czwartek, 2 czerwca 2016

MÓZG ROBI SPRZECIW NA SŁOWA JAKIE WYPOWIADA BANDYTA

Mózg robi sprzeciw na słowa jakimi posługuje się bandyta wymuszający od psychiki wykonywania jego woli. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich oparta jest psychika. Inne słowa jak są w naturze mózgu są wymyślone przez ludzi bandytów, którzy wymyślili słowa do znęcania się na psychice. Ludzie władzy nie chcieli posługiwać się słowami jakie są w naturze mózgu na jakich oparta jest psychika i wymyślili słowa do znęcania się na psychice. Ludzie bandyci spowodowali, że nie można znaleźć psychiki której nie zadaliby cierpienia. Ludzie bandyci na przestrzeni dziejów uśmiercili miliardy ludzi. Psychika jest oparta na energii życia i utrzymuje się na słowach jakie są w naturze mózgu. Cierpiąca psychika i ciało utrzymują się na słowach narzuconych przez człowieka opartych na energii w której nie ma życia. Te słowa narzucone przez człowieka to słowa oparte na kłamstwie jakich nie zna psychika. Wszystkie psychiki boją się ludzi wypowiadających inne słowa bo to źli ludzie ze złą w nich energią. Ludzie kłamcy wymyślili słowa które nazwali na ziemi prawem jakich to słów psychika nie zna. Znalazłam się w tym prawie ludzi i nie mogłam czytać tych słów bo bolała mnie od nich głowa i widziałam, że ludzie cierpią od wykonywania tego prawa ludzi opartego na nieznanych psychice słowach. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i z czasem kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania prawa ludzi ale nigdy nie znalazłam ażeby to kogoś obchodziło. Ludzie kościoła dalej mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Ci ludzie to kłamcy. Ja pisałam do ludzi władz kościoła, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, ale nikogo to nie obchodziło. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo natychmiast widzę słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których okradziono człowieka. Dokąd wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie cieszyłam się i cieszyłam się też kiedy zobaczyłam dane opublikowane w gazecie "Rzeczpospolita", że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko- mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie, ale kiedy podliczyłam, że w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu i wtedy się wie kto jest złodziejem. Do głowy mi nie przyszło, że Sędziowie mogą chcieć wydawać wyroki wymierzające kary niewinnym ludziom. Sędziowie dotąd zgadzali się ze mną, a zgadzali dlatego, że wszyscy w naturze mózgu mamy takie same słowa, a kiedy się przyznałam, to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na słowach ludzi władzy. Sędziowie zatem znają też inne słowa. Na inne słowa mózg robi sprzeciw i wykazuje te słowa na złej energii na jakiej człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Te inne słowa to słowa wprowadzone na ziemi przez ludzi bandytów znęcających się na psychice. Tych ludzi bandytów jest przerażająca ilość. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, ale wierzących w Boga. Na odkryte przeze mnie słowa Boga jakie są w naturze mózgu nie ma reakcji ani jednego człowieka kościoła. Ludzie kościoła najszybciej zareagowali nie przyjmowaniem moich pism. Kiedy około 20 lat temu odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby o tym myśleniu słuchać, a na nim oparta jest nasza psychika i ciało. Napisałam tysiące pism do ludzi nauki. Uniwersytet Cambridge przysyłał mi ponad 3500 podziękowań i ciągle przysyła. Uniwersytet Carnegie Mellon około 400. Inni milczą. W roku 2011 zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Bez wątpienia Ci ludzie znali anatomię skoro zgadzało im się myślenie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu na jakim oparta jest anatomia. W jednym z pism ci Dyrektorzy piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać. Napisałam, że w stanie mózgu który nie zna słów nie było Prezydenta, nie było Sejmu, nie było reprezentantów ludzi jako Posłów i że wszyscy ludzie tak samo jak zwierzęta byli wolnymi ludźmi, a w naturze wszechświata była tylko energia życia. O tym co jest na ziemi na regułach ludzi władzy to nic gorszego być nie może. Napisałam, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że tymi innymi słowami zajmują się inne systemy neurologiczne. Dyrektorzy Ci przysłali mi po tym jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Dyrektorów tych usunięto, gdyż nowa napisała do mnie o systemach neurologicznych bez reakcji, że na narzuconych słowach jest to cierpienie i śmierć. Znam odkrycie Alberta Einsteina które mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i zobaczyłam, że mordercy świadomie prowadzą świat do zagłady. Na czele mienia Stwórcy stoją mordercy życia i jest ich przerażająca ilość. W telewizorach mówią, że za 15 lat nie będzie pielęgniarek do opieki nad ludźmi, ale nikt nie reaguje na ludzi bandytów przez których wszyscy ludzie są chorzy i mało że nie reagują to mówią, że dla nich słowa bandytów są prawem i wiarą w Boga. Prawie wszyscy zachorowali umysłowo na narzuconych słowach. To dla umysłowo chorych ludzi prawem są słowa bandytów. Mnie się słowa bandytów za nic w świecie nie zgadzały. Trochę ludzi jest którzy robią sprzeciw na słowa bandytów, ale większość mówi, że jak bandyta dla niego wymusza pieniądze to może być bandytą. To bandytów nie obchodzi, że dostają pieniądze ze stosowania na innych ludziach przemocy. Reżyserzy pokazują świństwa robione przez komorników, a biorą pieniądze od ludzi władzy wymuszane przez komorników. Ludzie nazywają środkami pomocy i unijnymi pieniądze zdobyte przy pomocy stosowania przemocy na psychice. O tym nie chcą mówić złodzieje pokazujący, że ci którzy dla nich kradną są złymi ludźmi. Ludzie chcą dla siebie pracować w świecie wolnym jaki stworzył Stwórca. Na tych ludzi napadają bandyci przy pomocy wymyślonych słów do stosowania przemocy. Żeby swobodnie stosować przemoc to wymyślone słowa nazwali prawem. Na tych innych słowach są obrzydliwymi ludźmi  Wstyd, że ktoś taki nazywa się człowiekiem.

                                                                                                 Barbara Paul

                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz