu. Cierpienie otrzymuje się od złoczyńcy. Ludzie posługujący się myśleniem do oszukiwania narzucają w umowach swoją wolę i wymuszają jej wykonywania. Przy pomocy tego wymuszania opartego na narzuconych słowach okradają człowieka. Okradzeni ludzie przegrywają w sądach i sąd daje nakaz wykonywania narzuconych słów przez złoczyńcę. Komornicy przy pomocy nakazu z sądu z udziałem Policji i Ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń i pokazują artykuł "prawa" opartego na narzuconych słowach przy pomocy którego biorą sobie z ludzkich domów to co chcą. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie posługują się zgodną wolą. Niezgodna wola człowieka oparta jest na narzuconych słowach przez człowieka. Ludzie posługujący się narzuconymi słowami stosują przemoc na ludziach i innych stworzeniach.. Mózg wykazuje ludzi na narzuconych słowach, że są złoczyńcami, a ludzi, którzy wykonują narzucone myślenie, że są sługami złoczyńców. Posłanka z partii PO cierpiała z powodu oszukania jej przy pomocy narzuconych słów, a dla naszego odczuwania narzucone słowa nie są normalnymi. Człowiek posługujący się myśleniem opartym na prawdzie wie kto kłamie. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, gdyż natychmiast w przedmiocie sporu widzę kto jest złoczyńcą. Tym złoczyńcą jest ten kto dokonał zapisu myślenia które zadaje cios w odczuwanie człowieka. Ja myślałam, że sądy chcą ażeby ludzie nie cierpieli i mówiłam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jeśli będziemy się opierali na naszej naturalnej uczciwości opartej na rozumie. Okazało się, że sądy mnie oskarżyli za nie opieranie się na myśleniu władzy. Gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu stycznie 2005 roku pokazuje dane, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach administracyjnych i otrzymało wyroki, że skarżą się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Sądy nie podają skąd ludzie władzy znają inne myślenie. W naturze mózgu jest tylko jedno myślenie i jest ono oparte na prawdzie. Ludzie władzy kłamią, że mają prawo do ludzi i okradają ich przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Ja przy pomocy mojego rozumu odbierałam dla moich klientów zabrane im pieniądze, ale jak przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla człowieka rozumie to wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sądy uważają, że człowiek opierający się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma prawa wykonywania czynności na ziemi. Wskazuję zatem dla Neurobiologów widzących tak jak Eric Kandel, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że innymi czynnościami jak naturalne zajmują się ludzie opierający się na kłamstwie. Wskazuję, że zmienioną anatomię mają ludzie opierający się na kłamstwie. Jaki jest stan ludzi jako kłamców pokazują dane z gazety "Rzeczpospolita". Nikt z ludzi po za mną nie zareagował na te dane, które mówią, że ponad 99,5% ludzi zostało okradzionych przy pomocy narzuconych słów przez ludzi władzy. Ci okradzeni 99,5% w Polsce ludzie za 11 miesięcy roku 2004 nabyli cierpiącego odczuwania. Po wypowiadanych słowach przez moich klientów, którzy mówili, że mam im wygrać sprawy zgodnie z prawem zrozumiałam, że oni chcą ażeby wykonywane było kłamstwo i zrezygnowałam z pomagania ludziom dla których czynienie zła jest normalnym. Ci ludzie cierpieli i mówili, że ma być tak jak chcą ludzie którzy oszukują przy pomocy narzuconych słów. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią,że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, Ja mówię, że ażeby psychika zachorowała to trzeba wykonywać wolę ludzi zadających cierpienie. Nasz Stwórca pokazuje nam, że już przy konstruowaniu mózgu wiedział jakie myślenie jest niezgodne z myśleniem opartym na prawdzie, gdyż mózg wykonuje doskonałą pracę i umieszcza myślenie oparte na kłamstwie w miejscu umysłu nieświadomego. Systemy neurologiczne też wykonują doskonałą pracę, gdyż zajmują się wykonywaniem myślenia kłamcy i robią z niego złoczyńcę i sługę złoczyńcy. Morderca Adolf Eichman mówi, że on przecież wykonywał prawo Adolfa Hitlera wywożąc wagonami ludzi na śmierć. Adolf Eichman wykonywał czynności na myśleniu zbrodniarza Adolfa Hitlera i to przekazuję Neurobiologom, którzy dowiedzieli się od Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności. Anatomie takich Adolfów Hitlerów i Eichmanów to zmienione anatomie na anatomie złoczyńców. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja mówię, że ci ludzie są potworami, ale gdyby nie było ludzi którzy wykonują wolę tych potworów to ci ludzie bandyci nie mieliby się nad kim znęcać. Ci ludzie potwory znęcają się na psychiką stworzeń Boga. Dobrze robią konie jak kopną złoczyńcę, psy jak ugryzą  złoczyńcę, koty jak podrapią złoczyńcę, węże jak ukąszą złoczyńcę itd. Ludzie zamiast reagować sprzeciwem na złoczyńcę to wykonują wolę złoczyńców. W programach telewizyjnych można zauważyć zdziwienie ludzi, że złe komórki niszczą zdrowe komórki. Ci zdziwieni ludzie to ludzie zachwyceni ludźmi władzy. Władza oparta jest na przemocy i to ludźmi przemocy zachwycają się ludzie zdziwieni, że złe komórki niszczą zdrowe komórki. Ludzie zajmujący się obroną ludzi na których stosowana jest przemoc mówią, że opierają się na prawie ludzi przemocy.
Wszyscy jesteśmy stworzeni na takim samym myśleniu, a prawie każdy mówi coś innego. Coś innego mówi się na myśleniu opartym na kłamstwie. Dobrze, że nasz mózg oddziela człowieka pod względem myślenia jakim się posługuje i dobrze, że każde myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu energia jest wolna i wszystkie komórki współpracują ze sobą. Na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie komórki oparte są na złej energii i niszczą komórki oparte na dobrej energii. Podoba mi się doskonałość Stwórcy wszechświata. Dorobek ludzi złoczyńców we wszechświecie to 73% złej energii. Nie mam wątpliwości co do tego, ze Albert Einstein mówił tym ludziom złoczyńcom, że prowadzą wszechświat do zagłady, a nie mam wątpliwości dlatego ponieważ doskonale widzę sprzeciw prawie wszystkich ludzi na myślenie jakim posługują się ludzie, którzy są dobroczyńcami.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz