środa, 1 lipca 2015

PRAWO JAKIE WYKONUJE MÓZG TO REGUŁY JAKIE SĄ ZAPISANE W KODZIE GENETYCZNYM

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!!

Szanowni Państwo!
Wybitny Biolog, uważany za twórcę genetyki mitochondrialnej  prof. Piotr Słonimski mówi co następuje:
Minęło kolejnych dwadzieścia lat i w 1953 roku określono strukturę DNA. W następnym dziesięcioleciu rozszyfrowano kod genetyczny. Dokonali tego Marshall Nirenberg i Har Gobid Khoran. Stwierdzili oni, że kod genetyczny jest uniwersalny. Podkreślam, że mówimy tu o kodzie, a nie zapisie.
(Pytanie) Czyli kod i zapis genetyczny to dwie różne rzeczy?
(Odpowiedź) Tak, choć przez media zazwyczaj utożsamiane.
(Pytanie) Czym więc różni się kod od zapisu?
(Odpowiedź) Najprościej porównać to do książki. Zapis genetyczny to jakby reguły zapisu, gramatyka,reguły przekładu zapisu na czynności organizmu, Na początku lat sześćdziesiątych odkryto więc, że reguły są we wszystkich organizmach prawie identyczne, że kod genetyczny jest uniwersalny.  

Zacytowałam te słowa w celu przedstawienia, że natura jaką jest podświadomość ma swoje reguły i że tych reguł przestrzega mózg.
To przestrzeganie przez mózg reguł zapisanych w podświadomości widać w oddzielanych przez mózg słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów zmieniona jest anatomia na źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że na narzuconych słowach człowiek jest na innej energii na jakiej nabył odruchów źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów ludzie ustanowili inne prawo jak prawo Stwórcy i że jest to prawo źle zachowujących się ludzi. Ci źle zachowujący się ludzie zamiast wymagać dobrych zachowań to naprawiają ciało ażeby dobrze funkcjonowało na złych zachowaniach. Ci źle zachowujący się ludzie ustanawiają dla ciała swoje reguły i za zabierane ludziom pieniądze dokonują wymuszania od ciała wykonywania ich reguł. Lekarze wykonują te czynności oparte na narzuconych słowach przez źle zachowujących się ludzi, a lekarze którzy odmawiają wykonania są karani. Rację ma dr Deepak Chopra który pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam tą zmorę pamięci, że  są nią narzucone słowa przez człowieka jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Dr Deepak Chopra pisze, że wydanie nawet największych pieniędzy na wyleczenie raka nic nie daje, gdyż prawie natychmiast nowotwór powstaje w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Deepak Chopra pisze, że ludzie wyleczeni z nowotworów dalej się boją, że nowotwór powróci. Deepak Chopra pokazuje im dowody nauki, że normy ich zdrowia wynikające z badań są właściwe, a oni nadal się boją. Deepak Chopra w finale stwierdza, że pamięć istniejąca w komórkach jest silniejsza od samej komórki, a co znaczy, że ma nad nią władzę. Ja wskazuję, że ta pamięć w komórkach na jakiej ludzie się boją, że nowotwór powróci to pamięć oparta na narzuconych słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Zatem Deepak Chopra ma rację, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja mówię, że ta pamięć oparta jest na słowach opartych na kłamstwie.
Źle zachowujący się ludzie ustanawiają, że to ich regułom ma podlegać ciało, a ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów podlegają słowom narzuconym przez człowieka na jakich ciało cierpi i umiera.
Te słowa na jakich ciało cierpi i umiera, a jakie to słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, to słowa wymyślone przez źle zachowujących się ludzi i są to słowa oparte na kłamstwie. Na tych słowach opartych na kłamstwie powstała w człowieku zła energia. Tą złą energię skumulowaną od złych ludzi odkrył Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein pisze, że ta zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i ma rację. Ja występowałam przeciwko tym sposobom myślenia ludzi zapisanych jako prawo ludzi i wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Kiedy czytam poszczególne przepisy nazwane prawem ludzi to natychmiast widzę słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których ludzie władzy okradają ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy i myślałam, że Sądy nie wiedzą, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu i wtedy widzi się kto jest złodziejem czy innym złoczyńcą. Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moich innych słowach jak słowa ludzi władzy. Inni Sędziowie w innych Sądach też robili i robią sprzeciw na moje słowa. Moje słowa są jednak zgodne z mózgiem. Ja tak samo odrzucam słowa oparte na kłamstwie jak mózg, gdyż one z moimi słowami się nie zgadzają. Weszłam też w związki z niektórymi ludźmi opierającymi się na innych słowach, ale zawsze odkryłam, że to oszuści. Na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy uczciwymi ludźmi. W wyniku poznania wiedzy o podświadomości odkryłam myślenie na jakim oparta jest podświadomość i tym myśleniem jest myślenie oparte na prawdzie. Mózg odrzuca inne myślenie jak myślenie oparte na prawdzie i wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele narzucającego słowa to wymuszanie ażeby jego słowa wykonywać. Odkryłam, że z wykonywaniem woli człowieka mamy do czynienia na słowach opartych na kłamstwie. Wykonywanie prawa ludzi to wykonywanie słów kłamców. Ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania władzy, a w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali słowa "Bądź wola Twoja". To kłamcy mówią coś innego, a robią coś innego.
Wolę Stwórcy wykonuje się na słowach jakie są w naturze mózgu, a wolę narzuconą przez człowieka wykonuje się na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Emocje oparte na słowach Stwórcy to emocje miłości, a na słowach ludzi władzy jest znęcanie się nad psychiką i mordowanie ludzi przy pomocy broni wyprodukowanej i kupionej za pieniądze zabrane ludziom. Ludzie władzy stosują przemoc na ludziach wymierzając ludziom kary za nie wykonywanie ich myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie władzy na ich słowach opartych na kłamstwie wyrażają do ludzi nienawiść karaniem ich i mordowaniem na wojnach. Ludzie władzy wywołują wojny przy pomocy użycia słów do oskarżania. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma możliwości oskarżania człowieka. Oskarżanie to wyrażanie nienawiści do oskarżanego, a na słowach jakie są w naturze mózgu wyrażamy emocje miłości do ludzi.  Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają emocje nienawiści do ludzi. Źli ludzie którzy stanęli jako władza na ziemi zadają swoimi słowami opartymi na kłamstwie zapisanymi jako prawo cierpienie ludziom. Wykonywanie prawa ludzi zadaje ciału cierpienie i prowadzi na śmierć. Energia jest oparta na słowach. Człowiek to energia oparta na słowach jakie są w mózgu. Na słowach jakie są w naturze mózgu jest w nas energia życia, a na narzuconych słowach jest w nas energia śmierci. Źli ludzie którzy wybierają władze wprowadzili na ziemi cierpienie zadawane ciału które prowadzi na śmierć. Ci źli ludzie stosują przemoc na ludziach którzy nie wybierają władzy wymuszając od nich wykonywania narzuconych przez nich słów. Na narzuconych słowach powstali ludzie złoczyńcy i ofiary. Złoczyńca i ofiara wypowiadają słowa z nabycia jakimi są słowa oparte na kłamstwie.
Ludzie złoczyńcy stosują na stworzeniach Boga przemoc. Ludzie posługujący się innymi słowami jak są w naturze mózgu to ludzie zadający cierpienie. Człowiek złoczyńca to psychopata oparty na systemach neurologicznych na jakich wykonuje narzucone przez siebie słowa. Ten narzucający słowa człowiek ma zmienione odruchy na złej energii na odruchy źle zachowującego się człowieka.

Podświadomość odkrył Zygmunt Freud jako wypartą i stłumioną psychikę z zawartymi w niej treściami. Odkryłam, że ta podświadomość to psychika oparta na emocjach miłości opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że tą podświadomość opartą na rozumie i emocjach miłości wyparli i stłumili ludzie narzucający słowa których słowa są oparte na złych emocjach. Odkryłam, że te słowa przy pomocy których wyparta i stłumiona została podświadomość to słowa ludzi kłamców. Odkryłam, że podświadomość wykazuje słowa ludzi kłamców na złej energii na jakiej nabyli odruchów różnego rodzaju źle zachowujących się ludzi którzy przy pomocy słów opartych na kłamstwie czynią zło. Złoczyńca wymuszaniem wykonywania narzuconych słów zadaje cierpienie psychice. Psychika to życie i złoczyńca niszczy życie niszcząc odczuwanie. Naukowcy odkryli, że  rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że tym naturalnym dobrym emocjom na jakich oparta jest psychika cierpienie zadają ludzie kłamcy i że mózg wykazuje ich słowa w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu.
Prof. Piotr Słonimski mówi, że zapis genetyczny to reguły przekładu zapisu na czynności organizmu, a ja wskazuję, że to słowa jakie są w mózgu są przełożone na czynności organizmu. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i ludzie na narzuconych słowach mają zmienioną budowę. Na systemach neurologicznych jakie są w naturze oparta jest budowa człowieka i podświadomość wykonała z innych reguł opartych na narzuconych słowach źle zachowującego się człowieka.
Przekład zapisu na czynności organizmu to przekład słów na energię.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz